Ik heb een nieuwe hobby mezelf hardop voorlezen haha. Nu lees ik een stuk minder globaal over een mode colum heen. Oh en het is rust gevend
Bij ons ging er een alarm af als je een boek meenam dat zij niet eerst hadden gescand.
Vandaag was mijn laatste werkdag na 5 jaar op een afdeling. Ik ga hierna op een andere afdeling werken, wel in hetzelfde gebouw.
Dus ik getrakteerd en alles, ik kreeg niet eens een fucking kaartje van mijn collega’s.
En het stoort me zo enorm, ik kom het gevoel ook even niet kwijt nu.
Ik was echt als de dood voor dat alarm als kind, het was zo hard. En als ik daarvoor met m’n moeder in de etos was geweest kon dat het alarm ook nog wel eens af laten gaan, trauma.
Ja verschrikkelijk. Soms ging het per ongeluk af bij iemand. Dat was echt mijn grootste angst als kind. Alsof je een crimineel was terwijl je alleen maar een boek wilde lezen
Ik heb 2 hete pepertjes door mn bord pasta gedaan. Was enorm lekker maar mijn lippen staan echt in de fik. Hoop echt dat ik straks van die fillerlippen krijg.
Ik ga het zeggen.
Als ik deze zin toch eens kende als kind he… ik kwam altijd met “Het was een grapje ik vind jou geen snotkop”
Zo heb ik ook een biecht. Toen ik net ziek was kwam een maatschappelijk werker of iig zo iemand met informatiefolders en boeken. Want ik zou die moeten lezen, bla bla.
Ik zat toen in een verlate puberale fase en alle dingen die moesten daar zei ik bij voorbaat nee tegen ( gewoon om te klieren, zoals ik zei puberale fase). Nou dus ik die spullen mee naar huis genomen om te “lezen”. Ergens diep achterin de kast gelegd.
Paar weken later belde die man mij of ik toevallig boeken geleend had bij hem. Euh nee zei ik, ik weet niet waar je het over hebt. Ik heb geen boeken. Oké, dan is het mijn fout, zegt hij. Prima opgelost.
Die boeken had ik dus wel “geleend”… kwam er maanden later achter… ze liggen nu bij mn vader op zolder, niemand weet er iets van
Ben ik nu een dief?
Ik heb zo’n keelpijn. Kan gewoon nauwelijks slikken of mijn mond ver genoeg open doen voor eten. Ik heb daarom vanmiddag maar vloeibare lunch gehaald
Ik heb het gewoon warm???
Wij hebben op t werk ook een blaadje waar dit zo in slaat. Dacht echt que dat klopt not. Misschien js het een italiaanse manier ofzo.
Voor de rest echt stom van die scone! Hoe verbeterde ze je?
Niks teleurstellender dan slagroom krijgen wanneer je een scone besteld. Zeker als er wel clotted cream op het menu staat. En ben inderdaad ook benieuwd naar hoe het verbeterd werd.
Edit: oh je was me voor. Beide zijn op zich goed natuurlijk, maar zo jammer als ze je dan gaan verbeteren omdat ze denken dat ze het beter weten.
Oh ik haat het zo als mensen zeggen dat clotted cream gewoon slagroom met mascarpone oid gemengd is, nee dat is het niet!!
Wilde laatst zo een potje kopen bij de supermarkt en toen was er een jongen die het ging zoeken en vragen. Ze hadden het niet, maar toen zei hij dat ook. Maar dat was wel lief want hij was echt 16 ofzo en wilde me helpen van ‘je kan het ook zelf maken!’ (Kan overigens wel maar dan uren in de oven geloof ik)
Of high
Maar de uitspraak ligt toch aan waar je vandaan komt?
Heb een topje aan die vrijwel niks verbergt en een veel te strakke broek… word een leuke avond.
Oh wat een teleurstelling! Mocht je ooit bij de Bakkerswinkel zijn, (of zelf maken kan ook) de passiecurd daar is ook echt heel lekker! Vond hem zelfs lekkerder dan de lemoncurd. Smeer het zelfs op mijn pannenkoeken soms (en lemoncurd ook)
Maar je moet scone-deeg nauwelijks kneden, hoe kun je dat goed maken in een keukenmachine?
En je kunt ook scóóns zeggen. Ligt er misschien aan waar je vandaan komt.
Een koffie verkeerd is gewoon melk met koffie. Oerhollands, alle gekheid op een stokje. Geen poespas zoals opgeklopte melk etc.