wow @Zemraluani
lets go girlfriend
Heb echt het idee dat sinds avocadoās zo populair zijn geworden de smaak/kwaliteit veel minder isā¦
We hebben gewoon tegen onze wil nieuwe titels
Is verdomme een dictatuur hier.
crying in stalin
Hij doet me denken aan die vriend van Chiara Ferragni
Maar Praag is gelukkig wel heel leuk! (Spreek uit ervaring
) snap opzicht wel dat vele reizen hiermee naar Praag gaan want āt is gewoon een cheap ass flight en hotel is ook goedkoop. Ben in ieder geval erg benieuwd wat je uiteindelijke bestemming word en hoe je het gaat vinden!
Ik kijk āmeer dan goudā van afgelopen vrijdag terug. Heb gewoon tranen in mān ogen omdat Elis Ligtlee dār olympische fiets terug krijgt. Blame it on the mom hormones 
Geen film of boek of zielig verhaal kan mij aan t janken krijgen maar van bepaalde sportmomenten wordt mān oog toch soms een beetje vochtig haha
ik vind 't okƩ zolang t volledige buffet op de bruiloft bestaat uit kaasbroodjes
Heeft er iemand een code voor wehkamp?
Heeft Conimex geen lekker authentiek recept?
Ben vorige week naar de kapper geweest en nu twijfel ik om terug te gaan en nog een stukje korter te gaan. 
Nare situatie met huisgenoot wordt vandaag afgehandeld. Ik schijt in mijn broek en ik durf nauwelijks naar de wc in angst hem tegen te komen 
Ik ga deze maken aankomende week:
Wel voor t eerst, dus een idee of het smaakt. Een ander recept van die site vond ik wel heel lekker!
eN dE MeDIa gEEFt NOoIt POdIUM aAn RECHts
Operatie āik ga echt niet al deze zooi meeverhuizenā is begonnen. Tot nu toe een vuilniszak met zooi en een met kleding verzameld.
Er komt een grote verandering aan op mijn werk en ik heb net een mail gekregen dat iets waarvan ze heel stellig waren dat het niƩt zou gebeuren, al meteen de eerste dag van de invoering mogelijks het geval zal zijn
.
Niet te schatten
.