Wat je even kwijt wilt #26

Ik denk niks. Hoogstens een doorboorde zeemeermin.

1 like

Het kan zelfs in Amsterdam. Een collega die in een straat briefjes in de bus had gestopt en uit twee huizen kon kiezen in Noord. Voor een redelijke prijs ook. Maar goed, wel twee jaar geleden.

Volgens mij doe je dan gewoon te weinig kaas op je stokje :yum:

Ja stom is dat altijd!
@Bertie nee meer kaas is niet lekker

2 likes

Ik snap dat nooit zo goed, je wil toch niet verliefd worden op een huis als je nog niet weet of je dat kan kopen?

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #10

Ik ben zo verdrietig en gestresst dat ik niet eens meer weet wat ik kan doen om te ontspannen of mezelf op te vrolijken

Ik heb serieus 15 (!!) muggenbulten op mijn onderarm. Is toch niet normaal…:dizzy_face:

Ik probeer me nu heel hard voor te stellen hoe dit er uit zou zien, het resultaat van de ontmoeting, niet de seks. Oké nu ook de seks. Ik denk dat een paardlijf met schubben tot de opties behoort, of een soort zeehondlijf.

Mijn kat heeft een kerstbal van zolder getoverd (echt benieuwd hoe ze in die doos is gekomen) en daar is ze al de hele avond mee aan het spelen.

Het wordt tijd om de kerstboom op te zetten.

24 likes

Vanavond stond ik in m’n pauze even buiten te roken. En toen kwam er een oude man en hij zei: een dame die rookt… dat is niet meer van deze tijd. Dus ik zo: een man die rookt is wel van deze tijd dan? En toen zei hij: nee ook niet maar een dame al helemaal niet. En toen ik: ok terwijl ik een diepe teug van m’n sigaret nam, en toen liep hij hoofdschuddend weg. Echt wtf joh. Ik werk in een stad waar heel veel mensen gereformeerd zijn, dus ik gok dat hij dat ook is. Maar let me be. Hij had het sowieso niet tegen een man gezegd.

4 likes

Ja. Je moet in ieder geval opletten dat de naaigaren vaak niet meegeverfd worden omdat die het niet kunnen opnemen ofzo. Dus stel je maakt een witte broek bruin, dan is dat draad bij de zoom nog steeds wit (en vaak wil je dat niet :sweat_smile:).

1 like

Het regent hier nu echt keihard!
:heart: it

1 like

Wow huh, ik heb mijn toeslagen al binnen en het is echt véél meer dan normaal. Mijn zorgtoeslag is bijna 3 keer zo veel en huurtoeslag het dubbele. Meer mensen die meer hebben gekregen dan ook volgens de berekening zou moeten?

Ik moet studeren, dus logischerwijze heb ik de voorbije dagen o.a.:

  • een arduino besteld (en een boek hierover)
  • een hele hoop video’s gekeken over fashion-geschiedenis en hoe iemand een modemerk start etc.
  • verschillende afleveringen geluisterd over de klassieke oudheid (Grieken en Romeinen)
  • boeken opgezocht die een goede introductie tot beleggen geven
  • een nieuwe serie begonnen (Miss Fisher’s Murder Mysteries)
  • gelezen over NAS om te bepalen of het interessant is om 1 te kopen
  • een hele hoop binaire puzzels opgelost
  • alles ontkalkt dat er in mijn appartement te ontkalken valt

Alleen jammer dat mijn examen niet over 1 van deze dingen gaat :joy::roll_eyes:.

22 likes

That’s Ancient History! Van Jean Menzies, via SoundCloud.

1 like

Was ook mijn eerste gedachte @Spaarlamp . Wat staat er in de omschrijving op de bank bij de storting?

Welke panty’s kopen jullie altijd? Ik draag nu een van de jumbo maar wat een vreselijk ding, hij zakt af en de gaten vallen er in als ik er alleen al naar kijk :joy:

Ik moet vandaag best ver reizen met de trein en ben er net achter dat ik mijn oortjes ben vergeten :scream:

Die van de Hema, 20 den! Maar volgens mij was @grace panty’s aan het testen, dus zij weet wellicht wel betere

1 like