Wat je even kwijt wilt #26

Lekker nog even genieten voor de rust verstoord wordt? Haha :yum:

1 like

Ik denk dat je jezelf de vraag moet stellen wat de echte reden(en) is (zijn) dat je weer wat zou willen beginnen met je ex. Is dat om de ‘goede’ redenen: het is vertrouwd, het was meestal leuk met hem, je voelt je op je gemak bij hem, … of om de ‘verkeerde’ redenen: je hebt geen zin om de band die je met je ex had op te starten met een ander, je voelt druk m.b.t. de toekomst en kinderen, …
Ik krijg zelf door wat je schrijft het gevoel dat het meer de ‘verkeerde’ redenen betreft, weer wat beginnen met je ex lijkt de makkelijke weg, want je hoeft niet te investeren in het opnieuw opbouwen van een band en je kan veel sneller schakelen m.b.t. je kinderwens dan met een nieuwe partner. Als je daar écht voor wil gaan, moet je dat natuurlijk doen, maar bedenk goed voor jezelf of dat ook is waar je op lange termijn gelukkig van gaat worden. Ik vind dat namelijk niet zo overkomen door wat je schrijft.
Succes!

7 likes

Ik heb veel teveel koffie gedronken en nu voel ik me zo brak en misselijk maar tegelijk enorm opgefokt :weary:

1 like

Hij is nu even weg dus ik hoop dat we zo nog ff kunnen praten

1 like

Toch juist leuk dat jullie elkaar blijkbaar zo veel te vertellen hebben?

1 like

Chille muziek! Leuk dat je het deelt :slight_smile:

1 like

Als t voor jullie allebei werkt is het toch best!
Bovendien het datetopic staat vol mensen die amper een woord terugkrijgen en jij krijgt hele lappen :partying_face:

Lijkt me wel fijn werken.

4 likes

En nog aan het werk?
Ben nu aan het bellen maar lange wachttijden en het is al bedtijd joh :o is dat altijd zo?

Ahhh zo leuk!! Is ie knap? Ben zo benieuwd haha

1 like

Ah shit had ik vorige week maar gebeld :’)
Heb extra beltegoed gekocht, hoop niet dat ik het nu op maak door in de wacht te hangen. Hoe lang was wachttijd vanavond of weet je dat niet?

Edit: ik was net aan de beurt :tada:
Ik ben eens op tijd met iets regelen en geef daardoor niet onnodig geld uit, het mag in de krant!

3 likes

@Jauregui klinkt fijn. Maar volgens mij is hij ook best kwetsbaar als ik dit zo lees. Dus is het dan wel slim om foto’s te verspreiden? Stel dat iemand hem herkent en dit bij hem terug belandt.

7 likes

Als je gevoeld zegde dat het 2200 is en de klok zegt 2045. Ja de klok stond dus stil.

1 like

Ik ben gewoon super cliché een pot augurken aan het opeten :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

14 likes

Blegh ik voel me heel rottig en ik was moe maar nu lig ik in bed me onrustig en zenuwachtig te voelen en is alle moeheid weg. Wat doen jullie om rustig te worden en je hoofd uit te zetten?

Ik wel!

Heerlijk. Drink je ook het sap?

Je voorstellen dat je kussen problemen tijdelijk kan opslaan. Elk ding waar je over na denkt stop je 1 voor 1 in je kussen.

Tot je alles wat je druk maakt kwijt bent.

Vervolgens let je op je ademhaling ( via de buik) en ga je aan wat prettigs denken.

Dit werkt bij mij heel Goes

3 likes

Mijn vriend heeft chocolade gekocht maar ik kan het nu niet vinden en hij slaapt al.

2 likes

Nog niet maar je brengt me wel op ideeen!

2 likes