Wat je even kwijt wilt #25

In Wolphaartsdijk heb je veel leuke dingen en dat ligt zo’n 8 km van Goes en 20 van Middelburg. Daar ligt ook het Veerse Meer

1 like

Ik ga IT kijken op Netflix. Hoop dat ik de film af durf te kijken in Mn uppie want ik haat horror én ben bang voor clowns

2 likes

@August
Ben je nog met je moeder weggeweest? Hoe was het? :relaxed:

2 likes

Van 10 tot 13:30 buiten gelopen en nu op de hotelkamer een film kijken tot het heetst van de dag weer voorbij is. Het is hier 36 graden en het wandelen viel me nog best mee!

Ah zo lief dat je er aan denkt! We vertrekken morgen! Het gaat regenen en onweren maar dat mag de pret niet drukken hahah

Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat dat komt omdat veel T-shirts de laatste tijd met een enkele draad geweven worden i.p.v. met een dubbele, en dat, als het uiteinde van zo’n draadje losgaat, er dus zo’n klein gaatje ontstaat.

1 like

Liep net naar het zwembad, vragen 2 jongetjes van een jaar of 9 “mevrouw wilt u uw benen open doen” ik:
afbeelding https://media1.giphy.com/media/l3q2K5jinAlChoCLS/giphy.gif?cid=19f5b51a5d3af3be4130426451c79aaf&rid=giphy.gif

Wilde ze een bal door mn benen schoppen haha

60 likes

Ik heb te snel een glas appelsap gedronken en nu ben ik misselijk???

Ik vind iemand die ik ken dus echt een hielenlikker bij een vriendin van me (ze is het aaaaltijd met die vriendin eens :roll_eyes:) en ik moet er in september 4 dagen mee op vakantie (nog wel met meer mensen). Zo benieuwd hoe dat gaat zijn.

Misschien moet ik dan ook maar eens op de keukentafel gaan liggen :joy:

2 likes

Wat ik me afvraag hè: op vakantie is het toch ook zo warm? Waarom kan iedereen dan wel gewoon dingen doen overdag?
Terwijl nu iedereen voor pampus in de schaduw ligt? ( inclusief ik hoor haha)

Volgens mij klink ik nu echt als Gerda de 65jarige huisvrouw, maar in t buitenland ervaar ik het toch altijd wel minder benauwd of drukkend dan in Nederland.

2 likes

Ik zou het dan ook niet kunnen :joy: (Daarom ga ik ook niet). En misschien omdat je op vakantie niet hoeft te werken?

1 like

Nou waar ik op vakantie heen ga is het (normaal gesproken) niet zo heet haha. Anders ga ik er niet heen namelijk. Maar heeft er denk ik ook mee te maken dat je in die warme landen vaak overal airco hebt.

Het is hier buiten ineens zooo lekker, nog maar 25/26 graden

1 like

Een medestudent van mij had dit ook. Door haar smartphone/social media meer stress en ze had gevoel veel tijd er aan te verspillen. Voor de bereikbaarheid heeft ze toen het meest simpele toestel gekocht waar je alleen mee kan bellen & smsen. Deze had ze altijd bij zich zodat ze wel bereikbaar was / andere mensen kon bereiken. Thuis lag haar smartphone en elke avond had ze even een momentje om dingen bij te lezen. Wel gebeurde het haar regelmatig dat ze dat gerust een paar dagen vergat :sweat_smile:

5 likes

Dat is een goed idee! Ik heb nu mijn telefoon bijna altijd op de vliegtuigstand, als ik hem al bij me heb. Ik merk wel dat het vervelend is dat anderen zoveel op hun telefoon zitten, ook tijdens gesprekken. Soms is dan ineens iedereen iets aan het opzoeken op zijn telefoon en zit ik een beetje om me heen te kijken. Maar dat vind ik geen reden om er nu meer mee te doen

:hushed::hushed: Waar woon jij? Want ik kom eraan hahah.

2 likes

Den Haag!

Ah fijn! Hoop dat dat wat wordt!