De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Super lief!
Wauw wat gaat de tijd toch snel! Vorig jaar Pinkpop was je gevraagd toch? In ieder geval een heel fijne dag morgen!!
Veel plezier en gefeliciteerd en geniet ervan en aaah kei leuk
Ik ook! De zaal zit hier bijna vol zelfs.
Veel kijkplezier!
Ik ga zometeen weer zwemmen
Ohh wat leuk!! Een hele fijne dag morgen en geniet er van! We zien de fotoâs wel verschijnen hier(wayrwtđ€Ș) of op Instagram.
Mijn moeder woont daar. Bij bovendeert en Smolders hebben ze goede schoenen. Als je er toch bent en leuke kleding voor een leuke prijs zoekt is Bymaaik ook heel leuk!
Af en toe een uurtje zonnebank? Warmte en licht schijnt te helpen
Wel veel leegstand kwa winkels, vooral aan de kant van de c&a maar nog genoeg leuke winkels over! Als je nog wat moet weten dan dm me maar op Instagram. Zitten jullie ook op die centerparcs dan of toch niet? Daar heeft mijn moeder gewerkt haha.
Omg gaan die elkaar niet afmaken :o
Het is gelukt. Ik heb alles afgewassen en afgedroogd. Mân aanrecht is leeg. Een hele overwinning op mezelf en het bankhangen.
Nöööö, Schmetterling is juist leuk! Klinkt een beetje als het wapperen van de vlindervleugels
Ik moet de waarheid onder ogen zien: de winter (ok eerst herfst) komt eraan: had mijn sloffen vandaag voor het eerst aan. :((( Heb hier zo geen zin in. Het weer continu koud hebben. (Mijn date kent me alleen klagend over warmte en het daar bijkomende vieze gezweet en hij dacht dat ik het dus altijd warm heb. Hij gaat het nog meemaken. Van kou word ik mogelijk nog chagrijniger).
Waarom voelt 19 graden in september zoveel kouder dan 19 graden in mei echt stom ik heb het zo koud gehad de hele dag, echt kippenvelkoud. Mis de zomer nu al.
Echt lomp jonge. Mân vriend belt me nu, hij is al sinds 8 uur vanochtend weg, âja ik twijfel of ik nu naar huis kom of nog langs de voetbal gaâ. Terwijl die vanochtend zei âja dan hoef ik niet naar de voetbal, kom ik gewoon lekker gelijk naar huisâ⊠ik heb maar gezegd dat ie lekker moet doen wat ie niet laten kan bye. Vind t echt mega stom. Maar goed. Misschien ben ik onredelijk.
EDIT; alstie naar voetbal gaat, gaat ie alleen om âte kletsenâ. Niet om nog zelf te sporten.
Eindelijk thuis. Na zoân tien uur college. Dood.
Ja ik heb het iedere dag echt koud tot op mn botten, word er ook chagrijnig van.
@Unquestionable ik lees dit soort dingen zo vaak over je vriend, houdt ie wel rekening met je? Als ie vanmorgen zei dat ie gelijk naar huis zou komen klinkt het voor mij wel een beetje als een afspraak en daar houdt ie zich nu niet aan. Ik vind niet dat je onredelijk bent. Maar misschien had je beter kunnen zeggen dat je wilde dat ie naar huis kwam.
Maar een vlinder is ook gewoon een fancy rups.