Mijn duim is vannacht opeens opgezwollen en doordat het zo’n pijn deed kon ik er niet meer van slapen. Voor de zekerheid had ik de dokter gebeld en die zegt dat ik het in de gaten moet houden, omdat het misschien een ontsteking is. Maar nu doet het weer zoveel pijn.
Haha ook mooi dit bericht na mijn klaagbericht. Ben supergoed geholpen door je collega’s! Dus gelijk een edit op mijn eigen berichtje; abbo is per vandaag stopgezet gelukkig! Mijn kaart verliep ook vandaag dus misschien heeft dat meegeholpen! Werk ze
Omdat zij geen vriend hebben die hen kan opsporen? Nee flauw vroeg me het ook al af.
Zora, je verhaal klinkt niet zo best. Natuurlijk is vermoeidheid en stress slecht voor je relatie. En tegelijkertijd is het goed houden van die relatie heel belangrijk voor je kinderen
Zelfs al is je man niet gewend om over zijn gevoelens te praten, dit gaat niet zomaar weer beter. Probeer uit te vinden wat er voor nodig is om jullie liefde terug te vinden. Quality time, weekendje weg, vaste oppas of schakel professionele zorg voor je zoon in. Want opgeven en uit elkaar groeien heeft behoorlijke gevolgen. Voor jou en voor je kinderen.
Ali express? Maar als je misschien wat betere wilt denk ik mango of &other stories of urban outfitters dat soort winkels hebben vast betere clipjes.
Ik was hangry, maar nu heb ik gegeten en blijk ik toch gewoon enorm chagrijnig te zijn. Ok. Misschien is het de moeheid. Erger me ook echt kapot aan iedereen (of ja het gebrek aan interesse), voel me alleen en heb nergens zin in. Bleg.
En moet nu na een lange dag nog mealpreppen en iets voorbereiden en dan is het weer bedtijd. Wat een leven.
Ik heb zojuist een bioscoopkaartje voor mij alleen besteld. Voor het eerst ooit
Zal vast goed bevallen! Welke film ga je?
Voor welke film? Leuk in ieder geval en veel plezier!
Jongens wisten jullie dat risotto met mayonaise een ding is? W h y
Bah
heel toevallig, kwam hier net over posten
M’n iPhone scherm is stuk. Echt stuk . Heel kut, heb in al die jaren dat ik een smartphone heb nog nooit een barst in mijn scherm gehad. Dus dit doet pijn.
Maar nu wil ik het laten fixen, wat echt super duur is, en nu kan ik overal kiezen voor:
- basis
- oem
- origineel
Zie ik dit verschil? Merk ik dit verschil? Basis is steeds 80/90 euro goedkoper dan origineel, oem zit er tussen in. Ervaringen? Help me plz
Neeeee wie doet dit
Ja thanks! Ik had al even gegoogled maar vraag me af of iemand ervaring heeft met zo’n budget of basis scherm, want ja als ik me 80 euro kan besparen op zoiets dan graag, maar als het goedkoop = duurkoop is dan maar niet .
Downton Abbey! Als het bevalt ga ik misschien wel twee keer…
Dankje!
Ik heb het duurste scherm toen genomen van de mediamarkt en het is niet zo mooi als het echte origineel. De kleuren zijn gewoon anders.
Maar wel goed van je dat je buiten de deur hebt gegeten! Ik kan me herrinneren dat je dat voorheen best eng vond!
En dat de muziek hard stond is wel rot zeg.
Wat leuk ook dat je met die jongen appt
Als jouw partner weet dat je op het forum zit en je wil iets negatiefs kwijt, kan diegene er dan niet zomaar bij? Bij iets positiefs maakt dat minder uit, maar berichten in het leed-topic kunnen denk in wel eens verkeerd opgevat worden en drama veroorzaken?
Ja ik heb die! Ik vind het een goede camera. De portret functie met bokeh (heet dat zo? Dat de achtergrond wazig wordt) is heel leuk en mooi. Alleen met weinig licht vind ik het niet mooi maar ik denk niet dat er camera’s zijn die dat wel goed doen. Ook een minpunt maar dat is eigenlijk een pluspunt is de ‘groothoeklens’, ik vind m te groot. Zoom is ook niet perfect maar al met al ben ik er blij mee!
Vandaag gesprek gehad met gynaecoloog over mijn bevallings-angst. Hele aarde man die me wel enigszins gerust heeft kunnen stellen, hij gaat mij verder hier in begeleiden dus daar ben ik heel erg blij mee.
Alleen vriend was mee en die heeft wat dingen die ik zei verkeerd geïnterpreteerd dus nu is hij heel boos op me…
Ik heb hem al uit gelegd dat ik dat niet zo bedoel maar hij vat het anders op dan ik het zei.
Dus nu zit ik weer jankend op de bank… gaat goed zo zeg.
Hoe doen jullie dat bij ruzie met je partner? Ik kan erg slecht ruzie maken, klap dicht en ga huilen…
vervolgens voel ik me zwaar kut tot het is opgelost