Wat je even kwijt wilt #26

Hij is nu thuis, dus hij houdt gelukkig wel rekening :wink:

2 likes

Het is nu ook gewoon al pikdonker :cry:

2 likes

Heb na 2 maanden eindelijk fotolijsten besteld. Kan eindelijk mijn dierenmuur maken in de slaapkamer.

1 like

Een van mijn huisgenoten uit Til gaat het huis uit en ik vind het zo naar dat ik nu niet kan meebesluiten over een andere huisgenoot :frowning:

Waarom niet? Je gaat toch terug? Of pas over lange tijd?

In december en de kamer komt vrij per november, dus dan mis ik het denk ik net… ik hoop wel een beetje dat ze het overleggen
@Nidorina wij mogen van onze huisbaas wel internationals maar denk niet dat een kijkavond nodig is, we kennen allemaal zat mensen die nog zoeken

Wees blij dat het geen spieswond is.

1 like

Nou dat weet ik dus ook niet. Maar er zit een meisje en ik vind haar niet zo superleuk en als het dan een vriendin van haar wordt, ja, dat zie ik niet zo zitten. Maar ik snap ook wel dat zij geen zin hebben in een vriendin van mij. Vind het altijd lastig, die kijkavonden

1 like

Ja als ik mocht kiezen had ik een onbekende jongen gekozen, haha. We gaan het zien!

Oh ja huh echt lijken net van die enge siliconen babypoppen waarvan mensen doen alsof het echte kinderen zijn

@June ja ik loop ook gewoon alweer met truien aan te bibberen inderdaad :angry:

Ik dacht nee he , heb ik weer iets ingesteld dat urban outfitters mij mails stuurt in het Deens ofzo. Maar er stond 20% korting op die gehypte fjal nog wat tassen haha.

3 likes

Hahahaha ik kijk ook, is echt me favo film

1 like

Hee hoe was je date laatst??

1 like

Ik logeer tijdelijk in het huis van mijn broer tijdens zijn vakantie en hij heeft zo’n lieve kat! Dat beestje houdt niet zo van drukte, dus als ik normaal hier ben, loopt hij alleen maar zenuwachtig rond te rennen of ligt hij in een hoek in de bijkeuken in een mandje. Maar nu loopt hij de hele avond achter me aan te mauwen en wil alleen maar op schoot zitten. Ik heb gisteren zelfs een muis cadeau gekregen :sweat_smile:

Edit: de liefde is over. Hij liet net een scheet.

19 likes

Heel veel plezier & geniet!!

1 like

Hahaha te toevallig! Ik ga een maand reizen met de auto! Jij? Misschien vliegen we wel zelfde dag. Even pm’en?

ik doe een soort karadatedanspasjes op oude papa roach liedjes. :rofl:

2 likes

Ben helemaal loom en moe en zen van het zwemmen en douchen daarna.
Lig met honger in bed, twijfel tussen het eten van een tosti, chips, koekjes of alledrie :sweat_smile:

1 like

Heeft iemand tips welke koffie voor de dolce gusto de lekkerste is? (Voor een volle kop koffie en dan niet dolce gusto merk)

Je kan gewoon suikersiroop kopen met pumpkin spicesmaak.

2 likes