Ik zit van de nazomer te genieten op een camping in de Provence. Wij zijn de enige hier. Zwembad voor ons alleen, geur van lavendel, geluid van krekels, overal oleanders, en croissants vretten.
Eindelijk vakantie!
Ik zit van de nazomer te genieten op een camping in de Provence. Wij zijn de enige hier. Zwembad voor ons alleen, geur van lavendel, geluid van krekels, overal oleanders, en croissants vretten.
Eindelijk vakantie!
Omdat ik vrijwel elke dag 1 grote bak kwark en zoân kleintje eet en die zooi is tot 20-25 sept houdbaar (en uit ervaring ongeopend nog wel langer) en was 1+1 gratis bij AH
Ik ben vandaag 1 jaar getrouwd en op een of andere manier bevatten bijna alle felicitaties zinnen zoals: âGewoon volhoudenâ & âYou Made itâ
Alsof het een grote straf is
Gefeliciteerd! Zegt eigenlijk meer over het eigen huwelijk van de mensen die volhouden e.d zeggen.
Makelaar hier aanwezig aan wie ik een vraag kan stellen?
Vandaag is mijn laatste vrije dag voordat ik in 1,5e maand mijn hele scriptie mag gaan schrijven, dus ik ga mijn tv op mijn bed neerzetten met een stellage van boeken boeken eronder voor de stabiliteit en dan de hele dag in bed Harry Potter kijken.
Er is bij ons een of ander evenement waardoor alles is afgesloten. Net fietste ik iets verkeerd, het was allemaal niet aangegeven dat ik daar niet heen mocht, en ik wilde oversteken. Is daar een verkeersregelaar die heel hard tegen me gaat schreeuwen, me uitscheldt, maar me niet vertelt waar ik heen moest. Hij bleef maar schreeuwen en ik wist echt niet wat ik moest doen.
Ik was al zo gestrest dat ik gewoon moest huilen. Ik werk in de horeca, je kan hard tegen me schreeuwen voordat ik ga huilen. Maar het zit gewoon allemaal even heel hoog, ook met de situatie met huisgenoot enzovoort. Ik huil nog steeds, ik ben echt overstuur en mijn ouders zijn niet thuis en ik moet vanavond dus weer naar mijn huis (met huisgenoot)
Wat naar van die vent! Kan je even iets leuks opzetten, een kattenfilmpje om even af te leiden?
Vanavond Expeditie Robinson én Boer zoekt Vrouw, heb nog steeds struggles welke ik ik nou live ga kijken
Geniet ervan! Even een opsteker: mijn scriptie is ook in 5 dagen per week in 6 weken gelukt, dus dit kan jij ook! Welke Harry Potter wordt het (of worden )?
Ja ik vind het echt niet leuk dat expeditie nu op zondag komt
Het komt goed! Ik heb het ook in ongeveer die tijd gedaan, en ik heb geen hele lange dagen gemaakt (het maximum was 11 uur helemaal aan het einde, meestal veel minder). Je kan dit! Hoeveel woorden moet je? Kan je lekker in de bieb zitten?
Ik ook niet!! Donderdag is en moet gewoon Robinsondag blijven
Ik ben weer gestopt. Gelukkig luchtte het huilen op! Het was denk ik ook gewoon stress dat het even uit moest
Ik weet het ook nog niet ik denk dat ik voor expeditie ga en boer zoekt vrouw daarna terug kijk?
Jaa het wordt wel even elke dag doorbikkelen, maar goed, presteren onder druk werkt het beste houd ik mezelf voor . Ben begonnen vanaf het begin en hoop vandaag alle films te kunnen kijken hahahah.
@Hatsmetflats jaa hoop ook dat het gaat lukken. Heb geen bieb maar wel een aantal koffiezaakjes waar ik kan gaan zitten. Mag maximaal 40 blz, dus ben benieuwd aangezien mijn inleiding al 10 paginaâs is momenteel haha.
Oh oei! Ik ben op 50 paginaâs geĂ«indigd. Gelukkig kan je altijd schrappen!
Dan ga ik dat ook doen
Was dit in D? Ik fietste er net ook langs en het was ook totaal niet goed geregeld hoor! Mega chaotisch en nergens aangegeven hoe je er omheen moest. En sowieso mega onredelijk dat er tegen je geschreeuwd werd. Gaat het nu weer een beetje?
Ik vind alle wijn die ik ooit gehad heb goor, maar proef wel het verschil ja en bier vind ik al helemaal goor. Doe mij maar een malibu cola of zo, lekker duur