Ik test de resultaten wel mét MacDonalds.
Aaargh ik werd wakker van een zoemende mug en 6 gigantische muggenbulten. Kan de mug alleen echt nergens vinden😭 ik wil slapennnn
Oh god ik moest hier gewoon op reageren. Man man man, wat een vent! Zo respectloos ja. Ik ben als persoon ook geen heilige, maar van dit mannending word ik zelf zo giftig en gewoon principieel. Zal vast grootspraak zijn, maar waarom dan? Wat the fuck wil je bereiken? Love mannen die gewoon lekker toegeven mega gelukkig te zijn met hun vrouw / vriendin / kind / hond / whateverrrr en niet die stoere praat doen en stoer of leuk door anderen gevonden hoeven te worden. Zijn vast ook vrouwen die zo zijn, maar merk dit in m’n eigen omgeving ook heel veel bij mannen.
Haha ja ik merk het. Gelukkig is 1 flapkees minder flapkees. Dat scheelt weer
Ok redelijk brak, who’s with me?
Flinke niersteen
Ik voel me depressief dus ik heb zin om mijn haar te verven
Ik weet dat er vrouwen zijn die tijdens (een groot deel) van de zwangerschap niet doorhebben dat ze zwanger zijn en op het laatst worden overvallen met ene baby. Maar als er 3 baby’s in je buik zitten zou dat toch wel moeten opvallen lijkt me?
Edit: ik had niet naar beneden gescrolld misschien als je obese bent valt het minder gauw op?
Hoi ik ga hem er toch even in gooien depressie is geen gevoel maar een mentale aandoening.
Eerste wat ik me ook afvroeg, hoe kan je een buik met 3 missen?
Maar met zwaar overgewicht kan ik het me wel voorstellen.
In de wijk woont ook een vrouw met heftig overgewicht, zagen pas dat er een baby was geboren toen er zo’n bord stond. En kwam haar vaak tegen. En ze rookte door.
Klopt! Meerdere keren mogen ervaren
Elke x als het weer weer beter word dan word ik ongesteld…
Wedden dat als ik naar spanje gaat dat het dan regent daar hahaha
Is dat iets met je slecht voelen en haar of zo? Ik heb ook altijd dat als ik in een crisis zit dat ik mijn haar wil veranderen.
Ja, soort van new hair-> new me idee heb ik er altijd bij. Dat je je beter/anders gaat voelen als je haar anders zit
Ik ook! Gewoon drang iets aan mezelf te veranderen, zoals piercings erbij ofzo.
1 x in de zoveel tijd wordt ik wakker met het zeldzame gevoel van enorme opruimdrang. Vanochtend om half 9 was ik al zo onrustig dat ik uit bed ben gegaan, ritalin heb geslikt zodat deze bui blijft hangen (heb adhd) en ga nu als een tornado door m’n huis heen
Edit: ben nu in staat om m’n handdoeken en beddengoed te strijken zodat ik het mooier kan opvouwen. Wil ook een nieuwe wasmand.
Hahaha misschien dacht dat kind ook wel dat het suiker was
Ja echt erg vooral omdat het dan meestal niet goed uitpakt, je spijt krijgt en je dan nog kutter gaat voelen