Wat je even kwijt wilt #26

Ik heb binnenkort een gender reveal party en ik heb er echt zin in (of moet dit in het opbiechttopic hahaha)! Vooral in taart eigenlijk :flushed:

1 like

Ja dat is ook zo! Maar dan eisen ze toch nog steeds dat je 3 avonden, 1 ochtend en 2 middagen beschikbaar bent?

Als je maar geen tepel plaatst dan mag alles op facebook.

16 likes

Wat is een leuke stad om te bezoeken in nl? Op goede afstand van n-h. De grote steden ken ik natuurlijk al!

Leiden?

2 likes

Kan ik all black op een babyborrel aankomen? Not asking for a friend.

6 likes

is het @pastelzwart?

9 likes

Waarom zou dat niet kunnen?

Ja joh, lekker aantrekken wat jij wilt

1 like

Ik heb altijd gevoel dat je daar helemaal happy happy joy joy moet zijn

ik ben juist alleen happy happy joy joy als ik zwart draag :joy: lekker doen dus!

4 likes

Er is echt een bepaalde collega die ik mis om even te kletsen. Hij is er nog, maar nu werken we op een andere afdeling en dat is dan wel jammer.

Breda of Den Bosch zijn leuk! Bedoel je met goede afstand dat het dichtbij of ver weg moet zijn?

Heb ‘t kwarkschap bij de AH uitgespeeld. Staan nu 16 bakken optimel kwark in mijn koelkast en 15 kleine lindahls kvarg bakjes. Oeps

12 likes

Hoe werkt dit dan, die kastjes? Mijn ouders hebben nog zo’n kastje over maar ik dacht altijd dat ik die niet kon overnemen omdat ik zelf niet betaal voor een abonnement op mijn eigen adres?

1 like

Why???

Ik had een hele outfit bedacht voor stage. De oorspronkelijke broek is kapot, de vervanger heeft een gekke vlek en het shirt een rare geur. :fearful::fearful:

Even de vervangers wassen?

Ik ben echt in de war dat het vandaag september is, ik dacht dat het vandaag de 31ste was :sweat_smile:

2 likes

Ik ben bang dat de broek dan niet droog wordt, want ik kan het pas vanavond wassen… dus heb nu een vervangende vervanger uitgekozen die ook prima is. Shirtje ga ik nog wel een waspoging geven!