Wat je even kwijt wilt #26

Ja bijna wel elke dag

Ik zwem een uurtje als ik het doe maar tel mn baantjes nooit

Ik zwom eerst 60 baantjes in ongeveer 45 min. Maar ik zwom toen wel 2 a 3 keer per week en heb het echt moeten opbouwen.

1 like

Maar ze spaart wel zegeltjes

9 likes

40 in ongeveer een half uur, ietsje meer misschien. Wil eigenlijk wel langer zwemmen maar ik heb vaak geen geduld haha

1 like

Ja zo ging het precies
Ik organiseerde dat toen met haar en ze had ineens het geld naar de voedselbank oid gestort

2 likes

Ik zwem 20 baantjes per kwartier, en ik zwem dan 3 keer een kwartier. Dus net als @monkeyslut dan 60 baantjes maar ik houd tussen die blokken van een kwartier wel altijd even pauze, 5 minuutjes ofzo.

3 likes

Het is zo koud nu, echt even wennen dat ik weer lange broeken aanheb.

Maar ik denk niet dat ze een tasje voor 35 cent neemt

1 like

Ik ben verliefd op de zoon van Andrea Bocelli denk ik

2 likes

Ze had wel een screenshot gestuurd met betalingsbevestiging

Ohja dit weet ik nog. Had jij die toen gepost of zij met iets sarcastisch erbij?

Ik geloof zij, maar zat volgens mij niks sarcastisch bij

Haha, dit doet mij denken aan al die meningen over gender reveals hier:

Grappige gender reveal party

3 likes

Ik zwem 80 in een uur maar in het begin was het een prestatie als het lukte om 2 x 20 te zwemmen (dus 1 keer pauze tussendoor).

1 like

Heb honger en nog niks gegeten maar mn moeder komt zo een overschotel brengen die ik heel lekker vind🥰 eindelijk weer eens wat fatsoenlijks eten.

Ze leest iig wel mee, want iemand had het hier laatst over die kleffe supermarktdonuts van vroeger en een paar dagen geleden schreef zij daar ineens ook over op haar blog. Iets te toevallig.

Ik voel me zo enorm dom, echt dit komt niet meer goed.

Ik had een rekening aangemaakt bij k.nab. Zelf een wachtwoord/gebruikersnaam en pincode gekozen. Dit ook heel keurig opgeschreven, nu ben ik dat stomme kleine blaadjes dus kwijt. Ik heb het ook nog op mijn werk gedaan dus vette kans dat ik het hem weggegooid. Een mini kansje dat het in mijn postvakje ligt,maar dat zie ik morgen pas.

:roll_eyes:

Ik denk dus steeds dat die Lord uit Shrek zo iets heet, maar die heet Lord Farquaad.

5 likes

Zina waar kom jij vandaan. Hallef Antilliaans hallef Marokkaans. Ewwaaaa waar kom jij vandaan habibaaaa.

Achteraf ZO fout dit als je het terugluistert oh oh.

1 like