Wat je even kwijt wilt #25

Gvd mijn schermafbeelding is een foto van mij en roodharige vriendin in de zweefmolen in het donker en na jouw post valt het me pas echt op dat mijn hoofd op een grote aardappel lijkt omdat m’n haar wegvalt tegen de achtergrond :mad:

19 likes

Godbless.

Mn blonde vriendin: “hihi echt leuk, spontaan!!! Ik zet m op insta!!”
ik denkend: leek ik altijd al zo sprekend op John van de Heuvel?

52 likes

Haha dat belooft veel goeds voor het komende jaar :biggrin:

GEFELICITEERD!!! :partying_face:

1 like

Ja ik vond m’n hoofd al een beetje vreemd en groot lijken, maar dacht eigenlijk dat ik misschien dichterbij de camera zat dan m’n vriendin. Dat was het probleem dus niet
Heeft ook gewoon op insta gestaan wel een paar maanden terug dus wat doe je er nu nog aan he

1 like

Welcome to the 30’s! Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Happy birthdayyy! :tada::tada:

1 like

Gekke henkie niet

3 likes

Blondes have more fun

1 like

Teken hem op paint.

1 like

Hahaha ik dacht eerst gewoon ooh leuk glitterplaatje. Daarna keek ik pas goed :sweat_smile:

1 like

Ik zat net een video te kijken en dit is de makeup artist van Jennifer Lopez, gelukkig maakt hij jlo mooier dan zichzelf.

7 likes

Ik vind hem best aantrekkelijk :shushing_face:

1 like

Nu nog met zulke handen :crazy_face:

Ja nu zie je het echt minder dan op bewegend beeld, het ziet er allemaal zo raar uit.

Zo was onze combi ongeveer, ik was te lui om de avondlucht te kleuren overal

30 likes

Nee :woozy_face: heeft hij nou lichtroze nagellak op!

sinds 5 minuten kan ik de naam reese witherspoon niet meer normaal lezen
ik lees en zie nu steeds with her spoon
reese met haar lepel

25 likes

Thanks! Wij nu ook

3 likes

Hebben jullie ook wel eens dat je een grote bestelling plaatst en dan met de bedoeling dat je 2/3 dingen gaat houden; maar dan zit werkelijk alles uit je bestelling helemaal goed :triumph: En dan is het zo moeilijk om die zalando doos dicht te plakken met die perfecte dingen erin

7 likes

Ik bestel dus juist vaak een hooooop en dan zit er niks leuks tussen :frowning: Of ‘ja wel leuk’, en ik trap er dan soms in om het toch te houden, maar probeer mezelf nu te dwingen om het dan snel in die doos te stoppen en dicht te plakken zodat ik er niet meer bij kan.

1 like