Haha ja kinderen zijn zo raar soms hè. Zag het ook helemaal voor me en moest ook lachen. Iets anders maar ik heb vanmorgen tranen gelachen om een filmpje dat iemand had gepost ergens met een kind dat overal sudocrem had gesmeerd. Dat was wel een kleine peuter.
Hoe oud was dit ventje?
Hahaha Ik schatte hem ongeveer een jaar of 5/6. Ik vraag me ook serieus af of dat te oud is voor dit soort dingen of dat dat kind gewoon echt heel dom is, of gewoon echt fucking veel van zout houdt hahaha dat kan natuurlijk ook nog
Haha ja meestal krijgt een kind van 5/6 wel te horen bij zout “Pas op! Niet te veel!” Dus hij was er of niet helemaal bij, of er schuilt een ziekte achter of hij wilde kijken hoe de rest reageerde hahaj
Ah shit ik was er wel om te eten! Maar ik zie dit nu pas!
Een schreeuw om aandacht misschien haha
Wow ja ik snap wel dat je dit respectloos vindt. Weet zjn vrouw hiervan af of niet? Lijkt me zeker voor haar niet leuk om te horen. Waarschijnlijk zijn het idd gewoon van die stomme mannenpraatjes, en bedoelt ie er misschien niks serieus mee, maar toch weet je het bij sommige mannen gewoon nooit.
Ik kreeg gelijk: I’m blue da ba dee da ba daa
Da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa
In mijn hoofd hahaha
Ah jammer! Ik ben er nu😁
Hmmm ja lijkt me nog lastiger eigenlijk als het een persoonlijkheids ding is. Vind je die andere vrouw wel beter bij hem passen qua persoonlijkheid? Ik vind het trouwens wel echt heel chill van zijn vrouw dat ze hem al die dingen nog laat doen. Ik ken vrij weinig moeders in mijn omgeving die dat zou toe zouden staan
Pfff ja dat zou ik ook moeilijk aan kunnen zien idd. Helemaal als hij haar ’ aan het werk zet’ bah. Nou hij mag dan wel echt in zijn handjes knijpen met haar, want ik ken bar weinig moeders die dat toestaan iig en zo hoort het eigenlijk ook natuurlijk haha. Wel rot als ze dat eigenlijk niet wil, maar er niks van durft te zeggen ofzo, lijkt mij wel heel lastig.
Ja dat had ik dus ook! Echt fantastisch hij kreeg echt nog ergere grotere puppyogen haha
Haha tuurlijk neem je het allemaal te serieus! Zo zijn wij rare vrouwmensen nu eenmaal. Je hebt vast en zeker te veel GTST of The bold and the beautiful gekeken Nee, maar wel echt rot voor haar want volgens mij krijgt ze er dan ook niet zoveel voor terug. Als je dat allemaal accepteert omdat je man ’ populair’ is haha
Doet me een beetje aan de middelbare school denken, of ben ik nu te simpel aan het denken haha.
Dit is geweldig.
@Chesirecat kut zeg hoop dat t morgen over is…
En herkenbaar,w ant ik heb het ook veel te laat gemaakt bij de verjaardag van mn beste vriendin (die overigens heel blij was met alle cadeaus en met dat ik haar hielp met taart enzo, dus was het waard om eens iets terug te doen na alles wat zij voor mij heeft gedaan). En nu heb ik ook veel pijn en ben overprikkeld door me de hele tijd te moeten concentreren 1 gesprek met te veel ruis op de achtergrond.
Dus ja… volgende keer eerder naar huis ipv mn grens over te gaan. Was het wel waard opzich.
Dus slaap lekker allemaal
Hahahaha ik had ook zoiets toen ik klein was. Ik snoepte altijd van de suikerzakjes bij het koffieautomaat in de supermarkt, en toen zag ik elders ook zulke zakjes, en toen ging ik er vanuit dat dit ook suiker was. Oh boy i was wrong Hele smoel vol zout
Ah ik kan niet slapen, omdat ik nu onrustig ben doordat ik te moe ben ofzo. Lekker analyseren helpt ook echt ja…
Help ik heb tijdelijk een andere / oudere telefoon, en ik zie de optie voor een poll aanmaken niet meer!
Wie kan me helpen? Wilde de foto in een spoiler doen en da ken ook al nie meeeeeer.
Yesss kantelen it is! Thanks
Bah heb ik eindelijk eens een weekend vrij, word ik ziek volgens mij griep-achtig. Keelpijn, misselijk en pijn in mn hele lichaam. Kan ook nog eens niet slapen
Ik ben vergeten ors te halen. Nu kan ik wel testen hoe de resultaten zijn zonder en met ors.
@Zemraluani de wetenschap moet dus even wachten helaas .