Ik begin vandaag met mijn nieuwe (eerste echte volwassen) baan en ik ben zo ontzettend zenuwachtig dat ik er buikpijn van heb komt vast goed maar pfffff
Succes!
Ja maakt het meteen zwaarder he
Ik vind de vriend van een vriendin stom dus ik heb besloten dat ik ook echt alles stom vind. Nu zelfs zijn stem
Stiekem baal ik dat mijn knappe collega niet tegenover mij is komen zitten, nu heb ik niets om naar te kijken. En ik heb gister in de zee gezwommen, maar blijkbaar niet goed gedoucht ofzo, want ik voel en proef nog zout
Hij kijkt wel een beetje alsof hij jouw verhaal niet helemaal gelooft.
Succes! De eerste dag is altijd spannend, maar zoals je zelf zegt: het komt vast goed!
Korte trip zit erop. Hekel aan het reizen vooral met vliegtuig. Al die mensen zo irritant.
En morgen weer werken.
Er zijn mensen mijn balkon aan het schoonmaken? Met een hogedrukreiniger? Maar ik wist hier niks van? Heb ook niks van de verhuurder gehoord ofzo, vet raar. Maar ze doen het hele rijtje geloof ik en ze waren pas ook bij alle huizen een of andere balk aan het vervangen dus dit zal er wel bij horen maar het was wel raar dat er ineens iemand op mān balkon stond toen ik net thuiskwam
Ik heb weeer hoofdpijn en vlekken zien en tintelingen in mn handen⦠Net op aandringen van mn ouders toch maar de HA gebeld en ik word zo terug gebeld. Heb toch helemaal geen tijd voor deze ongein
Oh en ik heb me in mn hoofd gehaald dat het door de hormonen van mn spiraal komt dus ik wil NU dat ding eruit. NU!!!
Jaa dat denk ik ook!
Had vrijdag precies hetzelfde als nu alleen kon toen ook niet op mn woorden komen. Bloed irritant
Mijn koffiezetapparaat is er gisteravond mee opgehouden De koffie spoot er aan de zijkant uit ipv gewoon aan de voorkant. Was wel een interessante gewaarwording, maar het werd wel een bende.
āFijnā om te horen dat het er bij kan horen! Hoe ben jij er vanaf gekomen? Overheen gegroeid?
Vorige week was het 30 graden op kantoor en nu nog geen 20 denk ik zoooo koud. En dan zijn er ook nog mensen die het raam openzetten terwijl het 16 graden is buiten. Ik voel de kou tot aan mn botten brrrr.
Nog 4 dagen en dan ga ik gewoon trouwen waaaahhhhh
Whoohoo ik zie nu dat de mouwen van mijn favoriete trui eindelijk weer helemaal schoon zijn! Zelfs Vanish kreeg het er amper uit maar het is nu eindelijk weggesleten ofzo na zoveel keer wassen. Ben zo blij nu.
Ik jad/heb een metal breakdown nav iets wat er vannacht is gebeurd en het lijkt nu alsof alles van afgelopen maanden naar boven komt. Ik ben er helemaal van in paniek.
En ik denk dat ik maar een afspraak ga maken bij de huisarts, maar vind het zoān grote stap. Kan me moeilijk voorstellen dat met iemand praten helpt om beter in je vel te gaan zitten. Pff zo kut allemaal.
Hee, heel veel succes! Wat is er gebeurd, als je het wil delen? Het is niet erg om een mental breakdown te hebben en om daarvoor hulp te vragen. Al helemaal niet als er de afgelopen tijd veel is gebeurd. Ik vind het al knap van je dat je een afspraak wil maken! Sterkte en een dikke knuffel.
Als je voor 13.30 een pakketje verwacht, maar postnl dat ineens naar 14.25 verschuifd.
Niet cool postnl, niet cool