Een beetje lastig uitleggen zonder teveel in details te treden, maar ik kom mezelf de laatste tijd nogal tegen (onzekerheid, vooral met dates) en vannacht was dit weer het geval bij m’n huidige date. En daar moet ik echt iets aan doen. Lief je berichtje, dankjewel !
Baby maken dan maar
Meisjeskamer volgens mij wel. Kijk anders de trailer op de website. Dan kun je zelf oordelen.
Net naar de kapper geweest. Hij ging helemaal los en nu vind ik dat ik een ‘can i speak to the manager’ kapsel heb. Past wel goed bij mijn naam
Achter ons huis is een gangetje en iedere dag fietst daar iemand door (geen idee of het doorfietsen is of iemand die naar huis gaat) en diegene belt dan 2 keer en ik stoor me daar ZO ERG aan. Flikker op met je fietsbel.
Hahahaha dat is een goeie! Hang m dan wel op iemand anders zn poort, ik heb niks gedaan
Ik heb ze allebei gedaan dus PM gerust
Heb meer dan 50 escape rooms gedaan ondertussen denk ik
Hoeveel ben je uit ontsnapt?
Vind dat altijd wrl leuk om te weten
want je heet susan of karen?
Haha niet alle waren rooms waaruit je moest escapen, soms moest je ook “inbreken”. Ik geloof dat we er 2 niet gehaald hebben; waarvan eentje aan de begeleiding lag
Jaaaaaaja, geef de begeleiding maar de schuld
Oo leuk!
Heb je een favoriet die je zou aanraden?
Ik heb laatst “theft at the morgue” in Alkmaar gedaan en die was echt leuk.
Mijn schoonfamilie is wel fan van escaperooms.
Leuk ook om die dynamiek te zien bij de groep dan
Ik oooooook
Vond De Meisjeskamer zo tof. Was de eerste escape room die ik heb gedaan.
Ja met een letter verschil, wat het net nog iets erger maakt
Ik ben een paar dagen bij mijn moeder en nu is de schoonmaakster er dus heb mezelf verstopt in mijn kamer. Maar ik moet echt heel nodig plassen en ze is er ook pas een half uur. Dus nu twijfel ik over wat ik moet doen.
Oh heb je even?
Haha op nummer 1 staat denk ik sowieso de meisjeskamer! Super vet maar ook eng.
Escape room 013 in Tilburg; ook eng maar ook vette escape…
En ehh The curse of captain kidd- qua thema echt fantastisch.
The Experiment in Zwolle… Kamer 237 in Zwolle…
en vast nog meer die ik nu vergeet
Ik heb trouwens een link naar het profiel van een van mijn groepsgenoten op escapetalk waarin je al onze reviews van alle escapes kunt lezen; kan ik je evt in een Pm sturen
Vastzitten in een lift ook weer overleefd. Ruim 'n halfuur vastgezeten (samen met m’n vriend gelukkig wel) maar vond het toch wel spannend hoor…
Ik ben er ooit aan begonnen maar nooit verder gegaan. Ik ben toevallig gisteren weer begonnen. Heb pas 2 afleveringen gezien en had dus ooit al 6 afleveringen gezien maar vind het wel leuk om van voren af aan te beginnen. Heerlijk zoet idd haha!
Ow ja dat zou wel tof zijn!
Ik stuur je even een berichtje