Het valt mee! Ik doe meestal oortjes in met muziek of een podcast. Veel succes!!
Hahaga niet met dubbelzijdig tape aan de gang gaan. Ga naar een bouwmarkt er zijn bepaalde haakjes en dingen die je op de muur plakt om schilderijen aan op te hangen als je niet in de muur wilt boren. Misschien is er ook wel zoiets voor plankjes.
Dubbelzijdig tape houdt dat echt niet haha, je kunt inderdaad zoals @anon39978576 zei, zoeken naar die plakspijkers, maar bij mij vielen die ook vrij snel naar beneden toen er een 2tal handdoeken aanhingen.
Wat een kansloze mensen zijn dat zeg gatver
Dat soort lui zouden ze gewoon een paar dagen, een dag of 2, met zān alle vast moeten houden in 1 kleine lift. Misschien piepen ze dan wel anders.
Serieus sommige mensen⦠Denk wel dat je verstandig hebt gehandeld, weet niet of ik zo netjes kon blijven. Kan je dit ook niet aankaarten bij de huisbaas? Lijkt me niet chill als je ze een keer alleen tegenkomt.
Hoezo kan je er niet in boren? Je kan de gaatjes dichten als je er weer uit gaat dat is echt vijf minuten werk.
Tandarts overleefd
Met emotofobie en dan een lapje in je mond met vanalles erop is toch niet relaxt.
Ik weet even niet welk topic het beste is dus ik vraag het even hier. Heeft iemand tips voor eiwitpoeder, het liefste plantaardig, dat niet zon krijterige smaak geeft? Ik heb nu rijsteiwit maar dat geeft een hele erge krijtsmaak.
Waarschijnlijk zijn die gasten zich van geen kwaad bewust en vinden ze het de normaalste zaak van de wereld om mensen zo te behandelen⦠hopelijk kan je huisbaas er iets mee want dit is echt idioot.
Ik ben een ebook aan het maken, maar hij deed het bij iemand niet goed. Heb hem 3 keer opnieuw gemaakt en fingers crossed dat 'ie nu wel goed is. Maar hoe 'ie eruit ziet op Kobo ereaders weet ik dus pas morgen (of hopelijk vannacht om 00:00, maar dan moet ik dus wel opblijven). Ik heb hem ook maar zelf besteld om te checken in de Kobo app of ie echt klopt (kan ik nu ook niet zien). De website van Kobo heeft hem wel goedgekeurd overigens. Maar die vorige ook.
Ahh, heb mijne al binnen en geĆÆnstalleerd. Jammer!!
Mn moeder noemt resort , reservoirā¦
Het is eindelijk opgelost gelukkig
Mijn vriend en ik hebben zojuist tóch nog een vakantie geboekt; twee weken glamping in Zuid-Frankrijk, wiehoeeee zoān zin in
Ik vind dit echt grappig en cool
die video erbij ook echt, dat karretje gaat zooo sloom hahah
heb nu helemaal zin om Rollercoaster Tycoon te spelen
Even update wat betreft mijn vorige bericht in dit topic.
Ik heb vanavond mijn zus opgebeld en ik heb mijn gevoelens geuit over dit alles en heb totaal geen verwijten richting hun geuit of iets dergelijks, ik heb het vooral dichtbij mijzelf gehouden en vooral verteld wat het met mij doet (dit klinkt zo therapie achtig haha). Gelukkig reageerde ze positief en ze zei eigenlijk direct dat ze dit heel anders hadden moeten doen en dat ze mij helemaal begrepen en dat het een misser van hun was. Ook heb ik wel verteld dat ik totaal niet wil dat het een groot ding zou worden en dat dat ook de reden is waarom ik haar heb opgebeld, juist om dit te voorkomen. Gelukkig pakte het goed uit.
Het was mij best wel heel lastig om te bellen en haar te confronteren, maar ben nu heel blij dat ik het wel heb gedaan. Er is echt een last van mijn schouders gevallen. Ik wil jullie ook even bedanken voor jullie reacties en ik ben blij dat ik het hier even van mij af kon schrijven. Ik denk dat ik hierdoor ook een goed gesprek heb kunnen voeren zonder heel hoog in mijn emoties te zitten, juist omdat ik het even hier kwijt kon
Haha dit had ik ook al gelezen en gezien, zo leuk! Echt bizar lang ook.
Knap dat je haar zo geconfronteerd hebt en fijn dat het goed uitpakte!