Wat je even kwijt wilt #26

Super lief alle reacties! Ben trouwens ook echt blij, want de trouwring van oma lag sinds een week in het nachtkastje, maar die heeft hij niet gezien. Oh en een stom detail: ik heb een hond van 55 kilo wat vanuit het ras een vechthond is (zij zelf dus absoluut niet) en die komt de slaapkamer in om te kijken, kwispelt en loopt weer weg :’).

19 likes

Heftig! Hou jezelf even in de gaten he de komende dagen, anders kan je zelf ook nog Slachtofferhulp bellen voor wat ondersteuning (leuk om mn werk tegen te zien komen :grimacing:)

1 like

Wat?

Nee? Ik ben gewoon benieuwd? Ik zet hem toch ook nergens te kakken?

12 likes

Er een post in het persoonlijke vragen topic met ‘Zou dit echt zijn?’. Ik dacht: ik stuur een mail, want ik ben benieuwd. Jammer dat jullie denken dat er iets anders achter zit.

12 likes

Heftig zeg! Sterkte :heart:

1 like

Ik heb me opgegeven voor een nieuwe yoga les in de sportschool, maar nu lees ik net dat het een soort slaap yoga is en je het hele uur alleen maar op de grond ligt :joy: twijfelde wel een beetje om te gaan, maar ik ga het maar gewoon proberen denk ik

19 likes

Jeetje wat heftig zeg! En helemaal normaal dat je hem hebt weg laten gaan. Heel veel sterkte en doe rustig aan.

1 like

Ik heb me net ziek gemeld omdat ik ziek ben (duh) en ben gelijk bang dat ze me niet geloven of zo. Slaat natuurlijk nergens op, maar ik meld me nooit ziek dus was ff vergeten hoe dat ook alweer voelde. En nu kan ik me niet ontspannen pfff hopelijk is deze dag snel voorbij :exploding_head:

2 likes

@Mimi Wat heftig! Gelukkig dat jullie oké zijn en dat hij blijkbaar geen dingen heeft meegenomen die echt super (emotioneel) waardevol voor jullie zijn. Heeft hij überhaupt iets meegenomen? Sterkte de komende tijd!

Misschien inderdaad bij een gewone bibliotheek of een universiteitsbibliotheek!

Weet niet hoeveel het is of waar het om gaat, maar zelf snijden met stanleymes + lineaal?

Vanmiddag zwemmen en liggen bij een meer :heart_eyes:
Misschien wel het laatste dagje dit jaar :woman_shrugging:

1 like

afbeelding

14 likes

Gisteren naar the Matrix in de bios geweest (hij draait daar weer voor het 20-jarige jubileum) en nu heb ik vannacht echt hele hete dromen over de jonge Keanu Reeves gehad, pfoe

8 likes

Keanu Reeves is niet jong of oud, Keanu Reeves is ageless.

24 likes

Het is nu al warm. Te warm :sun_with_face:

1 like

Hahaha, daar dacht ik aan zodra ik op verzenden drukte
(Maar toch, doe mij maar de 1999 keanu :zipper_mouth_face:)

1 like

Ik ging net taart halen bij de drie graefjes en wilde ook een stukje bananenbrood, maar ik heb gewoon dat halve brood meegekregen :face_with_monocle: net op de weegschaal gelegd en het weegt een halve kilo, goede prijs kwantiteit verhouding :ok_hand:t2:

21 likes

Ga vandaag naar Crazyland, dus dat komt vast goed!

1 like