Wat je even kwijt wilt #25

Hoe lang ben je te laat met inleveren als je zo’n bedrag hebt.

Is het echt al dat je moet betalen? Ik krijg ook vaak zulke mailtjes maar als ik dan opschiet met inleveren dan wordt het vaak geschrapt!

Na 3 weken is het € 15 per boek. Ik had 8 boeken thuis waarvan 4 3 weken te laat, de rest 1 of 3 euro per stuk.

@ellegirltalk: Ja, echt betalen helaas. Ben nog langs de balie gelopen met mijn boetekleed aan en liefste glimlach, dat ik op vakantie was en daardoor zoveel te laat was en of er misschien enige coulance mogelijk was wat betreft de boete. Maar nee, het leenreglement is het leenreglement.

@grace ja same, ik leer er dus ook geen donder van. Een ezel kan zich prima een miljoen keer aan dezelfde steen stoten hoor, no problemo. Mijn verjaardagscadeau toen ik 16 werd was ook dat mijn videotheekboete betaald werd.

7 likes

Oh, dat vind ik echt zo’n onzinnige uitspraak. Je huisdier kan toch ook echt onderdeel zijn van je gezin dus soort familie. Dus je mag daar ook echt verdrietig om zijn. Sterkte en ook een knuffel.

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Oh joh, ik wist niet dat dat zo prijzig was. Balen zeg!

1 like

Ik moet nog een uur en 10 minuten werken maar ik heb mijn out of office alvast aangezet, wat een heerlijk gevoel. Bye felicia

@klaariskees wat vreselijk, veel sterkte.

11 likes

Ik zit met trillende handjes als passant in de wachtkamer bij een wildvreemde huisarts maar ze zijn hier zoo lief!!!

5 likes

Poeh ik vind dit echt best overdreven hoor. Zo veel? Bij mijn bieb krijg je een incasso via de mail als je boete te lang uitstaat.

1 like

Net kennisgemaakt met de 2 poezen van mijn nicht en haar vriend waar ik vanaf maandag 1 week op ga passen. Allebei lieverds, en eentje is half gehandicapt: blind aan 1 oog en een zenuwaandoening waardoor ze scheef loopt en niet kan springen. Ik hoop dat het goed gaat met het voeren, want ze moeten allebei apart voer en 's ochtends ook nog ander voer dan 's avonds.

3 likes

Je riep?

9 likes

De hond van de winkel waar ik mijn pakketjes vaak afgeef is overleden en ik vind het zo zielig. Bij de recensies van de winkel staat ook overal: ‘er ligt een lieve hond in deze winkel en de service is goed’ :cry:

14 likes

Wat heftig. Sterkte voor jullie en een hele dikke knuffel :heart:

1 like

Knuffel :heart::heart:

1 like

Ik heb nog altijd een boek thuis van de bieb van de kunstacademie waar ik 7 jaar geleden op zat :weary:

4 likes

Op de een of andere manier had ik de kunstacademie niet bij jou gedacht! Welke richting deed je?

Oja over boeken gesproken, jaren terug had ik 2 boeken via de uni geleend en ik kreeg op den duur ook mailtjes met je account wordt afgesloten en je moet vervangingskosten betalen. Maar ik heb toen een aantal jaar niet gestudeerd en ik was echt bang toen ik weer terug kwam dat ik er problemen mee zou krijgen. Wilde ze wel nog inleveren want tja ik doe er toch niks mee, maar schaamde me zo en was bang dat ik alsnog die kosten moest gaan betalen dat ik het niet durfde :’)
Maar heb nooit meer iets gehoord en die boeken nog altijd thuis liggen.

Hahaha ik vind dit wel lief juist.

3 likes

Sterkte!!

Zoooo dr komt hier ineens een hoosbui de lucht uit. Moest echt nog 5 meter om in de bushalte te gaan schuilen toen het begon te regen en ben zeik nat.

Ik deed meerdere tijdschriften in één mapje.

3 likes