Wat je even kwijt wilt #26

Ik ga vandaag de hele dag op de bank hangen en Harry Potter films kijken. Mn vriend heeft ze namelijk nog niet allemaal gezien en dat kan natuurlijk écht niet. :rofl:

4 likes

Ik dacht het hele weekend alleen thuis te zijn en nu komt een huisgenootje vanmiddag al terug :sob: vind met vriendinnen wonen super gezellig maar af en toe alleen thuis zijn vind ik ook heerlijk en kan daar echt van genieten dan. Meh.

2 likes

heb je ze wel gelabeld?

Gisteren was ik terug op de plek waar ik heb gestudeerd en ik werd daar heel verdrietig van. Het was een moeilijke periode voor mij met een angststoornis en ik heb mezelf zo afgesloten van nieuwe mensen leren kennen en ben bij mijn oude jeugdvrienden blijven plakken dat ik nu nog maar contact heb met 1 meisje van de studie. Daar baal ik zo van. Gisteren ging ik weer afspreken met mijn jeugdvrienden en een van hun zat weer ‘grappige gemene opmerkingen’ te maken zoals dat ik was aangekomen. Het liefst wil ik mijn vriendschap met haar verbreken maar ik ben gewoon zo bang voor de eenzaamheid die daarna misschien komt. Had ik mij maar opengesteld tijdens mijn studietijd, en hoe en waar kan ik het beste nieuwe mensen leren kennen.

1 like

Mijn panty die ik aanheb ik zo dik dat ik mij nu echt een non voel.
Edit: zag mijn outfit in een winkelspiegel en dit was geen geslaagde schoenkeuze bij deze outfit.

2 likes

Ik ga stuuuk. Dr zit hier hier zon chick in de trein keihard te bleren door de trein keihard aan het bellen. Gaat zon oude vrouw keihard tegen ons praten HEEEY ALLES GOEEED MET MIJ WEEEL. Lekker passief agressief haha. En die chick zei “Morgen fucking mooi weer” zegt die vrouw “Ah morgen neuken mooi weer!” Hahhaah

51 likes

Yes goed bezig :muscle:t2: En snap dat dat nu een doorn in het oog is haha.
Ik heb inmiddels 2 wasjes gedraaid en opgehangen, de keuken, badkamer en wc gepoetst, gestofzuigd en gedweild, alles afgenomen met natte doekjes en alle schoenen opgeruimd. Nu nog het bed opmaken en de slaapkamer opruimen haha

3 likes

Getsie wat naar van die vriendin zeg! Durf je er iets van te zeggen of ben je bang dat het dan weggewuifd of echt een probleem wordt?

Studeren maakt me echt koopverslaafd

1 like

Ik twijfel eraan om er iets van te zeggen, omdat ik denk dat ik het dan overdrijf. Ze zei niet letterlijk je bent dik, maar zo interpreteer ik het. Als ik niet zo een slechte periode in mijn studententijd had gehad dan zou ik het langzaam laten doodbloeden de vriendschap, maar de eenzaamheid was zo een zwarte periode in mijn leven.

Eigenlijk wil ik mij nu concentreren om nieuwe vriendschappen, maar ik weet gewoon echt niet waar je nieuwe mensen ontmoet na je studie.

Ah lijkt me echt heel vervelend :frowning: Maar een vriendin waar je je nog slechter door gaat voelen is óók kut. Kan je op een teamsport gaan? Het nieuwe seizoen begint nu weer. Of bij een koor, een kookcursus, of een club van iets anders dat je leuk vindt om te doen?

2 likes

Wat is het druk bij de i.k.e.a. niet bij nagedacht.

Maar babykamer is zo goed als compleet voor zelfde geld als 1 kast/commode die ik bij een andere winkel had gezien.

7 likes

Ik heb haar gedag gezegd en toen riep ik DOEEEG en toen deed zij zo :+1:

11 likes

Ik heb echt heerlijk boodschappen gedaan en allemaal rotzooi bij kruidvat en action gekocht. Heb de haarverf weerstaan en voel me als herboren

22 likes

Hebb zo’n lui weekend. Lekker op de bank liggen en nutteloos bezig zijn. Beetje youtube, beetje candycrush, serie, koffie. Regen tegen het raam, het lijkt wel herfst :maple_leaf:

8 likes

38 likes

Ik vier komende week mijn verjaardag op een doordeweekse dag en dacht dat het leuk was om interessant te doen en te koken voor wat vrienden. En daarnaast wil ik mijn collega’s nog imponeren met zelfgebakken taart op de dag zelf. En nu heb ik daar al stress van, want wat wil ik maken, maar vooral, wanneer dan? En ik heb niet eens genoeg stoelen aan de eettafel, en mijn servies is lelijk. Dus ik ga nu hardlopen (nog zo’n topidee, inschrijven voor een hardloopwedstrijd met 0 conditie) en beter schiet ik daarna even in Betty Draper modus.

1 like

Je “mag” volgens mij wel zeggen dat je je depressief VOELT. Als je geen depressie hebt. Je zegt danniet “ik heb een depressie”, wat een verschil is.

1 like

Over 2 weken ben ik jarig en hou ik een klein feestje. Ik wil hier een leuk thema aan verbinden. Niet te overdreven dat er verkleed moet worden, maar gewoon iets leuks waar ik eten, drinken, decoratie en eventuele bordspellen aan kan aanpassen. Wie heeft een leuk idee?

Verder dan ‘around the world’ kom ik nog niet :joy:

Hawaii!! Maar ik vind around the world heel erg leuk. Of black & white of crazy confetti. Of kerst!

1 like