Dat zou kunnen idd dat ze het zijn vergeten. Maar dat geeft voor mij alleen maar meer reden om mij gekwetst te voelen omdat ze dan totaal geen aandacht hebben voor het werk wat ik voor ze heb gedaan. Daarnaast ‘bedankt’ zeggen kost letterlijk 3 sec haha
Dusss. Ik zit naar een lingerie zaak te kijken in antwerpen voor grote maten. Zie ik op eensite van een winkel staan “We hebben ook moeder dochter setjes”
Lekker dezelfde sexy lingerie set aan als je moeder.
( ik begrijp dat het om kinder en volwassen setjes gaan maar vond t wel even grappig)
Ik ga over een half uurtje m’n schoonouders voor het eerst ontmoeten. Ben zooo zenuwachtig
Zit af te tellen tot 2 september, dan mag ze weer naar school😂
Edit: mijn dochter dus. Niet de jouwe
Ik voel me deze week zooo onrustig. Lijkt wel alsof mn hart wat sneller klopt en ik kan dingen niet zo goed loslaten. Zo maar even sporten en hopen dat dat helpt
Succes! En heel veel plezier. Hoe lang zijn jullie samen?
Dankjewelll! 3 maanden ongeveer
En dan leuk matchen met dezelfde ijskoffie. TWINSIES.
Oeh da’s wel ongemakkelijk. Over wat gaat het boek?
En dan gaat mijne nog wel 3x pw naar een BSO dus “heb” haar maar 2 dagen pw… gelukkig “heb” ik haar nog 2 weken alleen, de laatste 2 weken heeft mijn vriend/verloofde ook vrij en we gaan dan nog een weekje weg.
“Heb” bedoel ik niet verkeerd haha maar hoe zeg je t anders. “De dag doorkomen met haar”
De hele wijk zit zonder stroom, super fijn dit
Ja klopt!
Helpppp ik begin morgen bij mijn nieuwe baan en ik ben best wel nerveus want het is best een veeleisende baan en ik ga nog zoooo veel moeten leren en in hetzelfde gebouw werkt ook een “vriendin” waarmee ik de vriendschap op een nogal ongemakkelijke manier beëindigd heb oepsss. Naja loopt wel los hoop ik!
Heel veel succes! Ik ga er vanuit dat het helemaal goed komt!
Ohhh wauuuuuw een glitterplaatje!!!
Nu zal het wel helemaal goedkomen ja!
In de wachtkamer bij de tandarts. Giga zenuwen, eerste keer gaatje vullen.
Het valt mee! Ik doe meestal oortjes in met muziek of een podcast. Veel succes!!
Hahaga niet met dubbelzijdig tape aan de gang gaan. Ga naar een bouwmarkt er zijn bepaalde haakjes en dingen die je op de muur plakt om schilderijen aan op te hangen als je niet in de muur wilt boren. Misschien is er ook wel zoiets voor plankjes.
Wat een kansloze mensen zijn dat zeg gatver