Zaterdag! De folders van de supermarkten staan online.
…
Mijn leven momenteel. (en )
Zaterdag! De folders van de supermarkten staan online.
…
Mijn leven momenteel. (en )
Folders kijken.
Ik DACHT dat ik hot cheetos had besteld. Maar het waren normale kaas cheetos. Ik heb er serieus even om moeten huilen. 20 euro voor vieze chips betaald
Kan je ze niet terug sturen?
Ik ben verliefd geworden op een paar nikes. Alleen ik doe mee met slow fashion season, dus mag tot 21 september geen nieuwe kleding kopen, daarnaast heb ik al drie paar zwarte nikes, en nike is nou ook niet bepaald duurzaam/verantwoord. Rationeel weet ik dus dat ik ze niet zou moeten kopen, maar ik vind ze zooooo mooi. En dit model is zo fijn, de enige schoenen waar ik een hele dag op kan lopen zonder pijn. Ik hoop dat ze op 22 september gewoon niet meer in mijn maat te krijgen zijn, dan is het gewoon niet meant to be…
Lifesaver! Dank dank
Nou ik had een grote zak en 3 kleine zakjes gekocht, die grote trok ik net open en die was 6 euro. Als ik die kleine terug stuur kost het me meer verzendkosten dan dat ik terug krijg denk ik
Aah balen
Wilde een vest van rituals kopen, maar was niet meer beschikbaar in de winkel. Zou tot vrijdag duren totdat die er zou zijn. Gegevens achter gelaten in de winkel.
Bedacht ik me net dat ik het ook kon bestellen en dat het dan eerder binnen zou zijn.
Heb het dus net besteld.
Wat is dat toch, dat je af en toe ineens van die hele warme voeten krijgt. Ik vind dat zo’n rotgevoel.
Shiiit, ik kwam gisterenavond een superleuke vacature tegen met als deadline om te reageren 31/08, dus ik dacht “oh dat doe ik morgen wel”, is het nu al gesloten??!! Dat klopt toch niet? Ben even heel teleurgesteld. (En ik kan niet nog mailen ofzo, want het werkt met een website waar je moet inloggen voor je iets kunt indienen.)
Ik was net in slaap gevallen en ben echt volledig gedesoriënteerd wakker geworden
Ik heb vannacht mn wang kapot gebeten ZO’N PIJN
Kan je niet het bedrijf bellen maandag?
Gisteravond een hotel geboekt met vriend om eind september naar Praag te gaan en het is zoooo fucking luxe! Het heeft ook een groot bad in de kamer en er is een spa bij het hotel. Nu al zoveel zin om er heen te gaan!
Ik heb straks een trouwfeest en ik heb voor het eerst in twee maanden weer foundation op. Voel me zo niet op mijn gemak?
Ik zit op sushi te wachten, welke film of serie zal ik aanzetten tijdens het eten? Of welk programma zal ik terugkijken?
Baby driver. Die heb ik pas gezien en vond ik nice. Duurt wel lang.
Of een uitzending van outsiders of tims tent. Zoiets korte kijk ik ook wel eens tijdens het eten.
Ik was aan het bijlezen en wou precies reageren dat ik het een keer in de avond heb gedaan en dat ik dat echt heel chill vond. Was uiteindelijk zelfs echt in slaap gevallen maar heb daarna alsnog zó lekker geslapen die nacht. Maar kan me voorstellen dat het midden op de dag wat minder goed werkt inderdaad
Ben zo blij dat ik soms een artiest “herontdek” die ik dan even vergeten was. Alanis Morissette op het moment! Weet wel waarom ik haar soms links laat liggen: dan ben ik die aparte stem helemaal zat, maar nu is het nog fijn. Goede teksten altijd.