The fuck… Luna Lovegood zit in Ravenclaw? Ik was er heilig van overtuigd dat ze in Huffelpuff zat. Ik weet niet waarom ik dit als zo schokkend ervaar.
Ja, best wel. Zeker in romance Nederland. Ik heb zelf ook nog niets van haar gelezen, hoor.
Ja dat probleem is hier ook aanwezig. Echt lastig
Ik heb hier ook last van met m’n iphone 7. Heb het op meerdere windowslaptops geprobeerd, maar hij doet niks. Herkend m’n iphone wel in itunes, maar de documenten zijn in de DCIM zijn leeg of ziet m’n iphone daar niet tussen staan. Heb het laatst geprobeerd bij een macbook, en daar deed ie ‘t wel… dus ik ga maar binnenkort met een externe harde schijf naar een macbook van een vriend en daar m’n foto’s verplaatsen naar die harde schijf. Weet het anders ook niet.
Ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik een sociale huurwoning aangeboden krijg Ik wil nog niet té enthousiast doen voordat ze ons misschien weigeren (zou niet weten waarom maar je weet maar nooit) maar het zou echt zó fijn zijn weg uit dit huis en stomme buren
Ik moet water drinken maar ik ga zo koffie drinken
Ik wilde net een vriendin appen dat ik te laat ga zijn (over 2 uur, maar ik voel dat al aan) appt ze precies op dat moment “kom please uurtje later”.
Blessssss
Ik zit in de wachtkamer bij de huisarts en het is zo ziekelijk druk dat er zelfs mensen staan. Benieuwd wanneer ik aan de beurt ben, afspraak was om 11.10
Ah ja mijne is wel echt van Apple. Maar kan zeker ook aan het kabeltje liggen!
Heftig he om op een plek te zijn waar zulke verschrikkelijke dingen zijn gebeurd.
Welk concentratiekamp heb je bezocht?
Gecondoleerd @Hatsmetflats verdrietig hoe het gelopen is
Ik wil ffe kwijt dat ik de sfeer op het forum de afgelopen dagen/weken echt zo chill en gezellig vind, ik heb echt zin om elke dag langs te komen en bij te lezen. Liefde voor alle FF’rs
Weet iemand of dingen in de Lush winkel goedkoper zijn dan online? Of is m’n shampoo duurder geworden
Ik heb gele nagellak op m’n tenen gedaan en het leek me zo leuk maar het is echt lelijk. Nu ben ik sad.
Volgens mij niet helaas ik denk dat je shampoo duurder is geworden.
Ik stond Net in de file op een heuvel. Ben zo blij dat ik bijna bovenaan stond en dus maar een klein beetje scheef. Als ik in het midden had gestaan die 10 minuten lang was ik zeker helemaal geflipt
Ben echt ff blij!
fakkin bullshit.
Oh had ik ook een keer gedaan! Dacht leuk vrolijk zomers kleurtje. Die nagellak staat na die keer al onaangeraakt in m’n bakje. Ik ben bezig met een grote schoonmaak, zal hem straks meteen weggooien.
Ik mis mijn nichtje zo erg. Gelukkig is ze over 2 weken weer bij mijn broer.
Ik word wss midden in mn vakantie ongesteld, op vakantie…
Niet leuk, niet leuk!
Edit de reden waarom ik niet aan de pil kan is vooral het geen dat me boos maakt eigenlijk. Gebruik wel tampons, maar toch