Wat je even kwijt wilt #25

Nou wat aso zeg??? Snap dat je je hier rot om voelt…

1 like

Wooow dat vind ik wel echt lullig. Misschien kun je het eens met haar bespreken zonder heel aanvallend te zijn. Bijv: ‘ik heb jullie bruiloft met veel plezier gedecoreerd, en jullie waren daar heel blij mee toch? (Wachten tot ze ja zegt, wie weet viel het haar tegen of weet ik wat) Ik hoef echt geen mega groot cadeau maar iets kleins/teken van waardering had ik wel heel fijn gevonden en ik ervaar nu zelf dat ik dat niet echt gekregen heb. Hoe zie jij dat?’

3 likes

Ik probeer tegenwoordig te ontbijten voor werk, maar ik hang echt bijna te nekken boven een bak yoghurt 's ochtends. Nu was mijn vriend vannacht uitgeweest en had hij nog een burger voor me meegenomen voor als ik toevallig nog wakker was gisterenavond laat. Die heb ik vanochtend half 7 als ontbijt gehad, en totaal geen moeite mee :thinking:

16 likes

Ik wil haar hier eigenlijk wel op aanspreken, maar omdat het mij nu heel hoog zit denk ik dat dit niet helemaal het moment is. Ik ben dan heel bang dat ik te emotioneel ga reageren en misschien dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg. Bijvoorbeeld dat ik er uitgooi ‘het heeft mij veel geld gekost’. En dat is misschien niet heel eerlijk omdat ik dit onderwerp wel had kunnen aansnijden bij ze. Daarnaast ben ik heel slecht om iemand te ‘confronteren’ (dit klinkt wat negatief), ben altijd bang dat ik iemand kwets. Maar ik vind wel van mijzelf dat ik uiteindelijk wel hier iets van moet gaan zeggen omdat het mij anders helemaal “opvreet”.

Fijn dat ik het in ieder geval hier even kwijt kan :slight_smile: En vind het wel fijn om te lezen dat het niet heel gek is dat ik een vorm van een bedankje (had) verwacht…

Zo herkenbaar! Die van mij heeft toen mijn hele mailwisseling weggegooid van mij en mijn ex. (Ik had alles uitgeprint.) Ja, want het was toch uit en het was geen goede relatie. Nee, maar dan heb je het recht niet omdat te doen. Kan er weer boos om worden. En dan totaal niet snappen waarom dat echt niet ok was.

1 like

Zo is een vriendin van mij ooit haar vibrator kwijtgeraakt nadat haar moeder haar kamer had opgeruimd. Ze heeft het nooit gevraagd, maar wel altijd afgevraagd wat ze in godsnaam met die vibrator heeft gedaan :roll_eyes:

13 likes

Maar heb jij ook nog voor de decoratie zelf moeten betalen dan? Want dan vind ik het helemaal gek. Ik heb voor mijn zus haar bruiloft taarten gemaakt en mijn moeder heeft de bloemen gedaan maar dat hebben zij zelf betaald. We hebben wel gewoon los daarvan nog cadeaus gegeven natuurlijk.
Ik vind het sowieso heel rot dat je zo je best hebt gedaan en er niet eens een bedankje vanaf kan. Ik had me ook heel rot gevoeld als mijn zus dat niet had gedaan.

Ik had daar een budget voor gekregen. Maar heb veel verzendkosten zelf betaald en nog wat dingen gehuurd op mijn kosten. Daarnaast wat benzine kosten omdat ik dingen heb opgehaald, heen en weer ben gereden van en naar locatie etc. En het gaat mij ook helemaal niet zo zeer om het geld. Dit heb ik mijzelf aangedaan en had natuurlijk niet gehoeven maar ik gunde ze gewoon een hele mooie aankleding. Ik vind het nu gewoon een beetje zuur allemaal…

Dat zou kunnen idd dat ze het zijn vergeten. Maar dat geeft voor mij alleen maar meer reden om mij gekwetst te voelen omdat ze dan totaal geen aandacht hebben voor het werk wat ik voor ze heb gedaan. Daarnaast ‘bedankt’ zeggen kost letterlijk 3 sec haha :smiley:

5 likes

Dusss. Ik zit naar een lingerie zaak te kijken in antwerpen voor grote maten. Zie ik op eensite van een winkel staan “We hebben ook moeder dochter setjes”
Lekker dezelfde sexy lingerie set aan als je moeder.

( ik begrijp dat het om kinder en volwassen setjes gaan maar vond t wel even grappig)

28 likes

Ik ga over een half uurtje m’n schoonouders voor het eerst ontmoeten. Ben zooo zenuwachtig :sweat_smile:

10 likes

Zit af te tellen tot 2 september, dan mag ze weer naar school😂

Edit: mijn dochter dus. Niet de jouwe :speak_no_evil:

5 likes

Ik voel me deze week zooo onrustig. Lijkt wel alsof mn hart wat sneller klopt en ik kan dingen niet zo goed loslaten. Zo maar even sporten en hopen dat dat helpt

Succes! En heel veel plezier. Hoe lang zijn jullie samen?

Dankjewelll! 3 maanden ongeveer

2 likes

En dan leuk matchen met dezelfde ijskoffie. TWINSIES.

1 like

Oeh da’s wel ongemakkelijk. Over wat gaat het boek?

En dan gaat mijne nog wel 3x pw naar een BSO dus “heb” haar maar 2 dagen pw… gelukkig “heb” ik haar nog 2 weken alleen, de laatste 2 weken heeft mijn vriend/verloofde ook vrij en we gaan dan nog een weekje weg.

“Heb” bedoel ik niet verkeerd haha maar hoe zeg je t anders. “De dag doorkomen met haar”

De hele wijk zit zonder stroom, super fijn dit

Ja klopt!