Wat je even kwijt wilt #25

Ugh heb zoveel spierpijn overal. Vooral in m’n rechterarm. Kon hem vanochtend niet eens strekken.

1 like

haha inderdaad!!

Een Xiaomi. Ik ben bang dat die wat minder goed zijn dan de Samsungs en iPhones :grimacing:

Je kan m altijd een paar uur in een bak rijst leggen

Ik las eerder dat het niet door het rijst komt dat een telefoon dan ‘herstelt’, maar eerder doordat het uren met rust is gelaten. Maar baadt het niet, schaadt het niet natuurlijk. (Behalve dat ik nog geen grote hoeveelheid rijst heb hier :’))

Wilde ik serieus gaan doen haha, slecht idee?

Ik heb een nieuw spaardoel. Ik wil per se volgend jaar op safari in zuidelijk Afrika. Dus heb nu mijn sparen opgeschroefd van drie euro per dag naar vier euro per dag, kom maar op! :giraffe:

20 likes

Ok goed dat je het zegt :stuck_out_tongue:

Oh, en @monkeyslut, en ik maar denken dat ik een goede deal had. Toch eens even naar kijken dan als ik hem moet verlengen dit jaar. :sweat_smile:

2 likes

Vannacht bij mijn schoonmoeder blijven slapen en daar was het vanochtend lekker zonnig. Verheugde me helemaal op om thuis ook in de zon te zitten, is het hier bewolkt en best fris. Hopelijk klaart het nog op

Ik was vandaag in de Ikea en het was supertreurig hoe de mensen in de rij stonden te dringen en vervolgens allemaal maar het restaurant gingen zodat ze el cheapo uitgebreid konden ontbijten

5 likes

Ik ga nooit naar de ikea om alleen maar wat te eten. Maar in vergelijking met 10 jaar terug vind ik ook de warme maaltijden daar tegenwoordig teleurstellend. Het is dat de prijzen zo laag moeten zijn uit strategische overwegingen maar als ik aan het roer stond had ik de prijzen + kwaliteit van het eten verhoogd. Dan eet je thuis maar een gekookt eitje, een croissant en een koffie.

1 like

Ik vind het al treurig dat mensen alleen naar de Ikea gaan om te eten, omdat het zo goedkoop is. Vind ik echt tokkie, en ik zou me schamen als ik zo stond de drommen voor de ingang voor mijn ontbijtje, maar denk dat ik de enige ben, want hele families en ongeveer de halve plaatselijke bejaardenafdeling.

3 likes

Het heet Susi Suite en zit aan de Via Anacapri (in Rome dus)! Geschikt voor twee personen.

1 like

Ja daar was het inderdaad wel lekker rustig, omdat iedereen in het restaurant zat

Ik kijk “de laatste dagen van aurelia brouwers” op videoland

heftig hoor :worried: heeft iemand dit gezien?

Ik moet een nieuwe energieleverancier uitzoeken want zit nu bij N.LE en vindt het echt een kutbedrijf. Iemand hier nog tips? Iemand bijv. ervaring met oxxio?

Ik heb zoooooooooo geen zin in m’n sociale activiteiten vandaag bleh maar ik kan het niet maken om af te zeggen

2 likes

Ik heb een plank boven mijn bed (al jaren, nooit naar beneden gedonderd). Je hebt me geïnspireerd met dit plaatje! Ga er leuke plantjes voor kopen om erop te zetten.

2 likes

Zou je dan niet het bed een stuk verder naar voren kunnen schuiven, van de muur af en dat als de plank valt of de potten dat ze eerder tussen het gat tussen de muur en het bed terecht komen?

1 like