Pfff gisteren had ik me helemaal staan uitsloven in de keuken. En ik had nog wat over, en dat had ik bewaard voor mijn lunch vandaag. Dus ik keek er echt naar uit eigenlijk. Kom ik boven, zegt mijn vriend:’ Ohhhh het eten was echt heerlijk! Dank je wel hoor!’. Dus ik:’ Sorry wat was heerlijk? Je hebt toch niet mijn lunch opgegeten?!?’. Dus hij weer:’ Ohhh ik dacht dat het voor mij was!’. Ik:’ Waarom zou het voor jou zijn? Jij hoeft toch niet te werken en snel even te eten vandaag?’. Ging hij snel een kipburger voor mij bakken hahaha. En nu is hij ook al vergeten om eten te maken vanavond terwijl het zijn beurt is omdat ik vandaag werk. Ben echt pissed eigenlijk Eerst mijn eten opvreten en dan nog eens niet koken wtf man haha
Neee joh het is hier echt enorm afgekoeld. Als je niet in de brandende zon gaat zitten is het zelfs een beetje fris.
Ja oke in huis is het misschien wel nog heel warm natuurlijk. Maar buiten vond ik het vandaag meevallen. Staat ook een lekker briesje, voelt niet echt als 29 graden.
Mn vader heeft zn cafetaria verkocht…
Ben blij voor hem want kan hij eind dit jaar eindelijk met zn verdiende pensioen… maar bedenk me nu ook dat dit de laatste zomer is dat ik onbeperkt softijs kan eten.
Ga morgen een dagje naar Amsterdam en heb er zo’n zin in haha. En dan eten bij de vegan junkfood bar
Kan je hem nog in het contract laten opnemen dat je familie altijd onbeperkt ijs mag eten?
Pff ik verveel me echt dood hier. Het is hier nog bloedheet dus ik zit de hele dag al in alleen m’n ondergoed op de bank. Baal er echt van dat ik op een vrije dag niet kan doen wat ik wil. En ik voel me alleen omdat mijn vriend er 2 dagen niet is. En een vriendin die appte kan ook niks doen vanavond. Ik was altijd super goed in alleen zijn, maar nu echt niet meer gewoon. Denk dat ik wat vroeger ga slapen ofzo. Waarom ben ik zo?
Goed idee! Maar ben er bang voor
Ik vind onweer altijd zo gezellig.
Vorige week de vegetarische schnitzel ontdekt die heel erg lekker was en gisteren had een vriend van me pasta met vegetarische gehakt gemaakt. Ook dat smaakte heel erg goed. Gaat de goede kant op! Haha
Ik heb vanmiddag mezelf sproetjes gegeven met wenkbrauwverf en ben er echt meer dan tevreden mee
Was de laatste dagen weinig online, dus misschien heb ik gemist dat @njime weg is gegaan. Geen idee of je dit leest, maar ik mis je!
Ik heb zin in een sletterige avond. Helaas zit dat niet in de planning.
Zo’n kutdag. De vriezer op werk kon het niet meer aan gisteren waardoor heel veel producten (lees: zo’n 200) ontdooid zijn en dat moet nu allemaal weg. Mag niet verkocht worden. Ik hoop echt zo dat ze het in een andere vriezer laten en dat wij t gewoon mogen meenemen. Ik kan zoiets echt niet loslaten, word er gewoon bijna misselijk van. Toen was er ook nog gebraden kip over en heb ik maar als een gekkie op straat die kip proberen weg te geven. Niemand wilde het hebben (überraschung) dus heb het maar op een vuilnisbak laten staan. Hopelijk vindt iemand het die wat te eten kan gebruiken.
Lief van je wel
Ik wil wel een keer met je sletten in de club!
Ik heb ‘n nieuwe iPhone en hij is suuuuuperfijn! Ben alleen gewend om op de homebutton te klikken om de apps op de achtergrond af te sluiten, maar nu moet je daarvoor in het homescherm omhoog swipen. Dat gaat nog niet zo lekker en ik vind dat wel irritant first world problem dit
Ik ga volgende week voor het eerst in mijn eentje op vakantie en ik heb net een ghost tour geboekt voor één van de avonden.
Normaal wil niemand mee dit soort dingen en nu kan ik dat gewoon zelf bepalen
Is er een manier om op meerdere hastags te zoeken op Instagram? Ik heb zitten googelen maar kom er niet uit.