En en en? Ik ben ook zo.
Ik bennormaal echt een zacht gekookt ei met films, moet dan snel huilen. Maar bij de Lion King dus niksss. Vroeg me ook af bij welk punt vriendinnen hadden moeten huilen want ik kon er niet echt achterkomen. Maar misschien is het omdat ik de nostalgische gevoelens niet herken/ermee verbind en vriendinnen en jij wel? Want ik heb hem nu pas voor het eerst gezien. Misschien dat het zo raakt omdat het jeugdherinneringen zijn ofzo :’)
Ik ben juist geen softie en moet altijd huilen van de dood van mufasa, hoe eenzaam simba dan is, als ie Nola weer terug vindt, en later ook van hoe lief zijn vader is…
Ik app mijn moeder ‘hoe is het met de katten??’ Krijg ik een foto van een bak babi pangang met ‘dit is kat 1’ en daarna een foto van mijn andere kat met ‘morgen kat 2’
Ik moet slapen want moet morgen werken. Maar wil morgen niet werken dus ga nog niet slapen.
Rare humor?
Hahahaha vind dit echt te grappig. Echt een typische vader- of moedergrapje
Een vriendin liet ooit dr nieuwe kleedje zien dat een soort dierenvachtje moest voorstellen en toen vroeg ik welke van de 2 katten ze had gehouden. Vriendin moest lachen maar dr vriend dacht echt wtf wie heb ik nou weer in huis gehaald.
3 nachten deze week door muggen waker gehouden en nu door een fucking vlieg. Are you kidding me.
Voelde me ook een dierenbeul net want heb er eentje laten verzuipen en eentje laten spartelen.
En ik kan niet slapen want zit weer fijn te piekeren over mijn date.
Succes vandaag en geniet er ook van!
Dit kun jij! Succes en probeer er ook lekker van te genieten!
Succes, je kunt het vast. Probeer er ook van te genieten
Yeaahhh ik had gelijk. Ben net van mijn bed geschud en heb 15 minuten om me klaar te maken.
Dit zijn de forum sandalen! Ik heb ze ook en vind ze geweldig
Heel veel plezieeeer!
Volgende missie de perfecte lingerie body vinden.
Seau there is iemand in mijn train half dutch half engels aan het talking with a heavy accent and nu i am all the way confused.
Ik heb wel een maat groter genomen, ze zijn best smal
Ik heb honger:( moet alleen even wachten totdat iedereen wakker is.