Wat je even kwijt wilt #25

Je klinkt heel betrokken, super lief, dat moet heel fijn zijn voor je moeder. Hoop dat het je lukt om af en toe ook zelf wat te ontspannen of even afleiding te vinden, is voor jou ook een moeilijke tijd. Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Ik hoop dat er nog wat stappen te zetten zijn :four_leaf_clover:

2 likes

Wtf wat een lul joh. Ik hoop dat je het je niet teveel aantrekt!

@Booklover jeetje wat naar. Ik zou een klacht indienen bij de praktijk waar hij vervangr.

Mehhh ik ben 2 weken bij mijn nieuwe job bezig en ben sinds woensdag al redelijk ziek maar wil me niet ziekmelden. Gelukkig had ik gisteren vrij (feestdag in BE) maar vandaag moest ik helaas weer gaan werken. Had het rustig aan gedaan vanochtend, dan had mijn trein nog vertraging, en nu kwam ik toe op het werk en zag dat er een skypemeeting een half uur vervroegd was, waardoor ik de helft heb gemist :frowning:

@Luzarl, nog thuisgekomen?

Iemand in de trein zit arriva te googlen. Blijkbaar is het een britse organisatie. Dus dan is het niet arrieva… maar arraiva hahaha

Vond t ook al gek maqr waren ook rare mensen haha

1 like

Het is voor vanavond dus ik zit al te zenuwpezen haha

oh oke! Succes :smile:

1 like

Mijn broertje gaat een taalreis toen in Brisbane en ik ben echt stinkjaloers. Maar ik kan dat niet ivm studie en geld :frowning:

Met azijn gaat het supersnel! Waterkoker vullen met azijn en water (wel echt veel azijn in verhouding, de helft ofzo) en laten koken, ev. efkes laten staan, spoelen en herhalen indien nodig. Werkt echt supergoed!

Edit: oh, koffieapparaat, ik las niet goed :neutral_face:. Ik dacht dat je het over de waterkoker had. Maar kan vast ook wel?

Thanks voor de reminder dat ik ook echt mn waterkoker moet gaan ontkalken. Met natuurazijn toch? Geen schoonmaakazijn?

Volgens mij maakt het niet uit, maar ben niet zeker. Schoonmaakazijn is wel geconcentreerder.

1 like

Omg dat invallen in de thuiszorg vrijwilliger valt me echtttt zwaarder dan gedacht. Je komt bij zoveel verschillende mensen en adressen en pff. Ik was net wel bij een leuke vrouw die zei “je bent een hele leuke chaoot malloot!” " Je hebt je werk goed gedaan en je vriend (mijn date) moet zijn mond houden, jij hoeft helemaal niet te sporten hoor!" “Rotsport is het, laat hem maar sporten!!” Toen wilde ze m’n gezicht vastpakken en ik zei ineens “nee ik wil eigenlijk geen kus!” WAAROM ZEI IK DAT. Maarja uiteindelijk is het wel zegmaar goedgekomen maar ik wil niet graag lichamelijk contact met onbekenden. Al met al wel weer een ervaring rijker pff

2 likes

Voor volledige transparantie :sweat_smile:: ik probeer al 3 dagen een normaal ritme te krijgen, vandaar dat ik maar ben opgestaan toen ik vanochtend zo vroeg wakker werd, anders was ik bang dat ik weer veel te lang in m’n nest zou liggen. En ik moet er morgen om 3u15 uit :grimacing:. Ik heb net rond 9u nog wel een tuk gedaan.

1 like

Ah dat is echt heel klote!

1 like

Heeft iemand nog een zalando kortingscode misschien? Die van mij is verlopen op 12 augustus :sob:

Ik heb thuis nog wel een fashioncheque, kan je daar wat mee?

@Booklover @anon39978576 Arriva rijdt wel ook in de UK. Is dat dan een aftakking van het Nederlandse bedrijf?

1 like

Wat lief! Alleen accepteert Zalando niet direct fashioncheques geloof ik :thinking: