Wat je even kwijt wilt #25

Mmm dan ben ik al gesmolten voordat ik daar ben hahah. Geniet ervan :grin:

1 like

Kut ik heb boodschappen besteld en gekozen voor tijdslot 08:00 tot 14:00 op zaterdag in de hoop dat ze later dan 10 uur zouden komen, maar nu komen ze meteen tussen 08:00 en 08:30 :unamused:

Luchtvochtigheid is bij mij 70%, terwijl het normaal gesproken rond de 40-50 is hier binnen. 20% is echt laag, dat is meer in de winter. Het maakt wel echt verschil in gevoelstemperatuur, want in Australiƫ met deze temperatuur deed ik ook weinig, maar had ik in ieder geval het gevoel dat ik kon ademen.

Mā€™n rijbewijs ligt al klaar :scream: Jammer dat het met ov 1,5u heen en terug is anders was ik ā€˜m nu a gaan halen. Hopelijk is mā€™n man op tijd thuis zodat we samen kunnen gaan. Dan mag ik naar huis rijden :grimacing:

30 likes

Op een positieve manier?

ik wou dat ik van dingen afmaken hield :sob:

7 likes

Heb ik ook hoor @En_17_Anderen. Ik woon nog maar een paar dagen in Amsterdam waarschijnlijk en ik wil nog vanalles doen. Maar ik ga met dit weer niet het centrum inā€¦

Is er iemand die het leuk vindt om vanavond of morgen met mij te zwemmen in Amsterdam? Ik ben nu bij het Amstelkwartier en dat is wel heel chill maar ik sta ook open voor andere plekken!!

Goed zo!

1 like

Ik zit inderdaad in het donkergroene stuk, ik was me er niet van bewust dat er binnen het land zo veel verschil in luchtvochtigheid kon zijn.

Ik heb een voordeel aan de hitte gevonden: mijn nagellak was na een minuut al droog :nail_care:t4:

3 likes

Ik probeer voor het eerst een wikkeljurkje te passen maar ik zit helemaal in de knup, hoe doen mensen dit?

1 like

Wat voor zoekterm moet je gebruiken als je van die strakke korte broekjes wilt voor onder een jurkje? Ik dacht dat het fietsbroekje heet maar dan krijg ik op Wehkamp weinig resultaten :stuck_out_tongue:

Korte legging kan werken!
Die van MS mode zijn top, die van c&a vind ik te lang

1 like

Thanks, heb het inderdaad gevonden zo :smiley:

@Pendule Mmmh ja dat zit me vaak te strak bij de buik/taille, het is puur voor het schuren van bovenbenen :stuck_out_tongue:

1 like

Goedzo!! Ik vind ze echt fijn. Sloggi heeft ze ook mooi met kant. Bandelettes kunnen ook goed werken

Ik heb me hier laten influencen en die van de Zeeman gekocht :smiley: Katoen is wel chill met dit weertje

3 likes

Vroeger had ik favoriete schrijvers, wist ik welke boeken nieuw in de winkel lagen. Maar nu loop ik echt doelloos rond in de bieb en vind dat zo vervelend! Wie kan me tips geven?
Ow bedenk me nu dat ik kan kijken of De witte kamer bij ons in de bieb ligt.

1 like

Welk genre lees je graag? Misschien kan je in het algemene boekentopic kijken?

Ohja de week is niet om natuurlijk! En regen op de tent is juist extra sfeervol. Veel plezier!!

1 like

Je kunt hem vast hiet ergens plaatsen als je wilt :slight_smile: