Wat je even kwijt wilt #26

Van de 52 weken ga ik er zo’n 45 uit waarvan zo’n 40 probleemloos zonder alcohol, maar vanavond had ik zo’n feest waarbij ik voelde: ik heb wat alcohol nodig hier. En ze hadden bier of wijn dus ik dronk wijn en oh wat vind ik die eerste glazen goor en die laatste glazen lekker. Respect voor mensen die dit bij het eten drinken. Nu met zieke honger (te lui om iets te maken) naar bed :v:t2:

2 likes

Ik ben dronken en dan besef ik ineens weer hoe graag ik hier mee wil posten dus dat ga ik weer doen

Iedereen readyyy

11 likes

Ja kut twee Matt and Nat tassen besteld omdat ze 30% korting hadden en ik niet kon kiezen. Ik hoop dat ik straks wel kan kiezen.

Er kwamen echt 3 mannen elkaar aflossen om met me te dansen :’) Toch fijn om te weten dat je zo ff kan tongen met iemand mocht je willen :+1:t4: Ego weer gestreeld door verscheidene complimentjes. Je moet het ergens vandaan halen hè. :’)
(Kon wel alleen maar denken; ik wil met m’n date dansen! En dat hij dit tegen mij zegt!).

6 likes

Wtf
Sliep bij mijn ouders ivm feestje in de buurt
Heeft de buurvrouw een fucking haaaaaaan
Wie wilt dit? Wat ontzettend irritant

3 likes

Wekenlang zit ik al een beetje in de knoop met wat ik wil dragen, door een nieuwe baan met een andere dresscode die ik gewoon ben en de aankomende wisseling in seizoenen. Ik had een aantal items gebookmarked en worstelde nog erg met het type schoenen dat ik zou willen. Als ik een geldboom had dan zou ik vijf paar kopen, maargoed, die heb ik niet. Gisteravond dacht ik opeens aan de laarzen die ik zeven jaar geleden gekocht had, vijf jaar lang gedragen tot het echt niet meer om aan te zien was (zolen meermaals vervangen, maar het leer zag er nogal bekaaid uit uiteindelijk) en NU wil ik die.

Tegelijk besloten deze ochtend om met een frisse septembergeest (yasss pumpkin spice everything) door de zara website te gaan, heb ik gelijk 40+ tabs openstaan met ‘interessante kleding’. Plus de 30 reeds gebookmarkte wordt dit echt leuk.

Someone stop me.

17 likes

Vanavond vlieg ik naar Sevilla :dancer:t2:
Het is daar nog boven de 35 graden en ik vind het ook wel een lekker vooruitzicht dat ik na een week weer in de 20 graden terugkom :sweat_smile:

23 likes

Volgende week ben ik jarig en ik ga denk lekker naar de sauna en een massage nemen.

13 likes

Gisteren amper wat kunnen eten omdat ik gisteren een Kater had. Vandaag ga ik alles inhalen hoor. Kwart voor 10 en m’n pasta is al aan het koken.

23 likes

Ik heb binnenkort een gender reveal party en ik heb er echt zin in (of moet dit in het opbiechttopic hahaha)! Vooral in taart eigenlijk :flushed:

1 like

Ja dat is ook zo! Maar dan eisen ze toch nog steeds dat je 3 avonden, 1 ochtend en 2 middagen beschikbaar bent?

Als je maar geen tepel plaatst dan mag alles op facebook.

16 likes

Wat is een leuke stad om te bezoeken in nl? Op goede afstand van n-h. De grote steden ken ik natuurlijk al!

Leiden?

2 likes

Kan ik all black op een babyborrel aankomen? Not asking for a friend.

6 likes

is het @pastelzwart?

9 likes

Waarom zou dat niet kunnen?

Ja joh, lekker aantrekken wat jij wilt

1 like

Ik heb altijd gevoel dat je daar helemaal happy happy joy joy moet zijn

ik ben juist alleen happy happy joy joy als ik zwart draag :joy: lekker doen dus!

4 likes