Wat je even kwijt wilt #26

Ik heb niet meer gezien of je het hebt gedaan… overheen gelezen of nog geen update geweest? Was het leuk?

Heb je al enig idee waar je heen gaat of niet meer gepuzzeld?

wow @Zemraluani

1 like

lets go girlfriend

1 like

Heb echt het idee dat sinds avocado’s zo populair zijn geworden de smaak/kwaliteit veel minder is…

We hebben gewoon tegen onze wil nieuwe titels

Is verdomme een dictatuur hier.

7 likes

crying in stalin

7 likes

10 likes

Hij doet me denken aan die vriend van Chiara Ferragni

1 like

Maar Praag is gelukkig wel heel leuk! (Spreek uit ervaring :rofl:) snap opzicht wel dat vele reizen hiermee naar Praag gaan want ‘t is gewoon een cheap ass flight en hotel is ook goedkoop. Ben in ieder geval erg benieuwd wat je uiteindelijke bestemming word en hoe je het gaat vinden!

1 like

Ik kijk “meer dan goud” van afgelopen vrijdag terug. Heb gewoon tranen in m’n ogen omdat Elis Ligtlee d’r olympische fiets terug krijgt. Blame it on the mom hormones :sob:

1 like

Geen film of boek of zielig verhaal kan mij aan t janken krijgen maar van bepaalde sportmomenten wordt m’n oog toch soms een beetje vochtig haha

1 like

@instantramen en @Zemraluani zijn jullie nu uitgehuwelijkt?

2 likes

ik vind 't oké zolang t volledige buffet op de bruiloft bestaat uit kaasbroodjes

4 likes

Heeft er iemand een code voor wehkamp?

Heeft Conimex geen lekker authentiek recept?

11 likes

Ben vorige week naar de kapper geweest en nu twijfel ik om terug te gaan en nog een stukje korter te gaan. :thinking:

Nare situatie met huisgenoot wordt vandaag afgehandeld. Ik schijt in mijn broek en ik durf nauwelijks naar de wc in angst hem tegen te komen :frowning:

Ik ga deze maken aankomende week:

Wel voor t eerst, dus een idee of het smaakt. Een ander recept van die site vond ik wel heel lekker!

1 like

eN dE MeDIa gEEFt NOoIt POdIUM aAn RECHts

3 likes