Wat je even kwijt wilt #26

Ben heeel goed geholpen bij Lincherie. Grap is dat hij blijkbaar ook in arnhem zit haha. Dit is al het 2e ding wat ik in maastricht vind wat ook in arnhem zit. Maar heb nu een hele fijne bh het voelt net of ik er geen aan heb haha. Waren ook echt 2 hele lieve vrouwen :heart::smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

@Lavender95 aah klinkt heel gaaf! Gefeliciteerd :smiley:

Ik ben vandaag thuis aan het werk en heb de ochtend en middag mijn hele to-do lijst af weten te strepen. Toen was het tijd voor Spotify en nu heb ik al een half uur keihard ABBA muziek aan staan. Word daar dus zo vrolijk van! En nu sta ik helemaal te stuiteren door de cola die ik heb gedronken. Zo blij dat het weekend is ook! Heb lekker niks gepland. :smiley:

4 likes

@klaariskees Daar hoef je echt nooit sorry voor te zeggen. Is toch logisch dat je hoofd daar nu niet altijd naar staat. Spannend zeg, een pet scan en een longpunctie. Ik hoop dat de resultaten daarvan het deurtje weer een beetje open zal zetten. Ook prettig dat de oncoloog verder kijkt voordat hij een “behandelplan” opstelt. Hoop dat er snel duidelijkheid is voor jullie, in zoverre dat kan natuurlijk.

Je klinkt als een lieve dochter in ieder geval. Daar zal ze veel steun aan hebben. Ik duim voor jullie! :heart:

1 like

Goeie maat gevonden dus?? Zo fijn

Haha dat verschil ook echt, die eerste is super statisch

De eerste is een elitaire alpaca

6 likes

Jaa helemaal goed opgemeten door een schat van een vrouw haha. En ze gaf me op het setje iets van 20/30 euro korting. Want ze doen niet aan sale maar zo had ik toch nog korting haha zo lief.

1 like

Ah wat rot dat je je er nog niet helemaal thuis voelt. En een openere vorm van racisme? Nu ben ik echt benieuwd waar in België je woont?

Dit is een heel interessant artikel over NL/BE verschillen. We blijken dus op 12 van de 16 waarden die een cultuur bepalen te verschillen.

@HvO @grace @Mgg @Hatseflats

18 likes

ik vind het jammer dat ik geen handgeschreven dagboekjes meer bijhoud. dat deed ik vroeger echt zo veel! wil ze binnenkort weer eens gaan lezen. :smile_cat:

3 likes

Wat? Dat is echt niet normaal hoor! Wat vreselijk!

1 like

Klinkt goed! En ben natuurlijk zelf persoonlijk ook wel gegroeid in 6 jaar tijd dus komt vast goed idd!

Bedankt iedereen voor de leuke berichtjes :smile:

Ik ben dus in maastricht en vond bij de sissy boy een spiegel met 70% korting. En die moest en zou mee. Dus heb morgen spierpijn in mn handen wss haha

15 likes

Ik ga hier en nu even plechtig beloven dat ik mijn ex niet ga appen, bellen of wat dan ook. Sowieso tot 1 september. Moet me echt inhouden.

(Als ik zeg ‘nooit meer’ dan hou ik dat niet vol want dan is dat angstaanjagend lang. Soort psychologisch trucje.)

14 likes

Je hebt kroepoek! You dont need your ex!

3 likes

Hahaha, je hebt gelijk. Ik ga nu onmiddellijk mijn hoofd in haar vacht duwen. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Wat leuk zeg, gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Ik moet eigenlijk koken maar geen zin…

Ik moet zo uit mn huisje :sob:

Ik ook niet! Zit aan de wijn, dan heb ik helemaal geen zin.

1 like