Wat je even kwijt wilt #26

Ik ben ook jarig vandaag. Het is gewoon een normale dag maar ik ga wel ff in de stad een taartje eten.

Ja absoluut. En daar mag ik :woozy_face: op reageren. Het mag allemaal.

2 likes

De kantine op mijn verdieping is vandaag gesloten op werk en heb geen zin om naar beneden te moeten dus zit nu achter mijn computer maar een koekje te eten

Had gekund, heb ik niet gedaan.
Gelukkig heb jij het voor mij gedaan, zodat we het we alsnog nu allemaal kunnen lezen.
Eind goed, al goed.

Ik zit vandaag bij een klant en de persoon met wie ik contact heb is er niet en m’n spreekuur duurt tot 14:30…

Niemand die doorheeft als ik eerder weg ga :smirk:

Ik was buiten in de achtertuin aan het roken en ineens hoorde ik iets en toen keek ik goed en zag ik dit:

:sob::sob::sob::sob::sob::sob:

Help, is hier iemand met verstand van Facebook? Ik probeer een bericht in te plannen op de pagina van mijn werk, maar ik kan nergens dat knopje vinden? Normaal gesproken stond er onder een bericht altijd ‘publiceren’ met een pijltje ernaast waarop ik kon klikken en dan ‘plannen’ kon kiezen. Maar nu kan ik alleen op ‘plaatsen’ klikken en verder niets. Hoe plan ik toch dat bericht in?

Naamloos

kreeg dit net als reclame, dacht dat het een photoshop foutje was zo uitgerekt. but it is really a schoen

21 likes

Heerlijke dag vandaag. Heb een beetje uit kunnen slapen, ben rustig gestart met werken en zit nu onder een dekentje in mijn badjas te ontbijten. Hoef pas laat in de middag bij een klant te zijn. Even gebeld met mijn manager en vanavond lekker zwemmen met een vriendin.

1 like

Rilakkuma :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

@monkeyslut @Luna111 @Falafel Ga nu toch maar lekker uiteten met mn vriend vanavond haha. Wilden we eerst niet doen ivm dure maand, maar ik kan gratis eten jeeej en dan is het ± 30 euro dus dat is nog te doen!

Oh en @Luna111 ook gefeliciteerd!

4 likes

Ik moet echt nodig mijn levensstijl maar eens aanpassen, of naja mijn eten. Ik heb ineens foliumzuur tekort. :thinking:

Ja ik ga in vervolg vaker de aardappelen laten en meer groente erbij doen. :sweat_smile: Mijn vitamine D was ook laag zeiden ze maar nog net niet te laag. Oh man haha. Heb nu van de apotheek tabletjes gekregen om mijn foliumzuur weer beetje op peil te krijgen, ben zo moe he haha.

Haha, wil niemand voor het hoofd stoten! Voor de zekerheid dus in een spoiler gedaan

1 like

Ik denk echt dat ik over mijn ex heen ben. Omg nooit gedacht dat deze dag zou komen.

38 likes

Hmm ja dat stond er bij mij niet (had om te testen op plaatsen geklikt maar toen werd ie ook echt meteen geplaatst). Maar het is lekker omslachtig inmiddels gelukt!

Jeee happy voor jou!

1 like

Ik wil je best helpen, je mag wel een pb doen? Tenzij het econometrie ofzo is, dat snap ik niet hahaha

1 like

Ik ben net verhuisd en nu heb ik een eigen wasmachine die in mn badkamer staat maar soms is ‘ie klaar als ik op de wc zit (ook in badkamer) en schrik ik elke keer me helemaal de tering van die piep. Ook als ik weet dat ‘ie gaat komen :joy:

Zo geen zin meer in deze dag maar moet vandaag tot 6 ipv 4 werken en het gaat zoooo traaaag