Wat je even kwijt wilt #25

ast wil ik het ook niet,

Volgens mij heb je alleen recht op WW als je niet verwijtbaar werkeloos bent. Als je dus zelf ontslag neemt heb je geen recht op WW. Als zij jouw contract niet verlengen dan wel.

1 like

Ohh zo vreselijk irritant he die beesten!

https://www.reddit.com/r/Eyebleach?utm_medium=android_app&utm_source=share

Hier kun je sowieso terecht!

1 like

Okee, dank je. ik ga mijn leidinggevende vragen om mijn contract gewoon niet te verlengen, hopen dat ze akkoord gaat.

Ik heb echt een hekel aan de universiteit. Ik probeer uit te dokteren hoe en wat bij een eigen onderwerp voor m’n scriptie dus ik mail naar professoren. En nu kreeg ik net een mail terug waarbij de boodschap eigenlijk is ā€˜zoek het maar zelf uit’.
Hallo ik heb nog nooit iets moeten schrijven (zelfs niet eens een paper of bachelorproef) en ik vraag in mijn mail voor hulp maar nee mag het nu zelf proberen uit te zoeken. Het is niet dat m’n handje moet worden vastgehouden maar ik zit hier echt in het donker te tasten hoor.

En ik moet me nu bewijzen aan die prof dat ik weet wat ik ga doen mbt scriptie en dat ik het allemaal zelf ga doen terwijl ik gewoon niet goed weet waar te beginnen.
Ik weet zelfs niet eens hoe je een goede onderzoeksvraag opstelt en welke methodologie ik het best gebruik.
Als zij niet overtuigd is van mijn kunnen, dan kan ik mijn eigen onderwerp dus niet doen. En de deadline om zelf een onderwerp in te dienen is midden augustus. Ik ga vanavond maar eens puzzelen :confused:

Shit, wat kut! Heel raar dat je dit nooit aangeboden heb gekregen, en dat je nu niet eens wordt geholpen…??! Als ik je een tip mag geven: ik gebruik vaak scribbr.nl als ik ergens niet uitkom. Worden erg goede tips op gegeven rondom schrijven, indeling, onderzoeksvraag, APA noem maar op!

Verplaatst naar ander topic

Over 3 kwartier ben ik weer op mijn werk en zit mijn vakantie er echt op. Ik heb zo geen zin…

Er zijn weggeef- en verkooptopics waar je dit kan plaatsen en er vast iemand blij mee kan maken.

1 like

Ik dacht ook lekker zomers. Maar niet weggelegd voor mijn witte huidskleur :pensive: en geel is nog wel m’n lievelings

Kut he!

:heart:

@monkeyslut Ja weet ik idd, lief dat je reageert. Helaas mag/kan dat niet, omdat dat met hormonen werkt en ze me geen onnatuurlijke hormonen durven te geven, omdat de kans op kanker zou kunnen verhogen…
En sowieso ben ik nu te laat want ik ga vannacht haha. Misschien volgend jaar ff goed uitzoeken en overleggen.

Komt wel goed. Ik ga nu ff klagen en proberen de vakantie er niet door te laten verpesten :kissing_heart:

Fijne vakantie!

1 like

Ah gewoon gaan hoor! Boek, muziek, puzzelboekje mee en gewoon lekker chillen. Is voorlopig het laatste stranddagje qua weer volgens mij dus zou zonde zijn om dan thuis te zitten kniezen!

1 like

Weet iemand waar ik voor korting kan sparen op entreekaartjes voor Ouwehands Dierenpark in Rhenen? AH en ANWB helaas niet, Jumbo wel maar die zit niet bij mij in de buurt.

Het ging opzicht wel goed. Had er al over geplaatst in het opbiechttopic en krijg binnen 2 weken een oproep voor een afspraak. AD is verhoogd en nu is het afwachten.

4 likes

Misschien via hier zegels sparen haha of op markplaats staan wel eens volle kaarten (of van die munten ofxo)

1 like

Kill it with fire

1 like

Voor mij nieuws van de dag :partying_face:

45 likes

Sorry late reactie, dus misschien ben je al voorzien. Maar ik heb er eentje over die je gratis mag hebben.
Tijd geleden gekocht maar werkt niet op mijn tv, dus ligt nu nutteloos achterin de kast.