Begin oktober! Wel één tijd per dag ongeveer maar maakt niet uit haha. Kom er regelmatig dus fijn dat de trein zo’n goed alternatief aan 't worden is.
Ah ik zoek nog een vakantiebestemming en had eigenlijk nog niet aan Kopenhagen gedacht maar dit klinkt goed, thanks voor de tip.
Ja Kopenhagen is top! En de omgeving ook (kasteel in Hillerød, Louisiana museum, Roskilde) :))
OV netwerk daar is echt ideaal. Snel, makkelijk, betrouwbaar en niet eens heel duur. Denk dat je een stuk goedkoper uit bent met OV dan met een huurauto
Iedereen heeft het altijd over Chateau Meiland en ik wilde het ook wel een keer terugkijken maar dacht dat je ervoor moest betalen. Blijkt dus dat je het gewoon kunt kijken! Ik ben nu aan de eerste aflevering van seizoen 1 begonnen, ben benieuwd haha
Zoenen, dan weet je het wel.
Ja dat is serieus echt een kut gevoel! Heb dat ook een paar maanden gehad maar het is nu weer een beetje gezakt gelukkig. Kon aan niks anders meer denken en was echt een krolse kat
Ik heb nu al zin in Black Friday. Ik hoop alleen wel dat ik dan vrij ben haha.
Kruidvat
Ja en er zijn nieuwe kokos, besproken in het nieuwe supermarkt dingen topic
Ik heb ze net gekocht bij de Jan linders
Is een supermarkt van het zuiden.
Ja onze emte is dus de Jan geworden.
Net een mail naar mijn moeder gestuurd, dat ik voorlopig geen contact wil.
Valt toch zwaar. Refresh ook steeds mijn mail. Ik weet niet eens of ze het leest omdat ze op vakantie is.
Ik mis onze jan linders ( die zit hier al heel lang niet meer maar goed) daar kon je altijd hele taart punten proeven.
Foto deed t niet, nu wel
Eerste stagedag overleefd! Was echt leuk en de dag ging ook vrij snel. Voel mij hier al een stuk prettiger dan de eerste dag bij mijn vorige stage.
Thanks, lief, maar kan hem niet vinden op naam en ook niet op code
Wat rot! Ik zou ook idd wat vaste quality time inplannen. Want netflixen is toch niet echt kwalitatief samen zijn merk ik vaak! Zou dat kunnen met een oppas? Er is ook een ‘leed dat relatie heet’ topic!