Wat je even kwijt wilt #26

Gisteravond gaan slapen met barstende migraine. 2 migraine tabletten later en het is nog niet weg. Drama

@anon50122296 ik gok dat mensen gaan vragen of je die foto in een spoiler kan zetten

@Chief ik vind het ook verschrikkelijk. Ik heb het ook al dagen koud op mn werk. Heb nu een trui aangetrokken die ik normaal in de winter draag pfff.

@anon50122296 ik gok dat mensen gaan vragen of je die foto in een spoiler kan zetten

Ik dacht huh mogen dieren nou ook al niet meer gepost worden ivm herkenbaarheid?? Maar ‘t gaat om ‘t feit dat het een spin is haha

17 likes

Zoooo al hardgelopen en straks mijn eerste stagedag :neutral_face:, mega zenuwachtig haha. En vanavond komt om 23:00 broer 2 die in het buitenland woont thuis dus die ga ik ophalen :partying_face:

8 likes

Waarom laat je de mannetjes niet castreren dan?

2 likes

Omg de weg is afgezet. Zal het een granaat zijn???

Waarom is dat het eerste waar je aan denkt

11 likes

Amsterdam :stuck_out_tongue: en er was verder geen ongeluk te zien.

Het was een plofkraak! Alleen niemand weet nu wat te doen, want de bus kan er niet langs en hij kan niet achteruit. Ik sta dus nu een halte verderop, maar het is nog maar de vraag of de volgende bus (over een half uur) hoer wel langs kan

1 like

:woozy_face:

13 likes

Wist je niet dat op je 31ste je baarmoeder uit het niks verdwijnt?

10 likes

Nu je het zegt, heb ik tijdens mijn studie vaag iets over gehoord, maar stond denk ik in de hoofdstukken die ik geskipped heb omdat ik anders niet al mn stof afkreeg voor het tentamen!

12 likes

Ik sta nog steeds op een halte op dr bus te wachten en weet niet zo goed wat te doen. Die plek is ook niet op een andere manier te bereiken en informatie is er niet :frowning:

Met een plofkraak duurt het wel even eer het verkeer weer door kan, afhankelijk van de schade e.d. Online kan ik ook niets direct terugvinden, als je nergens dringend heen moet, kan je misschien terug naar huis gaan?

Toevoeging: op twitter van de politie Amsterdam zie ik dat ze een explosief hebben aangetroffen en dat de EOD ter plaatse is. Ik vrees dat de bus toch even niet langs daar zal mogen rijden.

2 likes

“She is hugely respected in the dogworld”. Hahaha

3 likes

Misschien een ov fiets? Of een taxi? Heb je vast al aan gedacht hoor

1 like

Dit is volgens mij echt perfect om stoned een hele middag mee te garnalen Haha.

2 likes

Ik ben vandaag jarig en ik krijg er altijd zo’n dubbel gevoel van. Van tevoren heb ik er echt geen zin in, doe ik er niks aan en is het gewoon een normale dag voor me. Maar dan word ik net wakker en dan denk ik ja ik ben jarig en het is vroeg en wat moet ik nu de hele dag doen? Dat heb ik sowieso al als ik een vrije dag heb, dat ik me ga vervelen maar nu begint het al gelijk na het wakker worden haha.

7 likes

Als je in Amsterdam bent kun je misschien ViaVan proberen? Dat is nier zo duur (al hangt dat wel beetje van je bestemming af).

1 like

Haha dit is zo herkenbaar. Misschien lekker de stad in en gaan lunchen ergens? Gefeliciteerd, hopelijk kun je er een fijne dag van maken.

1 like

@anon25085977 Ja, ik had eigenlijk gewoon een ov-fiets moeten nemen, maar dacht steeds dat de bus wel zou komen en was inmiddels al 3 haltes verder gelopen. Ik vind het stiekem wel grappig dat het echt een explosief is(zag ookal een busje met militaire er heen rijden) ik had ooit in het biechttopic geplaatst dat ik altijd rondkijk voor granaten, maar dit kwam toch dichtbij :stuck_out_tongue:

Inmiddels zit ik in de bus :grin:

7 likes