Wat je even kwijt wilt #26

Er zijn werkzaamheden op mijn postcode volgens ziggo en ik heb inderdaad al de hele ochtend geen tv/internet, blijkt dat die werkzaamheden ook tot woensdagmiddag duren? :joy: Ben echt niet amused, ik zit de hele dag thuis omdat er vandaag allemaal pakjes bezorgd worden en ik heb ook super slecht bereik met mijn 4G, dus ik kan niet lekker studeren ofzo.

Nu moet ik gaan schoonmaken :slightly_smiling_face:

Toen had ik een tinder date in… DIEMEN ZUID :eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:

20 likes

Fluisterend : Die Piet Paulisma vertrouw ik voor geen meter meer.

18 likes

Ik hou van de nederhop flashbacks op vrijdag. Kunnen we dit een wekelijks ding maken?

11 likes

Ik vond het al hilarisch, maar nu kom ik helemaal niet meer bij:

“De lijst met namen voor het aankomende stormseizoen bevat onder meer Nederlandse namen als Jan en Gerda.”

17 likes

TUURLIJK KEN IK THC.

Oooooh je bakt er niks van je chick likt pik in elk deel van amsterdam. Het zit zoooo

4 likes

Gierige Gerda

Zit zij hier eigenlijk nog?

1 like

Mosterd

Gerda in da house. Gerda en Jan zijn nog sneller dan het licht.
Vecht als een man of neem een kort kapsel en zwicht!

Gerda: een wervelwind of een natte scheet?

4 likes

Nee was zij niet met een soort drama weggegaan? Ik kan me alleen niet meer herinneren wat maar er was wel drama geloof ik

2 likes

Gister deed een studiegenoot nogal laatdunkend over mijn vorige studieplek, omdat niveau bij deze ‘vele malen hoger ligt’ waardoor zij de rekentoets nog niet heeft gehaald want ja, zij moeten een veel hoger cijfer halen om die toets te halen. Eerste keer had ze een 2, tweede keer een 3. Bitch, ik had de eerste keer een 8. Bye.

Die toets is landelijk en adaptief.

16 likes

Iets met dat kerst knutsel cadeau gebeuren.

1 like

Ik denk dat zij de meest dramatische exit ooit had

Haar laatste woorden waren namelijk: FUCK YOU ALL AND DIE

Ik weet alleen niet meer waarom ze zo boos was

23 likes

Ooooh daar staat dat voor.

1 like

Dagelijks

Verbaast het iemand?

1 like

M’n broer vroeg wat ik voor m’n verjaardag wilde. En ik heb echt geen idee :woman_shrugging:t2:

:weary::ok_hand:t3:

2 likes

Awkward: net hand geschud met de nieuwe manager. Heb hem 1x oraal bevredigd vroeger toen we nog bij elkaar op school zaten.

98 likes

Ja daar heb ik ook altijd last van haha

1 like

Hahaha omg no

2 likes

ik moet lachen en huilen tegelijk!

Ja, hij zei ‘oh wij kennen elkaar al… van naam school

13 likes