Wat je even kwijt wilt #25

Het is 01:20 en eigenlijk moet ik slapen want hele dag al moe en morgen gewoon weer werken enzo maar eigenlijk wilde ik ook wel chocoladepudding eten in bed dus 3x raden wat ik nu aan het doen ben.

3 likes

Ik kan niet slapen, en m’n wekker gaat over 3,5 uur. Denk dat ik maar ga proberen om 1,5 uur te slapen, heb gelezen dat dat beter is ivm met je slaapcyclus.

Ik heb vandaag ook bericht van de belastingdienst gehad. Moet m’n huurtoeslag van vorig jaar terugbetalen. Ik wist het al, maar zolang ik geen bericht kreeg was het niet echt ofzo. Maar heb net al m’n inkomsten en uitgaven op een rijtje gezet, en ik heb gelukkig genoeg ruimte om het maandelijks terug te betalen. Alleen ik schrok wel een beetje want toen ik zo alles zag staan dacht ik: ik hou per maand echt meer dan genoeg over, hoe kan het dan dat ik aan het einde van maand zo struggle? Maar 10 minuten later zat ik op bol te kijken voor een nieuw parfum want het was zo ‘goedkoop’ en toen dacht ik ineens: ohhhh :thinking: De komende maanden echt even dimmen met luxe uitgaven die ik totaal niet nodig heb.

1 like

Beter 2x 1,5 dan hoor. Het gaat erom nadat je slaapcyclus niet onderbroken wordt, maar wel hoe meer hoe beter (nouja, tot je aan ongeveer maximaal 8 uur komt)

Zit hier verdomme weer een mug. Jezus mina

1 like

Ik ruikkkkk deze foto gewoon #nostalgieee

18 likes

Lol heb wakker gelegen van 12 tot 6.00. wordt geen succesvolle dag gok ik :biggrin: ga vragen of ik na m’n eerste afspraak naar huis mag aka om 10.00 haha

Ik moet vandaag een training geven op werk voor nieuwe klanten maar heb zo’n last van m’n buik, half uur op de wc gezeten vanmorgen (sorry tmi)
Weet echt even niet wat ik moet doen, zelfs zitten doet pijn :persevere:
Ben wel onderweg naar werk maar ik zit eerst nog een uur in een trein en dat helpt ook niet echt mee, zweet breekt me uit ook

Is er niemand die je training over kan nemen of kun je hem inkorten oid? En als er een wc is in de trein en ik heb zelf last van buikpijn of misselijkheid ga ik altijd in de buurt zitten van die wc, stelt me een beetje gerust dat ik daar snel ben als nodig. Beterschap!

Dankjewel! Inkorten niet, in principe kan iemand anders m wel geven alleen heeft diegene zich niet kunnen voorbereiden. Nu is het echt een basistraining van ons systeem dus we kunnen m beide dromen maar hij gaat niet blij zijn.
Ik baal zo want voel me al niet lekker sinds zondag en t ging wel iets beter maar loop nou helemaal krom. Ook door t vele hoesten van afgelopen dagen

En als je hem uitlegt wat er aan de hand is? Misschien kunnen jullie hem dan samen doen zodat jij gewoon kan gaan zitten of weglopen als nodig? Als dat een mogelijkheid is hoor. En als het echt niet gaat, gaat het niet. Dan moet je collega zich nu maar snel voorbereiden. Als hij bekend is met jullie systeem zou het niet zo’n probleem moeten zijn toch? Ziek is ziek. Als hij ziek zou zijn zou jij dit ook (moeten) doen.

1 like

Sorry maar een kaas broodje??? Daar zit geen 100 ml olie in hoor

Iel mag hopen van niet dat er 100ml olie in zit, maar 1ml is ook al te veel. Maar ik weet ook niet zeker of dat dat de reden was hoor, was het enige dat ik kon bedenken.

Zo kort nachtje, want was pas 1 uur in bed door tenniswedstrijd. Maar laatste werkdagje vandaag en dan vakantie woeeeeeehoe

1 like

Ik moet vandaag weer werken na 2.5 week vakantie, en zie er echt een beetje tegenop.

1 like

Hoe kneuterig ook, mijn moeder en ik gaan lekker naar een Carrefour rijden vandaag. Vakantiegevoel :white_check_mark:

@littlenumbers Gefeliciteerd!!

15 likes

1 augustus alweer. Voelt dan altijd alsof de zomer aan mn neus voorbij is gegaan, geen idee waarom. :woman_shrugging:t3:

7 likes

Ahh ik deed dit vroeger zo vaak! Maar was de website vergeten, thanks voor t posten :smiley: Heb gister de 50 staten van Amerika gedaan en kwam tot 46, ergerde me er mateloos aan dat ik die laatste 4 niet meer kon bedenken haha.

1 like

Maar je mag toch 100 ml vrij meenemen? Nouja als dat de reden is. Ik vind het maar apart

Nee je mag maximaal 1 liter meenemen, dat onderverdeeld moet zijn in 10 producten van max 100 ml, een doosje lenzenvloeistof van 3ml geldt al als 1 keer max 100ml. Vind de regels echt dom, vooral op ehv AirPort want op Schiphol was ik vergeten m’n dagcreme in een zakje te doen dus die douanier zag iets op de scan, moest mijn tas openen en hij zei “oh crème, oké is goed!”.

Nouja, als het om de olie gaat zou je natuurlijk die eerst moeten scheiden en opvangen waardoor die netjes tussen je lipstick past.

1 like

Bij eindhoven is t echt een drama ja. Ik had eens van die hersluitbare zakjes van 1 liter (heb later nog gecheckt dat het de goeie waren), nou daar kon volgens die mevrouw wel echt 5 liter in blabla kon echt niet. En toen gaf ze ons goede zakjes en die waren echt klein?? Konden we ter plekke dingen weggooien :weary: