Eneco! 
Ik kijk nuâŠ
Hee mede verjaardagsganger! 
Gefeliciteerd! Hoop dat je de teleurstelling die je gisteren voelde een beetje teboven bent en een mooie dag hebt!
En @Ohappyday ook jij gefeliciteerd en hoop dat jij ook een mooie dag hebt!
@Lula Het ligt inderdaad ook wel aan wat voor soort muur, maar als het gewoon een fatsoenlijke muur is en je hangt de plank gewoon fatsoenlijk op (met de juiste pluggen enzo) zal hij heus niet zomaar naar beneden komen. Het scenario van @Monstertruck lijkt me dan waarschijnlijker 
Citeer Bassie en zeg dat hij op moet pleuren.
Dan gewoon zelf doen!
ah, dat vind ik echt een lieve gedachte!
Ik zit Oxxio en ik heb er geen problemen mee. Via de app kun je precies zien wat je hebt gebruikt (en de app werkt hier gewoon altijd goed) en ook wat ze denken wat je terug krijgt bij je jaarrekening en de klantenservice is gewoon goed bereikbaar. Je kan met ze via de app chatten, werkt prima ik ben altijd goed geholpen.
Ik zit er sinds november vorig jaar bij en ik heb echt 0 klachten over hun.
Vorige week heb ik hier een bericht geplaatst dat bij mijn moeder een kwaadaardig poliep is gevonden. Helaas blijkt na onderzoeken dat mijn moeder niet 1 maar 2 primaire tumoren heeft. De kanker in de weggehaalde poliep is blijkbaar erg zeldzaam en agressief en de andere primaire tumor is âgewoonâ endeldarmkanker. Ook hebben we helaas te horen gekregen dat ze uitzaaiingen heeft in haar lever en een paar lymfeklieren. Morgen krijgen we te horen of die uitzaaiingen afkomstig zijn van de agressieve kanker. Zo ja, dan is ze âuitbehandeldâ. Zo niet, dan kunnen we nog het curatieve traject in. Ik vind het allemaal heel onwerkelijk. Als ik naar mijn moeder kijk, zie ik een gezonde fitte vrouw zonder enige klachten.
Ach wat erg, heel veel sterkte de komende tijd 

Jeetje wat een heftig nieuws! Heel veel sterkte voor jou en je familie. En ik duim voor goed bericht morgen!
Ja zeker
Is de mtv cribs lifestyle toch
Ik voel me helemaal fresh en klaar voor de vakantie, heb me net van top tot teen geschoren met babyolie
Nu laatste dingen inpakken en vanavond alvast naar vriend, dan morgen samen naar schiphol (:
@klaariskees wat een vreselijk nieuws zeg. Nou hopen dan op die tweede uitkomst. Wat moet dat onwerkelijk zijn.
Jeetje wat heftig
heel veel sterkte gewenst!
Wat een naar bericht
Heel veel sterkte de komende tijd
Wat vreselijk, heel veel sterkte de komende tijd, wat de uitslag ook is.
Heel veel sterkte! Hopelijk krijgen jullie morgen nog relatief goed nieuws. 
Wow, heel erg heftig. Ik hoop dat jullie morgen het tweede bericht krijgen⊠veel sterkte