Over 3 kwartier ben ik weer op mijn werk en zit mijn vakantie er echt op. Ik heb zo geen zin…
Er zijn weggeef- en verkooptopics waar je dit kan plaatsen en er vast iemand blij mee kan maken.
Ik dacht ook lekker zomers. Maar niet weggelegd voor mijn witte huidskleur en geel is nog wel m’n lievelings
Kut he!
@monkeyslut Ja weet ik idd, lief dat je reageert. Helaas mag/kan dat niet, omdat dat met hormonen werkt en ze me geen onnatuurlijke hormonen durven te geven, omdat de kans op kanker zou kunnen verhogen…
En sowieso ben ik nu te laat want ik ga vannacht haha. Misschien volgend jaar ff goed uitzoeken en overleggen.
Komt wel goed. Ik ga nu ff klagen en proberen de vakantie er niet door te laten verpesten
Fijne vakantie!
Ah gewoon gaan hoor! Boek, muziek, puzzelboekje mee en gewoon lekker chillen. Is voorlopig het laatste stranddagje qua weer volgens mij dus zou zonde zijn om dan thuis te zitten kniezen!
Weet iemand waar ik voor korting kan sparen op entreekaartjes voor Ouwehands Dierenpark in Rhenen? AH en ANWB helaas niet, Jumbo wel maar die zit niet bij mij in de buurt.
Het ging opzicht wel goed. Had er al over geplaatst in het opbiechttopic en krijg binnen 2 weken een oproep voor een afspraak. AD is verhoogd en nu is het afwachten.
Misschien via hier zegels sparen haha of op markplaats staan wel eens volle kaarten (of van die munten ofxo)
Kill it with fire
Voor mij nieuws van de dag
Sorry late reactie, dus misschien ben je al voorzien. Maar ik heb er eentje over die je gratis mag hebben.
Tijd geleden gekocht maar werkt niet op mijn tv, dus ligt nu nutteloos achterin de kast.
Heb binnenkort een bruiloft met dresscode business casual en kleuren wit en groen.
Bejaarden zijn verschrikkelijk in het verkeer. Werd net voor ‘stom wijf’ uitgemaakt door een kerel die zelf op moest letten.
Ik heb er niet super veel verstand van, maar heb je wel een aanzegbrief gehad? Bij een tijdelijk contact moet diegene minstens een maand van te voren schriftelijk ingelicht zijn dat het contract dan stopt. Als zij dat niet hebben gedaan, dan horen ze je ook nu nog gewoon uit te betalen volgens het contract en kunnen ze niet zomaar van je af “omdat je contract is verlopen”. Daarnaast zou ik inderdaad niet nu niet laten verlengen en dan weer een contract krijgen. Niet alleen weet ik niet of dat wel mag (omdat je maar x keer een contract van werkgever mag krijgen), het is voor hen dan heel makkelijk om je toch geen baan aan te bieden (want lullig gezegd, dat je zwanger bent/kind krijgt werkt enigszins in je nadeel op de arbeidsmarkt, hoewel dat uiteraard niet zou mogen).
Ik hoop dat je snel je geld krijgt en dat het geregeld wordt, maar dit is inderdaad wel heel erg slecht.
Nou als het je geruststelt: ik ben getint en het zag er ook niet uit. Vond het er viezig uitzien.
Ja heel graag!! Ik ga je pm’en
Wit en groen? Pfff dat klinkt lastig. Zijn voor de meeste mensen geen standaard kleuren die ze al in de kast hebben hangen.
Inderdaad… Zie mijn vriend ook niet snel in een witte of groene broek.
Ik ben na een week ziekte weer op post op kantoor voor mijn laatste twee weken hier. Ik had me enigszins verwacht aan een prioriteitenlijstje, al helemaal omdat door het kleine budget ik blijkbaar vervangen word door Google Translate (hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha) maar uh… Nee, niks.
De motivatie is dus enorm ver te zoeken momenteel. Doe zo nog een rondje reddit denk ik.