Wat je even kwijt wilt #26

Ik zwem 80 in een uur maar in het begin was het een prestatie als het lukte om 2 x 20 te zwemmen (dus 1 keer pauze tussendoor).

1 like

Heb honger en nog niks gegeten maar mn moeder komt zo een overschotel brengen die ik heel lekker vind🥰 eindelijk weer eens wat fatsoenlijks eten.

Ze leest iig wel mee, want iemand had het hier laatst over die kleffe supermarktdonuts van vroeger en een paar dagen geleden schreef zij daar ineens ook over op haar blog. Iets te toevallig.

Ik voel me zo enorm dom, echt dit komt niet meer goed.

Ik had een rekening aangemaakt bij k.nab. Zelf een wachtwoord/gebruikersnaam en pincode gekozen. Dit ook heel keurig opgeschreven, nu ben ik dat stomme kleine blaadjes dus kwijt. Ik heb het ook nog op mijn werk gedaan dus vette kans dat ik het hem weggegooid. Een mini kansje dat het in mijn postvakje ligt,maar dat zie ik morgen pas.

:roll_eyes:

Ik denk dus steeds dat die Lord uit Shrek zo iets heet, maar die heet Lord Farquaad.

5 likes

Zina waar kom jij vandaan. Hallef Antilliaans hallef Marokkaans. Ewwaaaa waar kom jij vandaan habibaaaa.

Achteraf ZO fout dit als je het terugluistert oh oh.

1 like

Aaahhh shit jongens. Ik moet straks met mijn werk meedoen aan een hardloopwedstrijd (5 KM) en ik heb me totaal niet goed voorbereid en bak er waarschijnlijk helemaal niks van. xD

Hopelijk blijft het een beetje droog.

Ik ben een beetje verliefd op baas b.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.