Wat je even kwijt wilt #25

Heb een topje aan die vrijwel niks verbergt en een veel te strakke broek… word een leuke avond.

1 like

Oh wat een teleurstelling! Mocht je ooit bij de Bakkerswinkel zijn, (of zelf maken kan ook) de passiecurd daar is ook echt heel lekker! Vond hem zelfs lekkerder dan de lemoncurd. Smeer het zelfs op mijn pannenkoeken soms (en lemoncurd ook)

1 like

Maar je moet scone-deeg nauwelijks kneden, hoe kun je dat goed maken in een keukenmachine?
En je kunt ook scóóns zeggen. Ligt er misschien aan waar je vandaan komt.

3 likes

Ik heb een nieuw dekbedovertrek van crisp sheets en het is gewoon net karton?!

Mijn oude dekbedovertrek van hun is wel crisp maar ook zacht. Deze nieuwe kun je nauwelijks onder liggen, hij ligt gewoon als een plank op de hoogste uitstekende delen van mijn lichaam.

Hopelijk wordt hij nog zachter, wassen en wasverzachter hielp niet. :frowning_face:

Een koffie verkeerd is gewoon melk met koffie. Oerhollands, alle gekheid op een stokje. Geen poespas zoals opgeklopte melk etc.

4 likes

Wat de absoluut fuck is dit voor geluid van een fucking roofdier?

Ik ga volledig stuk hier. HOE DAN

19 likes

Biecht ik geef Engels maar hou niet van GB en ook niet van scones. Toen hadden we het in de les over scones en een meisje probeerde me de juiste uitspraak aan te leren (daar sta ik dan wel voor open zo geweldig ben ik jwz) maar na drie pogingen zei ze nee mevrouw zegt u maar gewoon scooon dit wordt niks.
Trauma. En daarna had ik glutenvrije scones voor haar gemaakt maar die waren niet te vreten. Protip: bakken met rijstmeel, doe het niet.

10 likes

Hahaha ja same. Dit was zo volledig NIET wat ik verwachtte :joy::joy:

2 likes

Je kunt via je eigen berichten een nieuw bericht openen en dan diegene gewoon een bericht sturen.

1 like

Ik heb volgende week een gala avond. Maar omdat ik helemaal geen zin heb om als een parade paardje bekeken te worden heb ik een oud roze/paars pak gekocht. En kan niet wachten om dat met killer heels te dragen als een grote middelvinger naar alle verwachtingen die gedaan worden naar een vrouw.

25 likes

Krijg net een snapchat van m’n 18-jarige zusje (die in het buitenland woont bij andere familie) die op dit moment voor het eerst aan de xtc zit. Kleine meisjes worden groot i guess… Wel lekker typisch weer om te zien hoe erg ze eigenlijk op mij lijkt :sweat_smile: Heb haar maar veel plezier gewenst maar ook dat ze voorzichtig moet doen en niet meer dan een hele moet nemen.

10 likes

Kan je niet van die schoonmaak tabletten kopen die ze ook gebruiken voor kunstgebitten. Dat je die laat bruisen in een glas water en daar je gebit/splint dan moet indoen?

Ohh sorry! Ik dacht dat je bedoelde dat privé verborgen er stond🤗

We wachten al bijna 2 uur op ons eten. Volgens t restaurant was het onderweg (20 min geleden)

Haha mooi deze twee berichten onder elkaar :joy:

15 likes

Waar ik werk moeten we mensen een latte macchiato geven als ze een koffie verkeerd bestellen en ik voel me er elke keer zo stom over, het zijn gewoon twee andere dingen?

6 likes

Wat zouden jullie het liefst eten bij een brunch? Ik zoek inspiratie!

Broodjes met gesmolten brie, walnoten en honing :heart_eyes:

3 likes

Nog beter dan met stoere boots als dr Martens ofzo. Hakken verwacht men bij vrouwen op een gala toch?

1 like

Update: het is er, maar vraagt niet hoe. Ze komen ook een nieuwe brengen.