Wat heeft Baas B. de afgelopen jaren eigenlijk gedaan?
Bij mijn vorige werk deden we altijd iets van 2,50/3 euro per persoon, omdat er veel mensen meededen. Op mijn huidige werk, als we met z’n tienen iets geven, meestal iets van 7,50 per persoon (collega’s nodigen elkaar niet uit, dus we gaan niet naar feesten). Maar er zijn er ook bij die 20 inleggen.
Dit is zo droog dat het lijkt alsof het een grap is haha.
Ik had op een of andere manier het idee dat hij op het verkeerde pad terechtgekomen was, door al die berichten over de ruzie met Lange Frans, die Danielle die er met een pistool naartoe ging etc. Verbaasde me echt
Hmm wij hebben ook niet zo’n groot team. Denk dat ik 15,- doe.
Ik zit nu in de bus waar de chauffeur aan het lessen is. Een collega zegt hem allemaal wat ie moet doen. Ben zenuwachtig en vind het schattig tegelijkertijd
Hahahaha ik ga stuk.
Hahahahaaaaa . Jaa ik voelde me de hele week rot maar soms had ik wel even een momentje dat ik dacht , dit moet een zondag zijn. Ik voel me lekker en ik maak me niet druk.
Er zijn werkzaamheden op mijn postcode volgens ziggo en ik heb inderdaad al de hele ochtend geen tv/internet, blijkt dat die werkzaamheden ook tot woensdagmiddag duren? Ben echt niet amused, ik zit de hele dag thuis omdat er vandaag allemaal pakjes bezorgd worden en ik heb ook super slecht bereik met mijn 4G, dus ik kan niet lekker studeren ofzo.
Nu moet ik gaan schoonmaken
Toen had ik een tinder date in… DIEMEN ZUID
Fluisterend : Die Piet Paulisma vertrouw ik voor geen meter meer.
Ik hou van de nederhop flashbacks op vrijdag. Kunnen we dit een wekelijks ding maken?
Ik vond het al hilarisch, maar nu kom ik helemaal niet meer bij:
“De lijst met namen voor het aankomende stormseizoen bevat onder meer Nederlandse namen als Jan en Gerda.”
TUURLIJK KEN IK THC.
Oooooh je bakt er niks van je chick likt pik in elk deel van amsterdam. Het zit zoooo
Gierige Gerda
Zit zij hier eigenlijk nog?
Mosterd
Gerda in da house. Gerda en Jan zijn nog sneller dan het licht.
Vecht als een man of neem een kort kapsel en zwicht!
Gerda: een wervelwind of een natte scheet?
Nee was zij niet met een soort drama weggegaan? Ik kan me alleen niet meer herinneren wat maar er was wel drama geloof ik
Gister deed een studiegenoot nogal laatdunkend over mijn vorige studieplek, omdat niveau bij deze ‘vele malen hoger ligt’ waardoor zij de rekentoets nog niet heeft gehaald want ja, zij moeten een veel hoger cijfer halen om die toets te halen. Eerste keer had ze een 2, tweede keer een 3. Bitch, ik had de eerste keer een 8. Bye.
Die toets is landelijk en adaptief.
Iets met dat kerst knutsel cadeau gebeuren.
Ooooh daar staat dat voor.