Wat je even kwijt wilt #26

Ga vandaag naar Crazyland, dus dat komt vast goed!

1 like

Nee, hij heeft niks meegenomen gelukkig! Ik was nog wel zo slim om hem zijn zakken te laten legen… Waar overigens niks van ons bij zat!

3 likes

Mijn god, mijn grootste nachtmerrie is dit gewoon. En zo kalm!

Waarom komt er geen family guy meer op tv? :sleepy:

ik hoef pas om 16u te werken en het is superlekker weer dus zou nog kunnen gaan zwemmen. ware het niet dat ik echt nergens zin in heb en moet ook nog eens alleen. dus heb eigenlijk geen zin maar heb ook geen zin om de hele middag binnen te zitten niksen en niet te genieten van de laatste mooie zomerdag. ugh waarom ben ik zo :disappointed:

Ik ben echt een klein kind. Maar ben de afgelopen 4 weekenden ziek geweest en dit weekend zouden we (mn vriend en ik dus) gaan winkelen in Maastricht en gisteren zei hij al dat hij niet wilde want F1 en vanochtend letterlijk het eerste wat hij tegen me zei toen ik mijn ogen open deed : WE GAAN NIET MAASTRICHT HET WORD 32 GRADEN!!!1

Word er helemaal agressief van

1 like

Pff waarom jank ik de laatste tijd zo snel. En waarom heb ik zoveel puisten en waarom heb ik zo vaak buikpijn. :weary: En ik heb ook al 2 weken hoofdpijn, jeej.

#eindevanmijnklacht

Waarom ben ik nu ziek??
Wilde genieten van mijn lange weekend, maar dat gaat zo dus niet.
Eigenlijk voel ik me al 2 dagen niet fit. Donderdag wel gaan werken, want als ik niet zou werken mag ik ook niet sporten. Dus ook gaan sporten.
Gisteren ging het wel op werk. Na werk ingestort en al om half 9 gaan slapen.
En vandaag al nog steeds ziek. Ik wil gewoon beter zijn, arghh

www.balletjetrappen.nl :joy:

En dat kom je daar zeker terecht als je een voetbalclub zoekt waar je je vrijblijvend kan aansluiten.

1 like

Ik wilde m’n fiets uit het rek halen bij het station en een ander meisje wilde ook haar fiets pakken. Het ging vrij stuntelig dus ik wilde net vragen of ze hulp nodig had. Dus ik naar haar glimlachen en het biiiijna willen vragen, zegt zij ineens: WAT?! WAT KIJK JE NOU JOH? Dus ik nog: oh niks! Ik wilde vragen of ik je even moest helpen maar het lukt denk wel he? Zegt ze: je moet je k*nkerbek houden.

Uhhhhhh oke sorry? Was zo verbaasd dat ik lachend weg ben gefietst.

37 likes

OkƩ ik heb het gedaan. Vond het voor nu niet zo heel chill aangezien je een uur lang echt alleen maar ligt en niks doet, het heeel ontspannend is en je bijna in slaap valt. Vind dat niet ideaal midden op de dag. Maar laat op de avond, vlak voor slapen gaan lijkt het me wel heel fijn! Het heet nidra yoga voor de liefhebbers

Wtf hahah sommige mensen…

1 like

Ik ga echt zo stuk om de Ikea luistercatalogus https://www.ikea.com/nl/nl/news/ikea-catalogus-pub4c91e7d0
Wie bedenkt dit :joy: Duurt ook 372 uur hahaha

2 likes

Godver ik ben de hele ochtend al aan het niezen. Echt achter elkaar, toen was het een uurtje voorbij maar nu begint het weer. Denk wel 10x in 2 minuten :s. Maar vorige keer was dat extreme genies een voorbode van een heftige verkoudheid (met koorts) en hoop het nu toch niet zeg. Was van de week wel naast een ziek iemand, was toen al bang voor aangestoken worden.

Ik ging eerst Love Island UK kijken en toen de Nederlandse, om te kijken welke ik leuker vind. Conclusie, ik vind ze allebei leuk dus nu kijk ik steeds om en om :roll_eyes:

Maar ik vroeg me af of Love Island UK S05 al voorbij is? Ik durf dit niet te googelen want ben bang dat ik dan de winnaar zie.

1 like

Ja, is al een tijdje voorbij dus niets Googelen! Zo heb ik ook al flinke spoilers gezien (door alleen maar foto’s alleen al).

1 like

Weet iemand hier mee van (studenten/afgestudeerden huurrecht unite)? Ik heb zojuist mijn huur opgezegd per 1 oktober. En kreeg meteen reactie dat ik twee maanden opzegtermijn heb, staat kennelijk in m’n contract. Maar als ik ff google staat er overal dat een huurder een maand opzegtermijn heeft of iig is de opzegtermijn even lang als de betalingstermijn, ook als het anders in je contract staat. Ik heb gewoon een maand betalingstermijn dus dan toch ook een maand opzegtermijn?

Heb je al je contract erop nageslagen?

Nee maar dat maakt dus niet uit.

Je hebt gelijk, art. 7:271 lid 5 sub a BW als je meer wilt lezen of ze de mond wilt snoeren :grin:

Toevoeging: en art. 7:271 lid 7 BW stelt dat een ander beding in je contract nietig is, @TheOne

5 likes