Wat je even kwijt wilt #25

Broodjes met gesmolten brie, walnoten en honing :heart_eyes:

3 likes

Nog beter dan met stoere boots als dr Martens ofzo. Hakken verwacht men bij vrouwen op een gala toch?

1 like

Update: het is er, maar vraagt niet hoe. Ze komen ook een nieuwe brengen.

Quiche
Pannenkoeken

1 like

Niet eten maar: mimosa’s
En wel eten: rood fruit, (mini)bagels of gewoon lekker brood met gerookte zalm en dille, of roerei (shakshuka is ook lekker). Maar alles kan er natuurlijk op!
En ik hou zelf ook heel erg van luchtige deeg dingetjes, maar zooo ongezond. Bijv. bladerdeeg met spinazie/asperges of tomaat/mozzarella/pesto/iets anders, pain au chocolat, mini croissantjes eventueel gevuld.

3 likes

@Zemraluani komt op je brunch @grace

6 likes

Ik heb een soort laars hakjes en het publiek is voornamelijk oude Amerikanen dus denk dat ik al genoeg indruk maak :sunglasses:

5 likes

pizza

3 likes

Ik krijg hier zoveel trek van

Ik ga nu eten, ofja eeerst op zoek naar een restaurant :heart_eyes:

2 likes

@grace Door het gesprek hierboven heb ik nu ook zin in scones. Dus die zou ik ook graag op een brunch zien. :grin:

1 like

Ik zit de laatste tijd niet echt top in m’n vel en nu kreeg ik zin in pizza terwijl we net friet hebben gegeten. Maar m’n man is het toch halen. Ondanks dat ik weet dat het emotie eten is. Hij zei ‘dit heb je nu misschien wel even nodig. En als het niet helpt heb je in ieder geval genoeg gegeten’ :joy:

Ik wilde eigenlijk achter de naaimachine kruipen, maar ben veel te moe om patronen etc te knippen dus kijk nu al uit naar straks pizza vreten op de bank en daarna lekker naar bed gaan♄

19 likes

Het kan beide! Maar anders is het dus skon (sorry geen idee hoe je een spraakmemo hier plaatst maar hopelijk is het zo duidelijker) Of hier kan je een meneer horen praten over skon of skoon en wat hij ervan denkt

1 like

wat moet dat dan voorstellen

1 like

Scone zoals gone.
Of scone zoals stone.
Kan allebei.

2 likes

Ben het eens met veel dingen die al gezegd zijn, maar mijn aanvulling is wentelteefjes! Liefst met rood fruit en kaneelsuiker.

3 likes

Dat horen 2 bakken met pasta te zijn. Ze zijn dubbelgevouwen :weary:

#sconegate

12 likes

Hij kent me te goed :joy::sob:

63 likes

HAHAHA mijn vogel reageert hier heel heftig op alsof ie andere vogels hoort :rofl:

2 likes