Wat je even kwijt wilt #25

Ik zit in de wachtkamer bij de huisarts en het is zo ziekelijk druk dat er zelfs mensen staan. Benieuwd wanneer ik aan de beurt ben, afspraak was om 11.10

2 likes

Heftig he om op een plek te zijn waar zulke verschrikkelijke dingen zijn gebeurd.
Welk concentratiekamp heb je bezocht?

Gecondoleerd @Hatsmetflats verdrietig hoe het gelopen is

Ik wil ffe kwijt dat ik de sfeer op het forum de afgelopen dagen/weken echt zo chill en gezellig vind, ik heb echt zin om elke dag langs te komen en bij te lezen. Liefde voor alle FF’rs :heart::heart::heart::heart:

42 likes

Weet iemand of dingen in de Lush winkel goedkoper zijn dan online? Of is m’n shampoo duurder geworden :pleading_face:

:heart::heart::heart::heart:

Ik heb gele nagellak op m’n tenen gedaan en het leek me zo leuk maar het is echt lelijk. Nu ben ik sad.

1 like

Volgens mij niet helaas ik denk dat je shampoo duurder is geworden.

Ik stond Net in de file op een heuvel. Ben zo blij dat ik bijna bovenaan stond en dus maar een klein beetje scheef. Als ik in het midden had gestaan die 10 minuten lang was ik zeker helemaal geflipt :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Ben echt ff blij!

2 likes

fakkin bullshit.

2 likes

Oh had ik ook een keer gedaan! Dacht leuk vrolijk zomers kleurtje. Die nagellak staat na die keer al onaangeraakt in m’n bakje. Ik ben bezig met een grote schoonmaak, zal hem straks meteen weggooien.

Ik mis mijn nichtje zo erg. Gelukkig is ze over 2 weken weer bij mijn broer.

1 like

Ik word wss midden in mn vakantie ongesteld, op vakantie

Niet leuk, niet leuk!

Edit de reden waarom ik niet aan de pil kan is vooral het geen dat me boos maakt eigenlijk. Gebruik wel tampons, maar toch

ast wil ik het ook niet,

Volgens mij heb je alleen recht op WW als je niet verwijtbaar werkeloos bent. Als je dus zelf ontslag neemt heb je geen recht op WW. Als zij jouw contract niet verlengen dan wel.

1 like

Ohh zo vreselijk irritant he die beesten!

https://www.reddit.com/r/Eyebleach?utm_medium=android_app&utm_source=share

Hier kun je sowieso terecht!

1 like

Okee, dank je. ik ga mijn leidinggevende vragen om mijn contract gewoon niet te verlengen, hopen dat ze akkoord gaat.

Ik heb echt een hekel aan de universiteit. Ik probeer uit te dokteren hoe en wat bij een eigen onderwerp voor m’n scriptie dus ik mail naar professoren. En nu kreeg ik net een mail terug waarbij de boodschap eigenlijk is ‘zoek het maar zelf uit’.
Hallo ik heb nog nooit iets moeten schrijven (zelfs niet eens een paper of bachelorproef) en ik vraag in mijn mail voor hulp maar nee mag het nu zelf proberen uit te zoeken. Het is niet dat m’n handje moet worden vastgehouden maar ik zit hier echt in het donker te tasten hoor.

En ik moet me nu bewijzen aan die prof dat ik weet wat ik ga doen mbt scriptie en dat ik het allemaal zelf ga doen terwijl ik gewoon niet goed weet waar te beginnen.
Ik weet zelfs niet eens hoe je een goede onderzoeksvraag opstelt en welke methodologie ik het best gebruik.
Als zij niet overtuigd is van mijn kunnen, dan kan ik mijn eigen onderwerp dus niet doen. En de deadline om zelf een onderwerp in te dienen is midden augustus. Ik ga vanavond maar eens puzzelen :confused:

Shit, wat kut! Heel raar dat je dit nooit aangeboden heb gekregen, en dat je nu niet eens wordt geholpen
??! Als ik je een tip mag geven: ik gebruik vaak scribbr.nl als ik ergens niet uitkom. Worden erg goede tips op gegeven rondom schrijven, indeling, onderzoeksvraag, APA noem maar op!

Verplaatst naar ander topic