Wat je even kwijt wilt #26

Ik ben in 5 seconden zeiknat geregend, echt tot op mijn ondergoed, en nu schijnt de zon alsof er niets aan de hand is, en moet ik nog als een verzopen kat naar huis.

1 like

Ik ga langzaamaan kijken naar een eigen autootje (heb mijn rijbewijs 4 maanden nu) maar omg where to start man :exploding_head:

3 likes

Ik ook, maar rond 7:00 en dan weer rond 19:00.

1 like

Ik kom vanavond (en ben de afgelopen dagen al) op televisie. Het is blijkbaar al op videoland te zien en ik ben duidelijk in beeld. Ben er gewoon zenuwachtig voor. Hou hier echt niet van haha. (Disclaimer: om duidelijk in beeld te zijn) We moesten optreden bij Gerard Joling thuis met Chantal. We zitten ook in de leader. :tada:

Mocht je het ook zien, die majorettes horen niet bij ons haha. :sweat_smile:

10 likes

Ahhh nee de tante van m’n vriend is terminaal verklaard… echt in 1 maand tijd van niks aan de hand tot eindstadium longkanker. Ik ga ook mee wanneer ze binnenkort met het gezin naar haar toe gaan, ik ken haar nu inmiddels ook al 4 jaar. Echt super sneu, ze heeft ook een dochter van 18. Lijkt me wel een beetje lastig om me een houding te geven, ik heb nog nooit iemand die stervende is van dichtbij meegemaakt.

Begin met bedenken wat je het liefst wil qua formaat, soort auto (diesel, benzine, hybride of elektrisch? Handgeschakeld of automaat?), functies (airco, navigatie, elektrische ramen, centrale vergrendeling, stuurbekrachtiging, radio zit er allemaal niet per se standaard in, sommige functies inmiddels wel bij de meeste auto’s) en budget, ik zou verder letten op het aantal km op de teller, of er niet in gerookt is (dat merk je pas als je hem in het echt ziet/ruikt), leeftijd. Qua tweedehands auto’s schijnen Japanse/Aziatische merken het goed te doen (Toyota, Hyundai, Honda, Daihatsu, Kia, Mitsubishi, Nissan bijvoorbeeld, maar ook CitroĆ«n C1 en Peugeot 107/108 hebben een Toyota-motor). Ik heb zelf een Peugeot 107 uit 2006 (van mij sinds 2010) en die bevalt supergoed!

2 likes

Als je er echt niet van houdt waarom kondig je het dan zowel hier als op instagram uitgebreid aan? :sweat_smile:

12 likes

Aaarhhh jongens morgen is het zover ik ga trouwen, worden jullie al gek? #sorrynotsorry

65 likes

Ik ga ook mn daglichtlamp opzoeken vanavond, pfff.

1 like

De buurvrouw komt hier zo de babyfoon brengen, maar ik heb geen idee hoe laat precies, ik haat dat zošŸ˜… Zou het natuurlijk gewoon kunnen vragen maar wil haar ook niet opjagen

Die tips van @Peachpuff zijn super natuurlijk, hoe ik het verder heb aangepakt is gewoon met mn vader naar een bedrijf om te bekijken wat ze in de aanbieding hadden. Maar ik zag bij het eerste bedrijf al vanaf een afstandje een auto die ik wilde en we hebben hem eigenlijk meteen gekocht (was een extra autootje). Zou ik nu niet meer snel doen, maar hij was super goedkoop (maar echt) dus ja dealtje

2 likes

Jaja vanavond in de talkshow van Beau: Lange Frans en Baas B reunited!

2 likes

Ik heb het enorm leuk gehad en echt één van mijn hoogtepunten in mijn muziekcarrière. Hou er alleen niet van om duidelijk/heel herkenbaar in beeld te zijn haha.
Enkel bekenden zullen me herkennen in uniform & helm, dus dat scheelt. En daarbij trots op de club. :tada: We komen uit een dalletje en kruipen langzaamaan weer omhoog en daar zijn dit soort optredens enorm goed voor.

4 likes

In de zaal bij IT. Ik denk dat ik doodga haha

5 likes

Heel veel plezier morgen! Hoop dat je een hele mooie dag hebt.

1 like

Neeeee spam maar lekker! Alleen maar leuk haha, geniet ervan!

1 like

Geniet ervan :two_hearts: de clichƩs dat de dag voorbij vliegt en dat het de mooiste dag van je leven is zijn zeker waar

1 like

Haha nee je hebt je ingehouden heb er nog maar 2 post over gezien. Vind het super leuk voor je !! Hoop dat je een hele mooie dag hebt.

1 like

Omg komen al mijn jeugdhelden weer samen :sob::heart:

1 like

De naamsticker voor m’n boot is binnen! :biggrin: (heb hem uiteindelijk naar mezelf vernoemd)

Gisteren laatste stagedag

Vandaag lekker gewerkt aan m’n scriptie… bijjjjjjjjjjna af en dan maandag boot ophalen en dinsdag scriptie inleveren woohoo ben echt blijjjj :biggrin:

27 likes