Wat je even kwijt wilt #26

Ik zat gewoon rustig tv te kijken (op een laag volume) maar heb sinds een half uurtje ineens een hoge piep in mijn oor? Niet super hard maar wel net aanwezig en vervelend.

Hoop niet dat ik nu ineens tinnitus heb :frowning: na een concert kan ik het me nog voorstellen, maar ik gebruik al jaren altijd oordopjes, en zat bovendien gewoon thuis op de bank?

Heel naar dit

Omg watttttt. Hoe was hij binnen gekomen? Hoe reageerde hij? Wat eng.

Huh meen je dit?! Is de politie langs geweest

@FrozenFlame @Dombo @Luzarl @Lovepink @Spaarlamp

Zo rustig ben ik ook niet hoor, heb informatie van slachtofferhulp gekregen en ga daar wel achteraan. Hij is door een heel klein raampje op de slaapkamer geklommen via een stoel van buiten. Heel stom, maar ik wilde hem zo snel mogelijk uit huis hebben dus heb hem gewoon laten gaan. Hij kwam ook heel zielig en wanhopig over… Voelde me wel stom tegenover de politie dat ik hem via de voordeur eruit heb laten gaan en pas daarna politie heb gebeld. Hij reageerde heel nederig en bijna ongemakkelijk lacherig? Dacht dat het een vriend van mijn vriend was met een stom grapje en mijn vriend dacht datzelfde maar andersom.

2 likes

Jeetje wat heftig. Is hij wel aangehouden door de politie? Wat schrikken zeg, kan mij voorstellen dat je niet gelooft dat dit echt is. Veel sterkte, is niet niks!

Ik zie het debiele hier niet in?

@Mimi Wow, heftig en bizar, zeg! Ik zou ook wel in staat zijn om hem overdonderd via de voordeur buiten te laten, hoor. Je verwacht zo iets ook helemaal niet.

Je hebt ook helemaal gelijk. Had even een rare kronkel, want heb gewoon weer genoten in mijn eentje :joy:

2 likes

Aaah, leuk!!

Grrr mijn telefoon ging om drie uur 's nachts updaten uit het niets. Met trillen en alles. Waar ik dan dus wakker van word en toen kon ik ff niet meer slapen. Nu fakking moe en moet werken van acht tot vier en van half zeven tot half vier.

Onbeschaamd een Carlo en Irene-film kijken met mijn neefje

Die om 5 uur al wakker was :sob:

1 like

Omg ik heb een mail terug van die man die in zn ballen getrapt wil worden

17 likes

Wow super heftig!
En niet jezelf stom voelen omdat je hem hebt laten gaan hoor. Voor hetzelfde geld zou hij wel heel agressief worden als je hem niet wilde laten gaan.
Sterkte!

2 likes

Wat? :face_with_raised_eyebrow:

Er stond hier ergens op t forum een contactadvertentie van een man die zei dat ie voor 1000 euro in zn ballen getrapt wilde worden, er was toen een poll of t echt zou zijn. Ik dacht ik stuur een e-mail haha

1 like

@Luzarl maar wat zegt hij?

En ga je het doen?

Ja natuurlijk, anders zeg ik toch niet dat ik ga mailen. Maar ik ga het niet doen @Pippi en @midheavenmoon, was gewoon benieuwd of het echt was. Hij heeft ook een website :’) maar ja wel goed dat ie gewoon uitkomt voor zn seksuele verlangens vind ik
@Lovepink of ik een foto wil sturen en hoe oud ik ben

2 likes

Wat heftig zeg. Je moet ineens heel snel reageren in een situatie dat je nooit eerder hebt meegemaakt. Ik denk dat dan geen enkele reactie raar of stom is. Je moet zo snel handelen! Ik hoop dat je niet teveel last krijgt van deze ervaring!

2 likes

Ik vind mezelf vandaag echt een naar persoon. Ik ben jarig en deel mijn verjaardag met mijn opa die dement is en niemand meer echt kent. Nu gaat die kant van de familie allemaal zielige fb posts maken over hem en dat ze langs gaan en komen ze niet op mijn verjaardag en voel ik me gekwetst. Slaat nergens op dat ik hier zo hatelijk over doe, want ik mag die kant van de familie niet eens, maar ben vandaag even een egoïstisch kreng

2 likes

Wow zo onwerkelijk. Logisch dat je niet weet hoe je moet reageren dan! Gelukkig heeft ie niets ergs gedaan zeg… hoop dat je er niet teveel trauma’s aan over houdt!

1 like