Helaas, buiten laten hangen.
Hate to disappoint you
Helaas, buiten laten hangen.
Hate to disappoint you
Ik had her overigens ook over open relaties met haar en ze snapte het totaal. Had het ook wel gewild als het niet al te laat was geweest na 30+ jaar huwelijk met mn vader. Was ene verrassend gesprek
Nou, die persoon is blijkbaar van mening âdat ik chagrijnig ben.â Eh nee?
En het is wel de avond van de (straat)feestjes, want mensen in mijn straat geven een feestje en er zijn er 2 in omliggende straten.
Ik zit momenteel te poepen met de wc deur wagenwijd open en omdat de balkondeuren ook open staan waait het lekker door ipv dat het een zweethok is. Heerlijk
Er is een feestje aan de gang in mijn straat. De muziek is zo hard dat het klinkt alsof het feestje in mijn huis is. Mn vriend is gewoon lekker aan het gamen en ik ben mij kapot aan het ergeren aan de vreselijke nederlandse muziek.
Ja dat is serieus leuk toch? Heet niet voor niks LACHgas
Jij toevallig nog in touw? Wil iets down maar he
Jammer! Houd ik je aan!
Wil ik me net aanmelden voor het tennissen staat er Beschikbaarheid: âMinimaal 3 avonden, 1 hele ochtend en 2 hele middagen (van 15:00-18:00)â. Zelfs voltijdstudenten hebben toch niet zoveel tijd.
Huh is dat hoeveel jij beschikbaar moet zijn om recreatief te tennissen? Vind dat echt megaveel
Ja een beginnerscursus. Dit staat in het aanmeldformulier: âMinimale beschikbaarheid:
Vanwege de drukte en beperkte speling voor het indelen, eisen we de volgende minimale beschikbaarheid:
Bij 1x per week trainen:
Ik zou niet weten welke opleiding zoveel vrije tijd heeft. Mijne had dat in ieder geval niet. En nu met werken erbij al helemaal niet.
Nee mijne ook niet hoor⊠Misschien een keertje in een projectblok ofzo, dat het wat flexibeler was. Maar waarom moet je uberhaupt zoveel beschikbaar zijn als je maar eens ind e week traint?
Krijg je ergens korting als je hem verklikt?
Ja ik heb echt geen idee. Als ze nou gewoon vragen wie er wanneer kan en er dan naar kijken. Ik kan nou niet met deze eisen, ga het er denk ik wel op wagen, moet bijna 30 euro betalen en dat geld ben je ook kwijt als ze je niet kunnen indelen.
Ja ik vind het echt heel gek.
Nee dit is echt voor de training, want het is een cursus van 16 weken.
Had ik âeindelijkâ besloten op tinder te gaan. Krijg ik een foutmelding. Volgens mij wilt het universum me iets vertellen
Elke keer als ik bij mijn moeder slaap weet mijn kat (moeder heeft de voogdij) dat ik er ben en mauwt ie buiten mijn slaapkamerraam of hij naar binnen mag en ik voel me dan zo vereerd.
Volgens mij wordt het voor mij ook tijd voor tinder @Flexican
Had een feestje, met veel mensen em harde muziek. Heb me zo moeten concentreren op elk gesprek dat ik uitgeput ben. En overprikkeld.
Wilde om 11 uur al gaan eigenlijk, maar dan zou ik alleen moeten fietsen. Dus was blij dat om 12 uur iemand zei dat hij ging en ik meekon.
Oh en ik liet een scheet die je niet hoorde, maar wel rook. En ik met een paar andere maar om me heen kijken en andere beschuldigen
Karma denk ik want ik lig trillend in bed⊠boos op mezelf dat ik niet eerder ben gegaanâŠ
Heb net gedoucht, tanden gepoetst en mezelf geĂŻnstalleerd in bed maar heb opeens een enorme craving voor chips gvd