Wat je even kwijt wilt #25

Ik type dit vanaf m’n nieuwe Oppo Reno Z :partying_face:

2 likes

M’n kozijnen lekken. De huisbaas heeft al nieuwe besteld maar die moeten gemaakt worden. En nu met die regen druppelt er steeds water naarbinnen :weary:

@tzatzikikenners Mag ik volle geitenyoghurt gebruiken of is dat heiligschennis?

1 like

Zo had ik nog nooit van dit merk gehoord en zo twee keer in twee dagen haha mijn vriend heeft ook net een telefoon van Oppo gekocht! Bevalt ie goed?

Jaloers! Geniet er van!!

1 like

@anon39978576 volgens mij ontvang je net een oorlogsuitnodiging.

3 likes

Ik heb me voor vanavond opgegeven voor een proefles bootcamp en ik ben zo nerveus!! Heb al 3.5 jaar niet meer gesport, weet ik nog wel hoe het moet?? Het is in het park op 50 m van m’n huis maar ben bijna in staat af te zeggen (ga ik niet doen (denk ik?)), ben echt zenuwachtig

4 likes

Vandaag startvergadering gehad voor t nieuwe schooljaar. Nu nog 3 dagen vakantie en dan weer aan de gang.
Oh en een kindje uit mn klas van vorig jaar heeft een broertje gekregen en nu ga ik dadelijk even een kaartje in de brievenbus doen :smile:

13 likes

Ja ik vind m fijn! Maar moet nog ff alles instellen enzo, dat is wel een werk.

1 like

Ik zou er sperzibonen bij gooien.

Die zogenaamde muziek kenner bij rtl boulrvaard. Ja er kwamen veel mensen maar vervolgens ging er niks mis… Vriend doe eens je huiswerk. Letterlijk eerste google hit.

Het hoosde van de regen. Er was niet genoeg te eten, mensen graasden als een oudtestamentische sprinkhanenzwerm rauwe mais van de velden. Er waren veel te weinig toiletten voor de meer dan 400.000 bezoekers. De stroomkabels kwamen bloot te liggen. Onder het gewicht van de geluidsapparatuur van de Grateful Dead dreigde het enorme podium weg te zakken in de blubber, als ze de microfoon pakten of de snaar van een gitaar aanraakten kregen ze een schok, blauwe vonken sloegen er af.

4 likes

M’n dochtertje van 4 wil sinds een paar weken geen kusjes meer en soms vind ik het zo moeilijk om haar niet alsnog te overladen met kusjes. Net wilde ze kroelen en dan ligt haar wang zo dichtbij, dan zit ik mezelf echt in te houden niet stiekem een kus op die lekkere wangen te duwen haha. :see_no_evil:

3 likes

Even een reminder. Weet dat het al vaker gezegd is, maar jij bent zo lief!

6 likes

Ah :heart:

Ik heb net ingecheckt op ams centraal om koffie te gaan drinken en heb na anderhalf uur weer uitgecheckt en moet nou 10 euro betalen?? Is dat normaal?

Binnen een uur is het gratis, dus denk dat je gewoon te lang gebleven bent? Misschien kan je het nog terug krijgen als je bewijs hebt.

Hmm zuur. Ja ik heb niet echt bewijs (nouja wel die jongen waarmee ik koffie ben gaan drinken haha)

Ja wat kut :cold_sweat: heb geen trein genomen…

Ja er stond ook vol tarief terwijl ik met 40% korting reis, dus ga de klantenservice maar appen

Ja dat komt denk ik omdat je in de spits gezeten hebt!

Maar ik heb een studenten-ov dus ik heb altijd korting… ik vind het op zich niet erg om te betalen hoor want ik snap het maar dan wel het terechte bedrag