Wat je even kwijt wilt #25

Ben al sinds 05:15u wakker, sinds woensdag uit een week nachtdiensten. Voel me nu al een zombie en het is nog geen 8u

Positief bekijken: dan ben je tegen vanavond kapot, zul de goed slapen en zit je hopelijk weer in een normaal ritme.

Maar herkenbaar, hoor! Ik had vorig weekend de nacht en heb deze week echt veel moeite gehad met wisselen.

@Jumpsuit
Ja ik wil niet vervelend doen maar ik denk dat het wel echt verstandiger is om een nieuw paspoort aan te vragen. Je weet niet wat er met je paspoort is gebeurt tussen de tijd dat jij heb verloren bent en zij hem hebben gevonden. Als hij ongeldig wordt verklaard wordt dit in een systeem verwerkt waardoor ze in principe over de hele wereld kunnen zien dat het geel geldig paspoort meer is. Frauderen is daarmee lastiger.

Oh nee is niet lullig hoor, ik bel gewoon ff met de gemeente en ik vraag maandag daar wat ik het beste kan doen. Tot die tijd veranderd er toch niks. Maar zal het in m’n achterhoofd houden.

1 like

Haha ja vind het dan zo stom om te zeggen want je bent waarschijnlijk blij dat het is teruggevonden.

Normaal kan ik redelijk makkelijk wisselen, dus dit valt me een beetje tegen. Nacht ervoor gelukkig wel goed geslapen.

In welke sector werk jij?

Ja uiteraard maar ik ging er niet eens meer vanuit. Ik reis regelmatig en ik raak helaas ook regelmatig dingen kwijt. Daarom heb ik zo weinig mogelijk in mijn portemonnee. Enkel een AH bonuskaart en een pinpas. Die zijn zo te vervangen. Paspoort is wel kut ja, dus daarom ging ik naar de gemeente om aan te geven dat ie zoek was. M’n vader stond erop. Maar ik denk zelf dat het wel okĆ© is als ik hem gewoon terug ontvang. Zullen natuurlijk tig regels aan verbonden zitten dus daarom ga ik iig ff bellen met de gemeente.

1 like

Kan je de benodigde spullen misschien ook van iemand lenen of goedkoop op marktplaats kopen voor een proeftijd? Ik zou het wel doen, teamsport is hartstikke leuk! :slight_smile:

Van dag naar nacht wisselen voelt voor mij meestal heel natuurlijk, maar omgekeerd gaat het de ene week redelijk goed en de andere week vreselijk.

Kwaliteit/productie. Jij?

Zit je vaak in de nacht? Ik gelukkig niet heel vaak, wel meteen een volle week.
Ik werk in de zorg.

1 weekend per 2 weken.

God ik raak zo gefrustreerd hier, ik heb vandaag wss een gesprek met iemand over het laatste (literatuur)project wat ik moet doen om m’n master af te kunnen ronden. Probeer me nu een beetje in te lezen, maar van dat hele instituut is die fucking website gewoon niet te doen?! Ik kan helmeaal niks vinden en de helft van de links werken niet, nu voel ik me echt megaslecht voorbereid

1 like

Misschien restje vakantiegeld ook? Hoe dan ook relaxed zo’n verrassing :partying_face:

Ik moest gisteravond huilen omdat het al half 12 was en ik het zo zielig vond dat m’n vriend niet kon uitslapen en altijd zo vroeg wakker is.

Dus denk dat ik m’n ā€œnee joh ik heb nog helemaal geen last van hormonenā€ verhaal niet helemaal meer kan volhouden.

8 likes

Er is een Fitbittopic

Wow wat een nare reactie. Kan echt niet. Gelukkig nam de assistente het voor je op!

1 like

is my birthdayy

36 likes

Happy birthday!

1 like

wow dat is echt lullig joh, waar bemoeit zo iemand zich mee… Hou je gewoon bezig met de klachten waar iemand voor komt. Hoop dat je je niet al te kut voelt :kissing_heart:

1 like

Sorry voor het beetje late antwoord, het was een beetje hectisch in mijn hoofd. De oncoloog waar ze nu naar verwezen is voor een ā€œbehandelplanā€ wil de zaak opnieuw bekijken en zegt dat hij daarvoor meer onderzoeken voor nodig heeft. Zo krijgt ze vandaag nog een pet scan en binnenkort een longpunctie. Als dit allemaal positief blijkt te zijn, is er weer een beetje hoop. Hoelang dit allemaal duurt, is daar dus van afhankelijk. Het is wel een raar gevoel dat je eerst de stempel ongeneselijk krijgt en daarna weer een deurtje toch nog opengaat.
Heel erg bedankt voor je aanbod, is toch fijn om met iemand te praten die kan begrijpen wat je allemaal voelt. :heart:

2 likes