Shit ik had een DHL pick-up geboekt voor een retour, die hele doos ingepakt met ducttape en nu lees ik net in de bevestigingsmail dat ik de doos moet open laten ter controle 
Zei straks ook al iets in die strekking, maar nogmaals: (beginnende) topsporters wijden vaak hun hele leven aan die sport. Ze laten er veel voor, ik ken bijv. een speler van psv van vroeger en hij ging nóóit laat uit met vrienden en dronk al zeker geen alcohol, omdat hij zijn prestaties niet wilde beïnvloeden. Uit alle berichten lijkt het alsof deze jongen ook zo was en dát maakt het zo “shockerend”. Dat de omgeving hem ziet als een super gedisciplineerde sporter die alles over heeft voor zijn carrière en dan vervolgens met kilo’s drugs naar het buitenland gaat. Die combi.
Niet dat hij graag sport, of weinig verdient, of jong is, of whatever.
Ja haha maar toen die vrouw dat zei ging er ook wel weer een lampje branden. Ze hebben mij ook wel gebeld maar ben het vergeten te veranderen en ben het daarna ook helemaal vergeten.
Dit heeft mijn kat ook een keer gedaan met plassen, was ook aan schoonmaken en hij had precies op de plek van de kattenbak geplast. Slimme dieren!
Awh, wat een schatje
Love katten.
Ik heb dat ook wel eens, bij mij helpt het dan altijd om de pagina even te verversen, dan werkt het daarna weer gewoon.
Ik werd net anoniem gebeld en normaal neem ik dan nooit op maar ik lette niet op. En het was een heel raar gesprek (van 10 seconden) en nu ben ik bang 
Wat goed!! Vier deze overwinning!
Een beetje een rare kreunstem die zei dat ie me had gemist. Maar ik ben heel snel paranoide dat ze dan mn locatie weten enzo. Terwijl het waarschijnlijk gewoon een prankcall was
Toen ik 15 was vond ik het wel heel grappig om te doen :’) maar nu niet meer
Kut he 

Knuffel 

Jeeej! Goed zeg! Wat fijn 
Ik ben zo gewend dat er altijd wel iets mis gaat in mn leven dat ik net verbaasd was dst het me in 1 x is gelukt om een lampje te verwisselen hahah.
Nee idd, word ‘m niet! Nooit niet
Er zijn al heel wat jaren aan vooraf gegaan met springschenen en pijnlijke kuiten dus dit was eigenlijk het punt dat de fysio aangaf gewoon beter van niet. Er is zoveel meer wat je kunt doen waarmee je je onderbenen niet belast.
Komt niet helemaal als verrassing dus, alsnog wel lastig om te horen. Ik ga eens herstellen en iets nieuws bedenken, zat te denken aan fietsen! Ben je net zo vrij als hardlopen.
Ik ben echt een gore gierigaard. Hadden nog restjes noodles met wokgroenten over (ongv 1,5 portie) en moeten wel echt een keer op dus ontdooid en opgewarmd. Was nog wel goed, maar vond het niet perse lekker meer smaken doordat de noodles helemaal zompig waren geworden. Heb toch maar alles naar binnen geduwd omdat het anders weg moest en dat vond ik zonde. Nu zit ik én veel te vol en heb er niet eens echt van genoten