Wat je even kwijt wilt #26

Het is de eerste week! Is ook voor een groot deel nog wennen, aan de uni, aan de colleges, aan de soorten opdrachten, etc.
Komt echt wel goed, anders zat je er niet!

2 likes

Jahoor derde stagedag en wie wordt er wakker met oogmigraine?? Its me!! Nu hopen dat ie meevalt

Succes vandaag! En als het niet gaat thuis blijven, niks aan te doen.

Al die mensen die blij zijn dat de zomer voorbij is en ik kan sochtends alleen maar denken van omg het wordt alleen maar donkerder en kouder. Vind ochtenden in de winter zo naar. :frowning:

24 likes

Ik vind het ook verschrikkelijk.

1 like

Is het al weekend?

2 likes

Gisteravond gaan slapen met barstende migraine. 2 migraine tabletten later en het is nog niet weg. Drama

@anon50122296 ik gok dat mensen gaan vragen of je die foto in een spoiler kan zetten

Ik dacht huh mogen dieren nou ook al niet meer gepost worden ivm herkenbaarheid?? Maar ‘t gaat om ‘t feit dat het een spin is haha

17 likes

Zoooo al hardgelopen en straks mijn eerste stagedag :neutral_face:, mega zenuwachtig haha. En vanavond komt om 23:00 broer 2 die in het buitenland woont thuis dus die ga ik ophalen :partying_face:

8 likes

Omg de weg is afgezet. Zal het een granaat zijn???

Waarom is dat het eerste waar je aan denkt

11 likes

Amsterdam :stuck_out_tongue: en er was verder geen ongeluk te zien.

Het was een plofkraak! Alleen niemand weet nu wat te doen, want de bus kan er niet langs en hij kan niet achteruit. Ik sta dus nu een halte verderop, maar het is nog maar de vraag of de volgende bus (over een half uur) hoer wel langs kan

1 like

:woozy_face:

13 likes

Wist je niet dat op je 31ste je baarmoeder uit het niks verdwijnt?

10 likes

Nu je het zegt, heb ik tijdens mijn studie vaag iets over gehoord, maar stond denk ik in de hoofdstukken die ik geskipped heb omdat ik anders niet al mn stof afkreeg voor het tentamen!

12 likes

Ik sta nog steeds op een halte op dr bus te wachten en weet niet zo goed wat te doen. Die plek is ook niet op een andere manier te bereiken en informatie is er niet :frowning:

Met een plofkraak duurt het wel even eer het verkeer weer door kan, afhankelijk van de schade e.d. Online kan ik ook niets direct terugvinden, als je nergens dringend heen moet, kan je misschien terug naar huis gaan?

Toevoeging: op twitter van de politie Amsterdam zie ik dat ze een explosief hebben aangetroffen en dat de EOD ter plaatse is. Ik vrees dat de bus toch even niet langs daar zal mogen rijden.

2 likes

“She is hugely respected in the dogworld”. Hahaha

3 likes

Misschien een ov fiets? Of een taxi? Heb je vast al aan gedacht hoor

1 like

Dit is volgens mij echt perfect om stoned een hele middag mee te garnalen Haha.

2 likes