Mijn ouders hebben hun huis wel zo gekocht. Ofja niet via een briefje maar gewoon gezegd dat ze interesse hadden in dat huis. Toen die man het ging verkopen kwam hij eerst langs mijn ouders. Was overigens wel een huis in dezelfde straat dus die man was wel een bekende
Zie berichtje van @Karl_Lagerfeld, zo gaat dat hier in t zuiden gewoon, alsof je ff pakje boter koopt! Nee zonder flauwekul, het is alsnog echt wel geluk hebben en de huizen in de prijsklasse waar zij in gekocht hebben gaan ook wat minder snel weg op de huidige markt.
Ja, die vraag zal wel komen. Maar als het echt niet je ding is, dan word je doodongelukkig. Daar heeft je werkgever dan ook niet veel aan. Dus als je dat bij je nieuwe baan kan aangeven. Succes in ieder geval!
Ja dat is waar inderdaad. Dankjewel!
Vakantie 1 is geboekt weer een appartement met 2 kamers 2 badkamers en een bad hahaha.
Goeie eerste schooldag gehad, de helft van wat ik wilde doen maar gedaan. Alle kinderen zijn heelhuids naar huia gegaan en er waren maar 3 huilers
En ik heb (behalve die 2 keer dat ik ze moest attenderen op stil omkleden) 0 keer hoeven mopperen. 0 keer
En minstens de helft van mn oude klas kwam knuffelen en hadden me gemist in de vakantie
Klinkt heerlijk!! Altijd te hoog inzetten met wat je wil doen haha, typisch. Fijn dat het goed ging!
Oeh kut zeg. Heb je geld bij jr dat je wel kunt eten?
Of iemand in de buurt waar je heen kunt?
Wauw, wat debiel dit
https://www.tubantia.nl/wonen/rijtjeshuis-van-1-5-miljoen-euro-is-al-verkocht-voor-bijna-de-vraagprijs~a2ca6434/
En dan heb je zoveel geld, ga je zoān lelijk huis kopen voor 1,5 miljoen. Ben je ook niet goed snik toch
Ik heb vanmiddag moeilijk hard mijn kleine teen gestoten waardoor mijn nagel van beneden uit gespleten is tot halverwege (en ik een winkelhaak in de huid heb die bloedde als een rund). Nu moet ik dus in de gaten houden of die nagel gaat verkleuren of er bloed onder zit maar ik heb nagellak op en durf die er niet af te halen met remover.
Ah shit. Gelukkig is het droog
Mijn moeder heeft vrijdag een dure pedicurebehandeling (50 euro inclusief lakken) ondergaan, en heeft nu een ontstoken teen. Ze heeft nooit eerder een ontstoken teen gehad, dus het moet haast wel door die behandeling kunnen denk ik? Wat kan ze doen: bellen naar de salon en hen vragen hoe dit kan komen? Geld terugvragen?
Voor dat geld heb je een leuk optrekje in Utrecht aan de gracht:
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-40099502-maliesingel-69/
Wat bezielt die mensen?
Ik zie 2 openhaarden. Ik denk dat een van die kamers meer de keuken en eetkamer is en de andere de woonkamer. Hoewel ik de inrichting niet zo geweldig vind, vind ik het huis zelf en de locatie 0404005050505050 x beter dan dat Amsterdamse huis.
Als mijn zus me een huis stuurt op funda waar ze naar gaan kijken en ik dat dan vergelijk met de hypotheek die ik zou kunnen krijgen nu Komt goed meit
Ik heb laatste maanden Ugly Betty gekeken en v en nu bij laatste aflevering en ben er beetje sip om ik haat laatste afleveringen van series.
Oeh. Goede prijs maar jammer van de verzendkosten als het een pakket wordt. Woon je in omgeving Utrecht? Nee he anders kan iemand in de buurt ze beter overnemen.
Laf hem!
At bij mān schoonouders. Op tafel stonden tortilla wraps, kaas, salade, feta, roomkaas en een pan. Ik dacht dat we tortillaās zouden eten. Zegt mān schoonmoeder: āja in die pan zit roti, van HAK. Jij zei dat roti zo lekker is dus ik wilde het ook eens proberen.ā
Net begonnen aan laatste seizoen mad men en valt me op hoe geĆÆnvesteerd ik ben geraakt in de serie, eigenlijk compleet onverwacht haha. Denk nu meerdere keren per dag aan bepaalde personages en heb er ook al over gedroomd