Wat je even kwijt wilt #26

Nog 4 dagen en dan ga ik gewoon trouwen waaaahhhhh :love_you_gesture:t2::love_you_gesture:t2::love_you_gesture:t2:

65 likes

Whoohoo ik zie nu dat de mouwen van mijn favoriete trui eindelijk weer helemaal schoon zijn! Zelfs Vanish kreeg het er amper uit maar het is nu eindelijk weggesleten ofzo na zoveel keer wassen. Ben zo blij nu. :heart:

Ik jad/heb een metal breakdown nav iets wat er vannacht is gebeurd en het lijkt nu alsof alles van afgelopen maanden naar boven komt. Ik ben er helemaal van in paniek.

En ik denk dat ik maar een afspraak ga maken bij de huisarts, maar vind het zo’n grote stap. Kan me moeilijk voorstellen dat met iemand praten helpt om beter in je vel te gaan zitten. Pff zo kut allemaal.

Hee, heel veel succes! Wat is er gebeurd, als je het wil delen? Het is niet erg om een mental breakdown te hebben en om daarvoor hulp te vragen. Al helemaal niet als er de afgelopen tijd veel is gebeurd. Ik vind het al knap van je dat je een afspraak wil maken! Sterkte en een dikke knuffel.

Als je voor 13.30 een pakketje verwacht, maar postnl dat ineens naar 14.25 verschuifd.
Niet cool postnl, niet cool

Een beetje lastig uitleggen zonder teveel in details te treden, maar ik kom mezelf de laatste tijd nogal tegen (onzekerheid, vooral met dates) en vannacht was dit weer het geval bij m’n huidige date. En daar moet ik echt iets aan doen. Lief je berichtje, dankjewel :heart:!

Baby maken dan maar :joy::woman_shrugging:

Net naar de kapper geweest. Hij ging helemaal los en nu vind ik dat ik een ‘can i speak to the manager’ kapsel heb. Past wel goed bij mijn naam :frowning:

12 likes

Achter ons huis is een gangetje en iedere dag fietst daar iemand door (geen idee of het doorfietsen is of iemand die naar huis gaat) en diegene belt dan 2 keer en ik stoor me daar ZO ERG aan. Flikker op met je fietsbel.

Hahahaha dat is een goeie! Hang m dan wel op iemand anders zn poort, ik heb niks gedaan :joy:

1 like

Ik heb ze allebei gedaan dus PM gerust :wink:

Heb meer dan 50 escape rooms gedaan ondertussen denk ik :stuck_out_tongue:

2 likes

Hoeveel ben je uit ontsnapt?
Vind dat altijd wrl leuk om te weten :slight_smile:

want je heet susan of karen? :joy:

4 likes

Haha niet alle waren rooms waaruit je moest escapen, soms moest je ook “inbreken”. Ik geloof dat we er 2 niet gehaald hebben; waarvan eentje aan de begeleiding lag :see_no_evil:

1 like

Jaaaaaaja, geef de begeleiding maar de schuld :crazy_face:

1 like

Oo leuk!
Heb je een favoriet die je zou aanraden?
Ik heb laatst “theft at the morgue” in Alkmaar gedaan en die was echt leuk.
Mijn schoonfamilie is wel fan van escaperooms.
Leuk ook om die dynamiek te zien bij de groep dan :joy:

Ik oooooook

1 like

Vond De Meisjeskamer zo tof. Was de eerste escape room die ik heb gedaan.

Ja met een letter verschil, wat het net nog iets erger maakt :persevere:

2 likes

Ik ben een paar dagen bij mijn moeder en nu is de schoonmaakster er dus heb mezelf verstopt in mijn kamer. Maar ik moet echt heel nodig plassen en ze is er ook pas een half uur. Dus nu twijfel ik over wat ik moet doen.

1 like