Heb binnenkort een bruiloft met dresscode business casual en kleuren wit en groen.
Bejaarden zijn verschrikkelijk in het verkeer. Werd net voor ‘stom wijf’ uitgemaakt door een kerel die zelf op moest letten.
Ik heb er niet super veel verstand van, maar heb je wel een aanzegbrief gehad? Bij een tijdelijk contact moet diegene minstens een maand van te voren schriftelijk ingelicht zijn dat het contract dan stopt. Als zij dat niet hebben gedaan, dan horen ze je ook nu nog gewoon uit te betalen volgens het contract en kunnen ze niet zomaar van je af “omdat je contract is verlopen”. Daarnaast zou ik inderdaad niet nu niet laten verlengen en dan weer een contract krijgen. Niet alleen weet ik niet of dat wel mag (omdat je maar x keer een contract van werkgever mag krijgen), het is voor hen dan heel makkelijk om je toch geen baan aan te bieden (want lullig gezegd, dat je zwanger bent/kind krijgt werkt enigszins in je nadeel op de arbeidsmarkt, hoewel dat uiteraard niet zou mogen).
Ik hoop dat je snel je geld krijgt en dat het geregeld wordt, maar dit is inderdaad wel heel erg slecht.
Nou als het je geruststelt: ik ben getint en het zag er ook niet uit. Vond het er viezig uitzien.
Ja heel graag!! Ik ga je pm’en
Wit en groen? Pfff dat klinkt lastig. Zijn voor de meeste mensen geen standaard kleuren die ze al in de kast hebben hangen.
Inderdaad… Zie mijn vriend ook niet snel in een witte of groene broek.
Ik ben na een week ziekte weer op post op kantoor voor mijn laatste twee weken hier. Ik had me enigszins verwacht aan een prioriteitenlijstje, al helemaal omdat door het kleine budget ik blijkbaar vervangen word door Google Translate (hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha) maar uh… Nee, niks.
De motivatie is dus enorm ver te zoeken momenteel. Doe zo nog een rondje reddit denk ik.
Ik ben bezig met keto en heb een meal plan. Sowieso rammelt het aan alle kanten maar toppunt is een ontbijtrecept voor komende week: komkommer met boter.
Die zijn niet goed.
Heeft iemand trouwens nog tips voor Londen eind september voor een zondag, maandag en dinsdag? Liefste gratis, hoeft niet. Camden Market en de Sky Garden staan al op het lijstje, net als de Blackfriars Bridge Hoeft trouwens niet per se iets toeristisch te zijn.
Ik heb vlagen dat ik me afvraag of ik de goede studie doe. Ik ben echt blij met mijn studie en ik wil echt dominee worden, maar soms vraag ik me af of ik niet liever toch verpleegkundige wil worden en of ik me niet moet omscholen. Aaah
Borough market (zondags gesloten)
Brick Lane (buurt)
Tate modern heeft een hoge uitkijktoren met balkon (gratis)
Jaa, ik heb echt hetzelfde! Al blijft verpleegkundige degene die altijd terugkomt. Ik wilde vroeger altijd al arts worden, maar sinds ik een hele uitgebreide EHBO training heb gehad, is het weer gaan kriebelen.
Doe jij nu iets ongeveer in de richting van waar je altijd over fantaseert? Of echt iets heel anders?
Spitafield market.
Vanaf Camden Market langs de rivier lopen naar … Park (Ik weet even de naam niet meer.)
V&A museum of Museum of Natural History, alleen al vanwege de mooie gebouwen.
En er is hier ook een Londen topic met heel veel leuke tips.
Ik vond Borough Market ook wel leuk.
Ik was heel hard nog aan het nadenken, maar weet niet zo veel meer verder.
Ik vind de collectie van het Natural History Museum stom. Al die botten waren kopieën. Oh kijk! Een gipsen bot van een dinosaurus. Naja, het gebouw is wel mooi.
Mja, ze weet vaak niet zo goed wat ze ermee moeten. Zoals in België:
Dit is al wat ouder:
Ik pak net een stuk zalm uit mijn vriezer dat zeg maar open in een verpakking lag. Is het veilig om dit op te eten? Het zat zeg maar niet meer strak ingepakt, maar de boodschappen verpakking was open, en er zit ook ijs op de zalm… Mijn instinct zegt om het weg te gooien, maar ergens is het natuurlijk ook wel zonde om dat te doen als het gewoon nog te eten is
Bevroren is bevroren zou ik denken. Ik zou het gewoon klaarmaken. Als er iets mee is ruik je het vanzelf.