Ik vind het eigenlijk best raar om mensen ‘lekker te maken’ met al die dingen terwijl ze hebben verteld dat ze aan het afvallen zijn. Dat ze het zelf eten prima maar dan zo doen snap ik ook weer niet.
Vandaag na een week thuisgezeten te hebben weer 2 uurtjes gewerkt. Blijkt dat vorige week de sprinklers af zijn gegaan en het gedeelte waar wij zaten momenteel niet bruikbaar is daardoor en we bij de andere groepen moeten zitten.
Ben daar zooo overprikkeld weg gegaan na 2 uur. En het gaat nog wel even duren voor we terug mogen naar het rustige stuk kan dit nu eigenlijk niet gebruiken…
Ookal zijn het er misschien geen 350 miljoen, lekker bezig Ethiopië
Dit klinkt zo leuk! Wil je het resultaat posten of liever niet ivm anonimiteit?
Ik laat regelmatig een item in de winkel hangen of gooi toch online mijn mandje weer leeg omdat ik anders weer commentaar krijg van mijn moeder.
Dit gaat zoooo uit de hand lopen als ik eind dit jaar verhuis.
In een net verschoond bed, met een slapende baby naast me in een wiegje. Love it.
Nadeel: al de hele dag buikpijn en die is nu ook nog lekker aanwezig
Die vloeistoffen regeling met vliegen verpest echt mijn leven. We vliegen ook nog via Eindhoven en daar vind ik de douane altijd extra gefrustreerd. Hebben geen gunnings
Omg ja! Toen ik mijn vibrator mee had Al heb ik het idee dat veel op Schiphol ook constant chagerijnig zijn.
Op ehv AirPort zijn ze altijd chagrijnig ja. Zijn ook geen echte douaniers maar (grond)stewardessen die daar ingepland worden, daarom zijn ze zo chagrijnig.
Ik mocht daar een keer mijn kaasbroodje niet mee omdat kaas ‘een vloeistof was’ Echt heel apart
Dit heb je me al eens verteld en ik vertel dit altijd tegen iedereen als het over eindhoven airport gaat maar het is ook gewoon echt zo. Zure trutten zijn het. Ze kicken erop als je make up weg moet gooien of je scheermesje als ze zien dat je een weekendje weggaat met je vriend
Ik had hier een klacht over ingediend. Hoe is een kaasbroodje een vloeistof
Ja geen idee, ik snap het 4 jaar later nog steeds niet
Nee want je mag gewoon glas meenemen bijv glazen deorollers, komt echt doordat er olie in zit en die is brandbaar oid. Heel veel mensen nemen dat dus mee op vakantie (of als ze naar familie gegaan), als ik een euro kreeg voor elke keer dat mensen daar boos om werden was ik nu rijk geweest haha.
Ik was de hele middag en avond op de Parade en het was zo leuk
1 protip: als je brunette bent moet je niet S’AVONDS een leuke poloroid laten nemen in de Zweefmolen want door de flits licht je gezicht grotesk op, terwijl je haar dat dan net naar achter waait inblend met de donkere lucht waardoor je uiteindelijk als je de foto aangereikt krijgt, je jezelf als kale man terugziet.
Als je blond bent en je wil leuker op de foto staan dan je bruinharige vriendin zou ik het wel aanbevelen.
Aahh jongens over een paar minuten zijn mijn twintiger jaren voorbij
Omg gefeliciteerd!
Dankjewel, je bent de 1e
Gefeliciteerd!!