Ik vind rijstepap echt zoooooo goddelijk
Maar niet die zoete, want soms heb je ook zoete rijstepap. Ik vind die van Melkunie het allerlekkerst
Ik vroeg me gisteren af hoe het kan dat ik echt bijna het complete ouvre van ABBA ken. Volgens mij draaiden m’n ouders dat niet heel vaak? En ik heb het zelf ook nooit zo vaak bewust aangezet. Ik heb mama mia niet gezien etc. Maar ik kan echt tientallen nummers woord voor woord meezingen.
Op stages wel, duurt ff om het uit te vogelen maar het is fantastisch.
Zijn jullie ooit bij het juridisch loket geweest? Ik ga er zo naartoe en ik vind het best spannend. .
Ik ben met borduren begonnen, en ik ben echt trots dat het mij gewoon lukt en het er ook nog best oké uitziet.
Ik wil ineens zó graag een kind. Uit het niets. De wens was er opzich al wel, maar voor ooit. Over een paar jaar maar eens kijken. Maar de laatste dagen heb ik echt t gevoel alsof ik niet meer kan wachten. Zullen wel hormonen zijn ofzo, vind het maar niks.
Bij mij hielp het om veel te googlen en veel YouTube filmpjes met uitleg te kijken. Wellicht helpt dat iets?
Ik wilde ook zoiets als @Eddie typen. Misschien kun je er nog eens rustig naar vragen en aangeven dat je met roken niet blij zou zijn maar met liegen/dingen verbergen nog veel minder. Dat je liever hebt dat hij het toegeeft als het zo is en dat jullie eventueel samen zoeken naar een manier om opnieuw te stoppen. Ik ga er niet vanuit dat je zo bent hoor maar ga niets verbieden. Een volwassene die een andere volwassen iets gaat verbieden is denigrerend en nooit een goed idee.
Lief, dankje! Zal eens een kijkje nemen in het studietopic
En @floreales jaa heb al wat fijne YouTube filmpjes gevonden, dat scheelt al een beetje!
@anon44204370 @Paardenmeisje Bedankt voor jullie antwoorden! Het is wat een gevoelige kwestie en ik wil daar niet staan janken. :/. Je staat daar gewoon aan de balie toch?
M’n vader speelt met m’n kind en dat maakt me echt mega gelukkig
Ik zit bij de kapper te wachten en ga zo geknipt en geverfd worden. Wil Mn haren lichter dus ben benieuwd
ik heb nu weekend en ik verveel me KAPOT. ga maar even een vriendin appen of ze vanavond samen wil eten want anders wordt dit echt een hele lange dag ben ik bang haha
Oh nee, mijn moeder was twee maanden terug gevallen en had haar niet schrijf hand/arm bezeerd. Echt naar, is ze een beetje oke?
Bij ons zit je apart. En het geeft niks als je moet huilen, je bent niet de enige Succes straks!
Ik kan echt niet wachten tot mijn vader met mijn kinderen kan spelen, hij zou echt de beste opa ooit zijn.
Ik heb er net een geinig filmpje mee gemaakt. Nu iets serieuzers uitvogelen. Het werkt wel!
Ik wil iets kwijt wat ik verder aan niemand durf te vertellen. Maar ik heb het gevoel dat het niet meer zo heel lekker gaat tussen mij en mijn man. We hebben 2 jonge kinderen en de vermoeidheid en zorgen beginnen ons op te breken. In plaats van dat we elkaar hierin steunen, merk ik dat we elkaar een beetje kwijt raken erdoor. Verwijten over en weer (hoezo ben jij dan moe, ík ben de hele nacht met de kinderen bezig geweest!), frustraties en spanningen die gewoon niet worden uitgepraat. Ik ben een echte prater maar mijn man is geneigd om dingen dood te zwijgen en dat botst enorm. Dan merk ik dat hij geïrriteerd is maar hij verteld niet waarom. Ik vind dat hij weinig interesse in mij toont, zodra hij thuis komt van zijn werk loopt hij rond met zijn telefoon in zijn handen. We netflixen samen en dat is het dan ook wel. Seks hebben we nog wel regelmatig en daar is ook niets op aan te merken. Maar het voelt alsof we op elk ander vlak uit elkaar groeien. We zijn al 15 jaar samen en kennen elkaar door en door, en waar ik dat voorheen altijd fijn vond (ik kan bij hem 100% mijzelf zijn en dat heb ik niet gauw) merk ik nu dat ik het mis om iemand te leren kennen. Het verliefd worden, diepzinnige gesprekken… Heel eerlijk gezegd (en dit vind ik vreselijk om toe te geven) vraag ik mij soms wel eens af wat ik zou doen als ik nu een ander tegen kwam… het is zeker niet dat ik hier actief naar op zoek ben, maar ik weet het niet zo goed. Ik wil hem niet kwijt, maar vind dit wel heel moeilijk.
Wow met een beetje geluk kan je al voor 40 enkel met de trein naar Kopenhagen¿¿ Let’s goo
Oeh wanneer?
@Zora hmm het klinkt alsof jullie weinig quality time hebben. Kun je niet 1x in de week iets leuks gaan doen en dan echt even tijd voor elkaar nemen (en dan niet op de bank gaan zitten hangen). Of een keer een weekendje weg plannen met z’n tweeën? Moet wel kunnen met oppas natuurlijk…