Heerlijk zometeen chateau meiland kijken met witte chocolade en spa rood
hij is vast op zoek naar een nieuw plekje in je huis waar hij als puber spin beter op zn plaats is!
Ooooo ja dat is vanavond weer! Goed dat je het zegt, was het helemaal vergeten maar nu alweer zin in!
Ik vertrek vrijdagavond terug dus ik blijf hier nog een paar dagjes. Ik wil zeker nog de tentoonstelling van Klimt zien, dan ben ik een gelukkig mens
De catacomben zijn ook een aanrader!
En de toren van de stephansdom.
Uit het raam flikkeren
Huh jongens even he, kijk nu voor het eerst chateau meiland. Die Martien, is dat de mĂĄn van die Erica, is hij hetero???
Nee, hahaha! Hij is uit de kast en waren ook uit elkaar. Maar ze âhoren bij elkaarâ en het was gunstig voor de financiĂ«n om te trouwen.
Love dit verhaal, dank voor de toelichting!
Maar kijk dan vanaf het begin. So much joy!
Hahah oké ik ga terug kijken, spijtig dat ik dit nu pas ontdek. Love het forum voor dit soort kneuterigheid (mijn vriend zou zeggen: zeker dat vivaforum van je weer voor gezorgd)
Jezus Dotan bij waar is de mol âzijn kant van het verhaalâ yeah right bye
Mijn vriend vind het helemaal geweldig hahah!
Ik ga hier momenteel kapot om
Ik heb mân eerste stagedag gehad! 07:15 de deur uit en 18:30 thuis, wordt heftig de komende tijd. Het was wel heel leuk en ik heb geholpen met een nieuwsbericht over hondenzwemmen in Axel en dat was echt super leuk!
Die van Beb Vuyk natuurlijk.
Ik spreek hem niet tegen, mocht ie ooit mijn posts willen gaan zoeken, wens ik hem daar veel succes
Ik had vandaag allemaal gezonde boodschappen gehaald voor op werk. Nou heel de dag goed gegeten. Maar ik had ook een zak m&mâs gehaald onder het mom van: âelke avond een klein beetje.â Nou net mezelf natuurlijk helemaal misselijk lopen eten aan de halve zak binnen 10 minuten.
Ik kan nooit normaal en rustig snacken. Met chips ook, ik schrans het altijd naar binnen.
Same girl, same
Wij kunnen elkaar een high five geven. Zo kut, en het is de buikpijn/misselijkheid niet eens waard, omdat het zo snel ging dat we er niet eens van konden genieten