Haha kan ik dit op insta hebben gezien? Dan is het namelijk waar! Veel plezier!!
Ik wil slapen.
Het werkt nog niet optimaal. Dus niet iedereen ontvangt het ondanks dat de instellingen goed staan volgens mij
Instellingen->berichtgeving->noodmeldingen inschakelen. Dan zou het moeten werken. Anders weet ik het ook niet.
Welke iPhone hebben jullie?
Ja dat hebben we beiden aanstaan, heb het net maar opnieuw uit en aan gezet. Meer kan ik niet doen denk ik. Ik heb een iPhone 8 en mijn moeder een 7plus, dus geen oude modellen.
Same, ik ga altijd naar G&G en vraag advies, ze kunnen me echt goed helpen altijd. En soms vragen ze mn id, voel ik me weer jong.
Ik maakte net de catastrofale fout om op de website van het asiel te kijken of er nog hamsters een baasje zochten. Ik wil al tijden een hamster en ik ben hormonaal en emotioneel. Ik moest net gewoon huilen.
Maar ik mag geen hamster waar ik woon. Met vissen kom je nog weg, met hamsters denk ik niet.
Ik wil een hamster!!
Soms denk ik eraan dat Matthijs de Ligt jonger is dan mij en bij Juventus voetbalt en ik zit op de bank stokbroodjes te eten
Ja hoe afschuwelijk zou het zijn als het omgedraaid was rennen over zo’n grasveld met 22 andere achter een bal
En hij mag ze niet vanwege zijn sportdieet. Je moet het zo bekijken!
gele kaart
21 anderen.
Oh god. M’n achterneefje is naar de kapper geweest. En nu is het een RGK.
Misschien een domme vraag, maar wat is een RGK?
Noooooit te oud voor
.
Ooooohhh. Brrrr. Ik hoor ze al praten in mijn hoofd als ik deze omschrijving lees.
Waarom groeit mijn haar zo snel… ik had een mooie lengte maar nu wil ik weer naar de kapper
Nou, tranen met tuiten bij de 75+ lhbti boot en de lhbti ouders met kinderen boot van de canal parade. Ik moet even normaal doen.
Jaaaaaaaa. We zijn in Amsterdam op de Gaypride HELEMAAL GEWÉLDIG