Ik heb er een, nog nooit gebruikt, die je voor de helft van de prijs mag hebben!
Het regent en ik lig in bed. Zo fijn
ik heb een minpunt aan mijn vriend ontdekt! ik vind het eigenlijk best jammer dat mijn vriend niet leest (boeken)
als je een partner hebt, leest hij of zij boeken? ja =ook af en toe of eens in het jaar, dus, ook soms.
nee is gewoon nee en nooit.
- ja
- nee
0 stemmers
Nee en ik vind dat ook jammer⊠Mannen die boeken lezen vind ik vaak ook sexy haha
ja ik zag het in een vlog voorbij komen en toen dacht ik echt voor het eerst: hey wat jammer dat die van mij dat niet doet
Haha ja, als die deuren opengaan slaat de kimchi-soju-knoflook walm je keihard op je neus.
ja op vakantie. En al alleen engelse boeken. En het ziet er raar uit
Zie hem liever met een grote betonboor in zijn handen
Ik laat net een boertje op mijn werk. Wtf, waar zit ik met mijn hoofd?? Voel me hier blijkbaar wel heel thuis
Noooooo waarom is er geen leed dat huisdieren heet topic. Mijn kat kwam net binnen met een muisje in zijn bek. Voor de derde keer deze week. En voor de derde keer heb ik zn kaken open gedrukt zodat het muisje eruit kon (hij bijt nooit hard terwijl hij ze mee naar huis neemt dus ze leven nog en zijn amper gewond). Nu is mijn kat boos, doet mijn vinger pijn en hoop ik heel hard dat het muisje niet te erg van slag is en er bovenop komt. waarom moet hij nou zo zijn verder is mn kat echt perfect cute.
Edit: ik snap is natoer maar vind dit echt zielig.
Oeps, het is niet mijn partner. Maar hij leest nooiiit. Ik doe wel eens pogingen, maar denk dat ik gemiddeld aan 1 boek per 2 jaar kom :â)
Mijne eigenlijk alleen op vakantie, vind het altijd wel leuk inderdaad! Al is het maar zodat ik ook rustig een boekje kan lezen zonder dat ik het gevoel heb dat ik ongezellig aan het doen ben, haha. Ik vind zân smaak in boeken ook wel goed dus op vakantie wisselen we regelmatig uit en dan doen we mini-boekdiscussies, love it.
Ben het nu al zat dat mn dochter vakantie heeft.
Aah een van de redenen waarom ik geen kat wil haha gelukkig had het muisje verder niets.
Maar ik vind je topic idee serieus een goed idee haha! Ik ben voor heb wel een paar verhalen, en waars nog wel wat meer in de toekomst hehe
Ik heb vet veel honger maar moet nog anderhalf uur werken en dan nog anderhalf uur naar huis. Er is hier niks meer en de automaten met eten op mân vertrekstation zijn weg Ik reis samen met een vriendin naar huis, hoop echt voor haar dat het me lukt om geen hangry bitch te zijn straks.
Ik zag net een dikke rat in mijn tuin lopen. En hij schrok zo erg van mij dat ik me bijna beledigd voel
Oh dat is best wel een goed idee! Ga ik doen ja
Edit: update: ze gaat langs de appie voor me, ben een gelukkig mens
Ik had een collega die iedereen mini plantjes had gegeven met persoonlijke berichtjes eraan en âalles wat je aandacht geeft, groeitâ. Vond dat erg leuk!
Ja ik hoorde het! Heel raar, ik dacht eerst dat het een sketch vanuit 3fm was.
Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar moet het toch even kwijt. Ik merk namelijk dat het meer met mij doet dan dat misschien nodig is, maar ja.
Ongeveer een half jaar geleden werd ik gevraagd om de bruiloft van mijn zus en zwager te decoreren. Ik vind het altijd heel leuk om met dit soort dingen bezig te zijn. Ik maak altijd erg veel werk van bijvoorbeeld de verjaardagen van mijn kinderen qua aankleding. Ik heb dus ja gezegd hierop en ben er meteen voor de volle 100% voor gegaan.
Ik heb eigenlijk de gehele aankleding gedaan van de bruiloft (die inmiddels dus plaats heeft gevonden) en ik heb hier gerust zoân 30 tot 40 uur ingestopt (misschien wel meer). Door een klein budget heb ik heel veel zelf gemaakt/gedaan. Ook heb ik het drukwerk ontworpen (o.a. menukaart) en laten drukken etc. De dag voor de bruiloft heb ik samen met mijn ouders het hele terrein aangekleed en ook tijdens de bruiloft heb ik het één en ander gedaan. De volgende dag heb ik samen met mijn ouders alles opgeruimd. Natuurlijk vond ik het erg leuk om te doen en deed ik het ook vrijwillig maar het was ook erg veel werk.
Nu komt datgene wat mij dwars zit. Ik heb geen bedankje gehad. Niet een uitgesproken âbedanktâ en niet in een vorm van bijv. een bos bloemen (ik zeg maar iets). Helemaal niks. Begrijp mij niet verkeerd, het gaat mij helemaal niet om een cadeau maar wel om de waardering. Inmiddels zijn er bijna 2 weken verstreken en verwacht dus ook niet meer dat er iets komt. Ik voel mij heel teleurgesteld, voel mij eigenlijk gebruikt en heb ik best wel een verdrietig gevoel. Ik heb namelijk zo hard mijn best gedaan om het heel leuk aan te kleden voor hun speciale dagâŠ
Dit moest ik even kwijt en lucht op, haha